MV Agusta F4 1000 Nero 1+1 Let op!! Uniek, zelfs voor een MV

De privacyinstellingen zijn gewijzigd, de video moet nu zichtbaar zijn op Facebook, laat maar weten of het nu wel werkt!

P.s leuk dat het bieden begonnen is, maar als dit al de serieuze biedingen zijn, dan hebben we nog een lange weg te gaan! ;)
 
Laatst bewerkt:
De privacyinstellingen zijn gewijzigd, de video moet nu zichtbaar zijn op Facebook, laat maar weten of het nu wel werkt!

P.s leuk dat het bieden begonnen is, maar als dit al de serieuze biedingen zijn, dan hebben we nog een lange weg te gaan! ;)

Zeg dan gewoon wat je ervoor wilt hebben, want zo is het ook zonde van onze tijd niet waar?
 
Deze video is van Facebook verwijderd of is niet zichtbaar vanwege de privacyinstellingen.

weinig veranderd..
 
Volgens mij wil TS alleen maar pronken met zijn brommer.... anders had ie allang een vraagprijs vermeld....
 
Sommigen hierzo zijn aardig op weg om mij uit de spreekwoordelijke tent te lokken m.b.t de vraagprijs!! *D Maar sorry, dat gaat je toch echt niet lukken!! :N
:+
 
ik snap het probleem ook niet je hebt vast een prijs in gedachten zet die gewoon neer weet iedereen waar die aan toe is :)
 
Johh ieder mens heeft toch aandacht nodig.. waarschijnlijk heeft hij die motor niet eens maar rijd die elke dag naar de mavo met zijn puch maxi (kickstart)
 
Wat een gezeik om die vraagprijs zeg.
Als je serieuze interesse hebt dan pm of mail je hem ipv zn verkooptopic te vervuilen (wat ik nu ook helaas doe). Maar free kick voor deze brute bike.
 
Om het voor eens en altijd aan een aantal zeurders duidelijk te maken!

Redenen waarom ik (nog) niet een vraagprijs erbij heb gezet!!

Bij sommige zaken (boten, dure horloges, enz.) die verkocht worden, gaat het niet puur alleen om rationeel denken, maar komt er meer bij kijken zoals emotie. De prijs van een goed/product staat dan niet bovenaan aan het lijstje van wat de kopers allemaal willen weten. Sommige motoren e.d. moet je eerst zien, horen, voelen en beleven om er achter te komen wat je ervoor terug krijgt om dan pas voor jezelf een beeld te krijgen van wat je zelf een redelijke prijs vindt. Diegenen die zonodig de prijs van iets willen weten, zijn vaak diegenen die het zich niet eens kunnen veroorloven.

Want wat geeft jou het recht om zo nodig te weten wat mijn vraagprijs is, terwijl je niet eens deze motor wil/kan/gaat kopen??? Ik bepaal toch zelf of ik een vraagprijs ga hanteren, of heb ik iets gemist en is het nu opeens mijn plicht geworden om aan iedereen te vertellen wat mijn vraagprijs is??? :? Moet ik dan nu ook een persbericht naar buiten brengen met de vraagprijs?? Moet ik nu in de regionale krant een paginagrote advertentie zetten met in vetgedrukte cijfers het bedrag van wat ik er voor wil hebben? Het gaat toch niemand iets aan voor hoeveel euro ik die motor verkoop, behalve mijzelf en de koper! Ieder ander heeft er simpelweg niks mee te maken!

Als ik een willekeurig persoon op straat op een nieuwe fiets zie rijden, hoeft hij mij toch ook niet te vertellen hoeveel hij er voor betaald heeft??

Even kort gezegd, ben ik diegene die bepaalt of en wanneer er een vraagprijs bekend wordt gemaakt. Diegenen die zich daar niet in kunnen vinden, jammer voor jullie, pech gehad!!

P.s. Ik begrijp dat er veel (positieve)belangstelling is voor mijn motor (vind ik ook prima! :Y ) en dat velen graag de vraagprijs willen weten, maar een paar forumleden moeten niet zo blijven doorzeuren en stoppen met opmerkingen maken die kant noch wal raken.
 
GGRRRrrrrr!!! Voor straf mag alleen jij niet op onderstaande link klikken! :+


En o ja zet het geluid maar flink harder.
 
Laatst bewerkt:
Die 2 fietsen maken in elk geval een mooi geluid , je hoort die motor zelf nietmeer -O- jammer genoeg ook geen vraagprijs terug te vinden in het filmpje :X
 
Laatst bewerkt:
Diegenen die zonodig de prijs van iets willen weten, zijn vaak diegenen die het zich niet eens kunnen veroorloven.

En 1 van de personen die vragen om je vraagprijs zou zo maar wel interesse hebben en zou zomaar het geld paraat hebben.....

En voor ik iemands tijd (vooral die van mezelf) ga verdoen wil ik eerst weten of het de moeite waard is. En kom ff van je wolk af, die mv is niet duur en exclusief. Ga eens kijken naar een desmosedici, een 1198r, een nr750 of verschillende wel exclusieve mv's....
 

Nog steeds geen vraagprijs? Zucht.....

Ik heb mijn spaarvarken kapot geslagen en ik vis er €5500 euro uit. Wanneer kan ik langskomen ?

Oh, we gaan serieus bieden?
Voor 7000,- is ie vandaag nog verkocht O-)

Wat is de vraagprijs? :+

Die 2 fietsen maken in elk geval een mooi geluid , je hoort die motor zelf nietmeer -O- jammer genoeg ook geen vraagprijs terug te vinden in het filmpje :X

Nou RuudRuud, vertel mij eens bij welke van bovenstaande berichten je zeker denkt te weten welk forumlid serieuze interesse heeft. :? Iemand met serieuze interesse zal net zo goed een privébericht kunnen sturen.

Waar zie je dan staan waar ik zeg dat deze motor zo duur is? En waarom is deze volgens jou dan niet exclusief, zie jij deze uitvoering dan dagelijks bij jou door de buurt heen rijden??
 
Ik weet niet of die personen serieus zijn. Ken de beweegredenen niet waarom ze posten. Die ken ik slechts van 1 persoon en dat ben ik zelf..

Duur heb je idd nergens gezegd, excuses. Ik zie geregeld een f4 rijden ja :x
 
Om het voor eens en altijd aan een aantal zeurders duidelijk te maken!

Redenen waarom ik (nog) niet een vraagprijs erbij heb gezet!!

Bij sommige zaken (boten, dure horloges, enz.) die verkocht worden, gaat het niet puur alleen om rationeel denken, maar komt er meer bij kijken zoals emotie. De prijs van een goed/product staat dan niet bovenaan aan het lijstje van wat de kopers allemaal willen weten. Sommige motoren e.d. moet je eerst zien, horen, voelen en beleven om er achter te komen wat je ervoor terug krijgt om dan pas voor jezelf een beeld te krijgen van wat je zelf een redelijke prijs vindt. Diegenen die zonodig de prijs van iets willen weten, zijn vaak diegenen die het zich niet eens kunnen veroorloven.

Want wat geeft jou het recht om zo nodig te weten wat mijn vraagprijs is, terwijl je niet eens deze motor wil/kan/gaat kopen??? Ik bepaal toch zelf of ik een vraagprijs ga hanteren, of heb ik iets gemist en is het nu opeens mijn plicht geworden om aan iedereen te vertellen wat mijn vraagprijs is??? :? Moet ik dan nu ook een persbericht naar buiten brengen met de vraagprijs?? Moet ik nu in de regionale krant een paginagrote advertentie zetten met in vetgedrukte cijfers het bedrag van wat ik er voor wil hebben? Het gaat toch niemand iets aan voor hoeveel euro ik die motor verkoop, behalve mijzelf en de koper! Ieder ander heeft er simpelweg niks mee te maken!

Als ik een willekeurig persoon op straat op een nieuwe fiets zie rijden, hoeft hij mij toch ook niet te vertellen hoeveel hij er voor betaald heeft??

Even kort gezegd, ben ik diegene die bepaalt of en wanneer er een vraagprijs bekend wordt gemaakt. Diegenen die zich daar niet in kunnen vinden, jammer voor jullie, pech gehad!!

P.s. Ik begrijp dat er veel (positieve)belangstelling is voor mijn motor (vind ik ook prima! :Y ) en dat velen graag de vraagprijs willen weten, maar een paar forumleden moeten niet zo blijven doorzeuren en stoppen met opmerkingen maken die kant noch wal raken.

Die moet ik onthouden _O-

Toch vreemd dat elke dealer of bijna iedereen die iets te koop heeft staan erbij vermeldt wat ze ervoor willen hebben, behalve jij.
Maar goed, ik heb net mn motor verkocht en ben serieus op zoek naar iets anders. Maar zolang jij niks vermeldt, dan weet ik niet of ik het zinvol is om te reageren.
Ik vraag gewoon in jouw verkooptopic wat je ervoor wilt hebben, dus begrijp niet waarom ik nou allemaal moeilijk moet gaan doen met mailen. Vermeldt gewoon 1x je vraagprijs en bespaar jezelf alle moeite van elk mailtje te beantwoorden.
Ik denk dat door deze methode je fiets echt niet sneller verkocht zal zijn.
Als de prijs in het verkooptopic iemand afschrikt, dan zal dat per prive bericht niet veel anders zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan