MV Agusta F4 Brutale

SlickRick

Rookie
5 aug 2004
26
0
Brunssum
Laten we eerlijk zijn, dít is toch gewoon de (nieuwe) moeder van alle naked Bikes

full


OF NIET DAN

[me]SlickRick vraagt ook of de suzuki SV1000 ook tot de categorie nakedbikes hoort[/me]
 
[me]Roadk!ll zegt doe bist nie wies[/me]
;)


mooie motor.
---------------------------------------------------------------------------------
Mee eens,k,vin alleen die koplamp niet echt mooi.
gr Driver
 
Ik wil niet zeiken maar ik vindt eigenlijk dat een naked vooral koppel moet hebben
En dat is het manco van dit wonder schone machientje
En daar zit het tweede nadeel het is een heel klein motortje, je moet niet tegroot zijn anders is het geen gezicht (net zoals bij de buells)
Voor de rest erg mooi, en nu maar wachten dat ze er het 1000 cc blok erin gooien
 
Ik wil niet zeiken maar ik vindt eigenlijk dat een naked vooral koppel moet hebben
En dat is het manco van dit wonder schone machientje
En daar zit het tweede nadeel het is een heel klein motortje, je moet niet tegroot zijn anders is het geen gezicht (net zoals bij de buells)
Voor de rest erg mooi, en nu maar wachten dat ze er het 1000 cc blok erin gooien
Dat is een kwestie van smaak. Ik vind een naked met een racy karakter juist wel te gek. En helaas komt die 1000 er niet in de Brtuale.
 
Ik wil niet zeiken maar ik vindt eigenlijk dat een naked vooral koppel moet hebben
En dat is het manco van dit wonder schone machientje
En daar zit het tweede nadeel het is een heel klein motortje, je moet niet tegroot zijn anders is het geen gezicht (net zoals bij de buells)
Voor de rest erg mooi, en nu maar wachten dat ze er het 1000 cc blok erin gooien

jij rijdt zeker Ducati.



;)
 
Mooie techniek *D
Enne, ik wil ook niet zeiken, maar in de laatste of een na laatste Motorrad stond een grote Naked Bike test (een stuk of 8 fietsen) en hij eindigde als LAATSTE..
Maar MOOI is ie wel ;}
 
Mooie techniek *D
Enne, ik wil ook niet zeiken, maar in de laatste of een na laatste Motorrad stond een grote Naked Bike test (een stuk of 8 fietsen) en hij eindigde als LAATSTE..
Maar MOOI is ie wel ;}

Nou zo´n test daar veeg ik mijn r**t mee af
Blijven ze zeiken over dat ze niets door het spiegeltje kunnen zien (je hebt twee soorten spiegels ,de soort waardoor je wat ziet en die lelijk zijn en het soort waar je niets doorziet maar wel mooi zijn)
Of een telange overbrenging ,is op te lossen met een tandwieltje van 40E
En als je bijvoorbeeld een Suzuki :r met zo´n prachtige MV vergelijkt heb je niet goed begrepen waarom iemand een bepaalde motor koopt
En wat betreft dat 1000cc blok met veel koppel ze verwachten dat eind volgend jaar in de brutale
En met zo´n blok en een iets minder benzine verbruik wordt het nog wel eens iets
 
Mooie bike, maar alles heeft zijn prijs he.
Hoe mooier hoe hoger de prijs.
Hij heeft ook nog een andere versie, kost 32000 euro voor de liefhebbers, heb je wel iets exclusief.
 
Ding zuipt benzine, spiegels zijn ruk, heeft veels te weinig koppel maar verder is alles übergeil! Heb er zo'n 1300 km mee gereden, geweldig ding. :9
 
De moeder van alle nakeds is volgens mij nog altijd de Speed triple.
Misschien dat de nieuwe duke 990 er wat aan kan doen.
 
Gehoord dat ie zelfs 1 op 8 loopt,... en zoals eerder gezegt,. te weinig koppel... uiterlijk is super,..
 
doe die maar ja,. .stond ie niet ook in de veronica gids ??? iets van rond de 140 pk,...

naam ???
 
Ik vind die Benelli eerlijk gezegd gewoon spuuglelijk. Maar die MV.... :} :}
 
Ding zuipt idd benzine, maar als je dit ding kan betalen lijkt me dat je daar niet bepaald wakker van kan liggen...

Tis een heel mooie fiets, maar het blijft een 4 cilinder en ik ben nu eenmaal een 2 cilinder koppelfreak.

Maar design = :}

en waarom zou een sv geen naked zijn? :?
 
Nou zo´n test daar veeg ik mijn r**t mee af
Blijven ze zeiken over dat ze niets door het spiegeltje kunnen zien (je hebt twee soorten spiegels ,de soort waardoor je wat ziet en die lelijk zijn en het soort waar je niets doorziet maar wel mooi zijn)
Of een telange overbrenging ,is op te lossen met een tandwieltje van 40E
En als je bijvoorbeeld een Suzuki :r met zo´n prachtige MV vergelijkt heb je niet goed begrepen waarom iemand een bepaalde motor koopt
En wat betreft dat 1000cc blok met veel koppel ze verwachten dat eind volgend jaar in de brutale
En met zo´n blok en een iets minder benzine verbruik wordt het nog wel eens iets

Je hebt blijkbaar de test niet gelezen. Heb je er trouwens wel eens op gereden?

In krappe bochten nauwelijks met het gas te doseren; een sterk aan/uit effect. Klein probleem in Nederland, zwaar irritant op een alpenpas.
Wat weinig koppel? Een haarspeldbocht uit (dus weinig toeren) bergop trekt een opel astra je er nog bijna uit; wat kun je ook verwachten met een koppel wat zo rond de 6000 rpm. eindelijk eens boven de 60 Nm. komt.
Te lange overbrenging? Wanneer je nog korter gaat haal je de 200 niet meer zonder in de toerenbegrenzer te draaien!!
Weet je wat Shimmy is? Wordt je op de Brutale snel duidelijk....

De opmerking dat jij denkt te kunnen beoordelen wat ik wel of niet begrijp laat ik voor jou rekening.
Weet je trouwens wat je voor die MV betaald?

Voor alle duidelijkheid, ik vind hem ook mooi; als je alleen al naar die voorvork en remmen kijkt (waar je trouwens weer geen bal aan hebt omdat bij stevig remmen de achterkant helaas zo snel omhoog komt).

Prachtige fiets! Op de weg? Nee, dank je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan