MV Agusta F3

Het heeft wel iets.....maar wil niet negatief doen, maar ik denk dat deze fiets nooit als productiefiets het leven gaat zien. En denk dat deze fiets na een flitsende introductie een stille dood sterft.....jammer, beetje het verhaal van de Laverda van een paar jaar geleden op basis van een Appie, de MG-s01 en de Monial met SP-1 blok...zag er allemaal al produktieklaar uit en om één of andere reden toch allemaal geen doorgang ivm diverse investeringen e.d. die niet doorgangen en men er helemaal vanaf zag. MV staat nu nou toch niet bepaald ervoor als een financieel stabiele fabrikant en de verkoop van nieuwe machines lopen ook niet als zoete broodjes over de toonbank.....en als ze nu nog de gehele productielijn op moeten starten heb ik er mijn vraagtekens bij.... klinkt allemaal weer typisch italiaans!! Vind het wel een hele mooie machine, behalve de uitlaten.... :r
 
Laatst bewerkt:
Het heeft wel iets.....maar wil niet negatief doen, maar ik denk dat deze fiets nooit als productiefiets het leven gaat zien. En denk dat deze fiets na een flitsende introductie een stille dood sterft.....jammer, beetje het verhaal van de Laverda van een paar jaar geleden op basis van een Appie, de MG-s01 en de Monial met SP-1 blok...zag er allemaal al produktieklaar uit en om één of andere reden toch allemaal geen doorgang ivm diverse investeringen e.d. die niet doorgangen en men er helemaal vanaf zag. MV staat nu nou toch niet bepaald ervoor als een financieel stabiele fabrikant en de verkoop van nieuwe machines lopen ook niet als zoete broodjes over de toonbank.....en als ze nu nog de gehele productielijn op moeten starten heb ik er mijn vraagtekens bij.... klinkt allemaal weer typisch italiaans!! Vind het wel een hele mooie machine, behalve de uitlaten.... :r
mwa, aan die knippers, uitlaat met kat, duo stepjes en kentekenhouder te zien is dit wel 'the real deal' , veels te duur om na het volledige ontwerp proces nog af te haken.
 
mwa, aan die knippers, uitlaat met kat, duo stepjes en kentekenhouder te zien is dit wel 'the real deal' , veels te duur om na het volledige ontwerp proces nog af te haken.


Van de Laverda destijds hetzelfde verhaal, alles zat erop en eraan om mee de weg op te kunnen....de Mondial ook, zijn er slechts enkele op kenteken gekomen maar niet zoals destijds de plannen waren om echt productiemotoren te gaan leveren.... de moto guzzi mgso01 hetzelfde verhaal...daar zijn 2 series van geproduceerd voor het circuit. En een aantal zijn via Duitsland op kenteken gezet waarvan er 1 in NL rijdt. Allemaal mooie verhalen, maar klinkt weer typisch italiaans...we zullen zien! Ik hoop dat ik ongelijk heb.....
 
south-park-i-just-came-500x375.jpg


Verschrikkelijk mooie motor!
 
nou jongens niet zo negatief he..... ik denk dat deze fiets een verkoop hit kan worden als
de prijs zo rond de 14 komt te liggen..... en de prestaties natuurlijk goed zijn...
hoop dat ie er komt en kan niet wachten op het geluid wat uit die uitlaten zal komen.....

ga deze volgen.....

gr. FE
 
in tegenstelling tot zowat iedereen die in dit topic al gepost heeft vind ik het absoluut geen geslaagde motor. de topkuip te scherp, velgen te hoekig, de zijkuipen véél te klein, en daarbovenop nog eens het probleem voor mij waar alle nieuwe motoren tegenwoordig mee kampen; een veels te kleine kont. absoluut geen MV voor mij. mede door de afwezigheid van de voor mv agusta zo typerende 4 orgelpijpen.
maarja, misschien ben ik dan wel een purist omdat ik het nieuwe design van de f4 ook niet geslaagd vind. of toch alleszinds geen vooruitgang... :N de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het ook zonde vond dat de stervelgen in de koelkast verdwenen, of dat ze met een donkere tint verkocht werden in plaats van zilvergrijs :N

geef mij maar dat goeie ouwe mv agusta design waar castiglioni in '97 het doek vanaf trok :9~

genieten jullie ondertussen maar van de f3, ieder zijn mening, toch ;)
 
Laatst bewerkt:
was van plan om een duc 848 evo te kopen maar misschien toch nog even wachten!

al meer bekend van datums?
 
was van plan om een duc 848 evo te kopen maar misschien toch nog even wachten!

al meer bekend van datums?

Ik heb na de bekendmaking gebeld met een MV Agusta dealer hier in Noord Holland en die vertelde mij dat ie pas in 2012 kwam... B|
 
Ik heb na de bekendmaking gebeld met een MV Agusta dealer hier in Noord Holland en die vertelde mij dat ie pas in 2012 kwam... B|

Ach,wat jammer,moet ik hier nog op blijven rijden.......en dat is een kwelling :P

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan