MV Agusta F4 Lustale

Wat vinden jullie van de Lustale??

  • Mooi

    Stemmen: 16 23,9%
  • Lelijk

    Stemmen: 14 20,9%
  • Apart

    Stemmen: 3 4,5%
  • Brutale, vele male mooier !!

    Stemmen: 2 3,0%
  • Geef mij de F4 maar!

    Stemmen: 32 47,8%

  • Totaal aantal stemmers
    67

poennie

MF'er
7 dec 2003
137
0
Maasdijk
Zie ik op een duitse site staan: de F4 Lustale

Ik vind hem persoonlijk wel dik eruitzien !!

0177.jpg


0192.jpg


0226.jpg


0244.jpg


0290.jpg


0313.jpg


0321.jpg


0354.jpg


0399.jpg


0494.jpg


0564.jpg


0576.jpg


0460.jpg


Lustale heißt der auf der 15 LustJahresparty vorgestellte Umbau einer MV Agusta 750 F1+1, angelehnt an die gleichnamige Quelle in Venetien, der man aphrodisierende Wirkung zuschreibt. So ist es. Mit kräftigem Händegeklapper wurde die Lustale bei der Enthüllung empfangen, bei der der Designer Udo Dörich die Gelegenheit wahrnahm, seine Vision und seinen Anspruch an ein Motorrad der absoluten Oberklasse zu erläutern. Der Prototyp seiner Schöpfung befindet sich für Fahrtests bei der Presse. Die Lustale wird im Anschluss in kleinster Serie bei Motorrad Lust auf Vorbestellung erhältlich sein.
 
Laatst bewerkt:
Het mist wat........... :?

























oh ja de halve kuip |(

Zou verboden moeten worden deze ongein.
 
Zo das een dikke crash geweest ;) , Kan de mv's niet echt mooi vinden.
 
Ik vind 't wel een stoere bike en zelfs mooier dan een TNT of een (niet aangepaste)Tuono. Enuuh, de F4 is toch geen naked :?
 
Ik vind m absoluut niet lelijk, geen 1 MV is lelijk, zijn allemaal magistraal mooi. Maar er zijn zat andere MVs die gewoon NOG mooier zijn, geef mij maar een F4. ;) (liefst 1000s Tamburini Mamba :9~ )
 
Komen mensen naar je toe, he dit is toch zo;n vet mooie mv agusta;

ja zeker;

Ben je m aan het afstellen?/ ben je gevallen?/

ga je dat soort onzin krijgen


----
nee zonde, vind de f4 veel mooier
 
hmm, doet me denken aan die half-kuipjes van Ducati, ook nie mooi..

Stel je voor hè, een 998R met een half-top :X
 
Ik vind hem eigenlijk wel mooi.

is alleen wel een hele dure tuono.ik gok dat de tuono 'R' zelfs nog een stuk goedkoper is dan zo'n kale MV.
 
ALs ze nou gewoon even deze styling even voor de F4 behouden, en de brutale als naked bike houden...

best geinige fiets hoor, maar die topkuip is zo inherent aan een F4, beetje zonde dat het ook hier op zit. En bovendien, wat is er mis met de brutale, die vind ik echt heel mooi hoor, zeker mooier dan deze budget-F4 :+

weet niet welk geinporem dit heeft bedacht, maareeh, geen stijl!
 
Terug
Bovenaan Onderaan