MV Agusta F4 1000 Nero 1+1 Let op!! Uniek, zelfs voor een MV

Daandeel

MF'er
24 mei 2010
82
0
Gooi
Na lang twijfelen heb ik besloten om mijn motor te koop aan te bieden. Ik verkoop mijn motor aangezien ik zelf niet in de gelegenheid ben om er regelmatig mee te rijden. Deze motor bevindt zicht in een zeer goede (showroom) conditie, met maar 3600 km op de teller! Daarnaast is deze motor, zelfs voor MV Agusta begrippen, zeer uniek te noemen. Volgens de importeur zijn er van deze uitvoering hooguit 2 a 3 in Nederland op de weg te vinden. De achterlichten zijn gemodificeerd en alle luchtroosters zijn goudkleurig gespoten.

EDIT: Link naar een filmpje

GroteFoto-TBUPOSXK.jpg


GroteFoto-GCMEV7CI.jpg


GroteFoto-GORMFBL6.jpg


GroteFoto-TRARIZ43.jpg


GroteFoto-GVTKK7FV.jpg


GroteFoto-DAH387EN.jpg


GroteFoto-GDNS4NTU.jpg


Kortom hou je van mooie en zeldzame Italiaanse sportmotoren, dan is het zeker de overweging waard om voor meer info contact op te nemen , of bij serieuze interesse een afspraak te maken voor een bezichtiging.



Deze motor wordt, of is al, een collectoritem te noemen!



Prijs op aanvraag. (Let op, alleen bij serieuze interesse!)
 
Laatst bewerkt:
Mooie bak hoor!

Als ik het goed lees heb je later zelf die modificaties aangebracht? (luchtroosters goudkleurig gespoten en achterlichten)
Dat maakt 'm minder interessant als (potentieel) collector's item ondanks dat het maar kleine aanpassingen zijn. Een liefhebber die er het geld voor over heeft wat jij ervoor wil hebben, gezien je POA, heeft 'm het liefst origineel.

Tenzij deze modificaties bij deze uitvoering wel standaard zijn. Dan heb ik niks gezegd.

Heel veel succes met de verkoop maar dat zal met zo'n apparaat wel lukken!!!!
 
Ik heb er in niks aan gedaan of aan laten doen, behalve hem mooi houden en heel goed verzorgen. Ik zelf vind hem zoals hij nu is supermooi, maar jouw redenatie snap ik op zich ook wel hoor!
 
ik mis nog de getallen van de lotto die deze week gaan vallen zodat ik hem volgende week bij je kan komen ophalen :+

mooie bike hoor!
 
Mooie bike en hij zal best exclusief zijn.
Alleen heeft MV nog zo'n 26 andere limited editions of speciale uitvoeringen... :Y
 
Wat een lelijk hok.

(sorry, niks van aan trekken hoor, zo probeer ik voor mezelf goed te praten dat ik hem niet kan betalen :( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan