MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

Heeft iemand zijn rempomp als eens gereviseerd.
Mijn rempomp is versleten, en heeft een revisie setje nodig?
Kan iemand mijn helpen aan een goed adres, waar ik zo'n setje bestellen kan.
Mvg J.
Als ik het goed heb dan kun je deze niet meer krijgen bij Brembo. Reden ervan is aansprakelijkheid.
Ik heb een aantal jaren geleden een setje besteld voor een F3 maar dat was toen het antwoord.
 
Als ik het goed heb dan kun je deze niet meer krijgen bij Brembo. Reden ervan is aansprakelijkheid.
Ik heb een aantal jaren geleden een setje besteld voor een F3 maar dat was toen het antwoord.
Beste,

Ik heb een axiale Nissen rempomp (f4).
Ik ga ook even afwachten,
ik heb al het oude vet verwijderd,
En met nieuw kogelagervet, de boel opnieuw ingevet...
Een hele verbetering,
Ik had het gevoel, 2 drukpunten te hebben...das nu beter.

Grtjes J.
 
Hallo mannen, ik ben opzoek naar een aluminium ventilatorblad omdat de mijne is gesmolten. Heb eerder eens iemand gezien die ze aanbood op marktplaats maar kan de advertentie niet terug vinden. Kan iemand mij hier vertellen hoe ik er aan kan komen?
 
Hallo mannen, ik ben opzoek naar een aluminium ventilatorblad omdat de mijne is gesmolten. Heb eerder eens iemand gezien die ze aanbood op marktplaats maar kan de advertentie niet terug vinden. Kan iemand mij hier vertellen hoe ik er aan kan komen?
sander, ik zou is zoeken op Designcorse.com...grtjes
 
Hoi Joe, ik heb even zitten zoeken maar zie deze er niet tussen staan helaas. De website waar ik ze wel kan vinden lijkt niet te werken. Dat is emotouk.com
 
Hoi Joe, ik heb even zitten zoeken maar zie deze er niet tussen staan helaas. De website waar ik ze wel kan vinden lijkt niet te werken. Dat is emotouk.com
Emotouk,
heb ik een paar pagina's terug op dit forum gezet. (4-5pagina's terug).
Doorspit even dit forum, dan kom je alvast wel een adresje tegen.
Maar niks bestellen bij emotouk, de bestelde producten zouden niet toekomen.
Grtjes j.
 
Via marktplaats benaderd door de verkoper van het alternatief. Ik heb de alu ventilator in huis :) 57 incl verzenden.
 
Heren,

Sinds een week of twee eigenaar van een Rivale uit 2016. Nu drie ritjes gedaan, en wat een heerlijke machine :)

Toch ook een puntje van kritiek.. Bij snel accelereren op met name hobbelige wegen, maar ook op strak wegdek begint het stuur met enige regelmaat te schudden (tank slap, head shaking, etc.). Bij mijn andere motoren had ik dit ook wel eens (eigenlijk alleen bij hobbelige wegen), maar niet zo vaak.

Bandenspanning is voor 2,5 en achter 2,6. Motor heeft nog maar 4.500 km gelopen dus ik ga ervan uit dat de vering goed is. Wellicht dat de afstelling ervan beter kan?

Herkent iemand dit bij een Rivale (of ander type)? En is er iets aan te doen?

Rivale 2.jpg
Rivale 3.jpg
Rivale 1.jpg
 
De Brutale 3 cilinder is er ook gevoelig voor.
Een paar zaken kunnen dit verhelpen:
- Vering laten afstellen
- Andere stuurdemper
- Geen Michelin banden gebruiken want die verergeren het effect
 
De Brutale 3 cilinder is er ook gevoelig voor.
Een paar zaken kunnen dit verhelpen:
- Vering laten afstellen
- Andere stuurdemper
- Geen Michelin banden gebruiken want die verergeren het effect

- Vering laten afstellen
Ga ik laten doen. Tips voor een goed adres?
- Andere stuurdemper
Zit er nog niet op. Maar eens oriënteren
- Geen Michelin banden gebruiken want die verergeren het effect
Serieus? Er liggen inderdaad michel banden onder. Tips voor betere banden?
 
Nooit geen problemen gehad met Michelin. Stuur niet als een rekstok gebruiken helpt natuurlijk.
En na afstellen van de vering heb ik er op de B3 nooit meer last van gehad. Ik heb dan wel weer flink geïnvesteerd in de vering en dus niet een paar draaitjes.
 
- Vering laten afstellen
Ga ik laten doen. Tips voor een goed adres?
- Andere stuurdemper
Zit er nog niet op. Maar eens oriënteren
- Geen Michelin banden gebruiken want die verergeren het effect
Serieus? Er liggen inderdaad michel banden onder. Tips voor betere banden?

Ik had er met mijn B3 ook last van. Althams bij volgas vanaf 170 km/u.
Na montage van Ohlins stuurdemper was het zo goed als over.Toen ging ik van Pirelli naar Michelin en het was weer terug. Michelin heeft een iets zachtere wang. Super band maar versterkt dus wel het effect.
 
Sow. Is iedereen in slaap gevallen? Waar zijn alle fanatiekelingen die een paar maanden geleden dat er wat nieuw leven in moet hier? Of was dat alleen voor die twee weken? Of was dat alleen voor al die anderen?

Laat het MV nieuws horen!!
 
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets! Heel gaaf apparaat!

Heren,

Sinds een week of twee eigenaar van een Rivale uit 2016. Nu drie ritjes gedaan, en wat een heerlijke machine :)

Toch ook een puntje van kritiek.. Bij snel accelereren op met name hobbelige wegen, maar ook op strak wegdek begint het stuur met enige regelmaat te schudden (tank slap, head shaking, etc.). Bij mijn andere motoren had ik dit ook wel eens (eigenlijk alleen bij hobbelige wegen), maar niet zo vaak.

Bandenspanning is voor 2,5 en achter 2,6. Motor heeft nog maar 4.500 km gelopen dus ik ga ervan uit dat de vering goed is. Wellicht dat de afstelling ervan beter kan?

Herkent iemand dit bij een Rivale (of ander type)? En is er iets aan te doen?

Bekijk bijlage 1411683Bekijk bijlage 1411682Bekijk bijlage 1411684
 
Sow. Is iedereen in slaap gevallen? Waar zijn alle fanatiekelingen die een paar maanden geleden dat er wat nieuw leven in moet hier? Of was dat alleen voor die twee weken? Of was dat alleen voor al die anderen?

Laat het MV nieuws horen!!

Daar lijkt het wel op! En daar moet ik natuurlijk ook naar mezelf kijken, al kreeg ik eerst mailtjes dat er een nieuw bericht was geplaatst, maar na deze enige tijd niet gehad te hebben zag ik vandaag dat er wel daadwerkelijk nieuwe berichten waren.
 
Zo, dan zullen we ook maar weer eens Eem dilemma in de groep gooien.
Zoals voor sommige bekend ben ik in bezit van een brutale 750s die ik nog steeds fantastisch vind!
Helaas vorig jaar amper gereden en dit jaar door diverse omstandigheden nog helemaal niets:(

Soms twijfel ik of ik hem moet verkopen of niet. Aan de ene kant zonde van de machine als hij stil staat, en zonde van het geld. Aan de andere kant zou ik hem nu kunnen pakken als de mogelijkheid zich voor doet. En afschrijven verwacht ik niet veel meer bij deze motoren.

Wat is een brutale 750s sowieso nog waard volgens jullie?
4826667E-87F4-4DD1-B4E7-FF4DEB8FDDDE.jpeg7D544124-7442-44B1-A84E-4D225D93D38B.jpegFA7E67E6-67B7-4FD5-8E1A-57BAAB1B56DD.jpeg7BAB9AD6-0A26-4218-9BAA-C83B43D43CB6.jpeg
 
Nou... Ik vind het een super mooie motor. Nee, ik wil 'm niet want ik heb net een Brutale erbij gekocht.
Als ie geen geld vreet zou ik 'm gewoon houden. Dit zijn van dingen waar je later spijt van krijgt als je die weg doet.
 
Zo, dan zullen we ook maar weer eens Eem dilemma in de groep gooien.
Zoals voor sommige bekend ben ik in bezit van een brutale 750s die ik nog steeds fantastisch vind!
Helaas vorig jaar amper gereden en dit jaar door diverse omstandigheden nog helemaal niets:(

Soms twijfel ik of ik hem moet verkopen of niet. Aan de ene kant zonde van de machine als hij stil staat, en zonde van het geld. Aan de andere kant zou ik hem nu kunnen pakken als de mogelijkheid zich voor doet. En afschrijven verwacht ik niet veel meer bij deze motoren.

Wat is een brutale 750s sowieso nog waard volgens jullie?
Bekijk bijlage 1414684Bekijk bijlage 1414685Bekijk bijlage 1414686Bekijk bijlage 1414687
Gemiddeld doen ze rond de 5500,-,daarboven meestal lage km stand,daaronder met hogere km standen.
Zonde om hem weg te doen,zoals Maximu Velocity schrijft daar zou je nog wel eens spijt van kunnen krijgen,
ik heb ook wel motoren verkocht omdat ik tijdelijk geen tijd had om er op te rijden,maar heb later van sommige motoren toch spijt gekregen
dat ik ze verkocht heb,en heb ook altijd weer een motor gekocht om toch weer te kunnen rijden,het blijft toch aan je knagen
dat motorrijden.En zo,n zelfde motor terug kopen kan ik nu wel vergeten want de prijzen waren flink omhoog geschoten
in de tussentijd en dat heb ik er niet voor over.
 
Nou... Ik vind het een super mooie motor. Nee, ik wil 'm niet want ik heb net een Brutale erbij gekocht.
Als ie geen geld vreet zou ik 'm gewoon houden. Dit zijn van dingen waar je later spijt van krijgt als je die weg doet.

Dankje! Elke keer als ik er langs loop denk ik ook, Aah gaaf!
Daar ben ik dus ook bang voor. Weg=weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan