MV Agusta F4 1000 snelste superbike voor op de weg

vind het verschil met de 999s (ook niet een an de langzaamste) wel ERG groot...
ben benieuwd naar de praktijk, want kan me niet voorstellen dat ie een ZX10 of R1 zomaar wegrijdt..vanwege de gearing zal ie misschien een iets hogere top hebben...lekker belangrijk boven de 280-290.
wat wel belangrijk is dat het een mooie motor is, maar heb een van de jappen net zo lief..wat hebben we het toch moeilijk met al die keuzes ; -)

Dat verschil klopt echt wel hoor, Ducs zijn vergeleken met japanse 4 cilinders niet zo snel. Ze hebben minder pk's en mindere stroomlijn.
Zet maar eens een R1 en een 999 naast elkaar bij een stoplicht, de duc wint het wel tot 120 ong door het grote koppel en doordat de R1 een wel erg lange 1 heeft, daarna is het nakijken voor de duc.
 
Ach, kinderfietsje's.

MAB Hayabusa Turbo - 316 Pk/9000 rpm, 279 Nm/6700 rpm.
0 - 300 kmh.: 13,5 sec.
250 - 300 kmh.: 3,9 sec.
 
Idd bla bla bla.....een hobbelpaard die alleen rechtuit kan B|

Ik zeg ook niet dat het mijn keuze zou zijn *D Of een fiets nu 250 of 280 loopt laat mij Siberisch koud; 110 PK aan het achterwiel, meer dan 100 Nm tussen de 4000 en 7000 rpm, perfecte vering, een stabiel frame en ik ben helemaal gelukkig.

Het bla bla bla laat ik meestal aan anderen over... O-)
 
Ik zeg ook niet dat het mijn keuze zou zijn *D Of een fiets nu 250 of 280 loopt laat mij Siberisch koud; 110 PK aan het achterwiel, meer dan 100 Nm tussen de 4000 en 7000 rpm, perfecte vering, een stabiel frame en ik ben helemaal gelukkig.

Het bla bla bla laat ik meestal aan anderen over... O-)

Ok, ok niks aan de hand :) Marreh.....een Hayabusa Turbo is toch nauwelijks een standaard productiemotor. En daar ging dit topic toch wel over ;)
 
Voor alle duidelijkheid, ik vind de MV's ook schitterend mooi!! Door de spartaanse zithoudig haak ik echter na een half uur rijden af.
Wanneer ik een MV koop, hang ik 'em aan de muur; elke avond lekker genieten van de techniek...
 
yeah baby, gaan met dat ding, mensen die zoiets kopen als beleggingsobject moeten ze doodschieten, maak er maar foto van en ga daar naar kijken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan