MV Agusta F4 mono incl zadel

NickT

Die hard MF'er
3 apr 2006
543
1
Zoals de titel aangeeft, een MV Agusta F4 mono in de verkoop.
Mono komt met een mooi (origineel) zwart zadeltje erop. Achterlichten zijn er niet bij. Kontje heeft wel wat beschadigingen.

Foto volgt.

Prijs: doe een reëel bod.

Met vriendelijke groet,


Nick
 
Laatst bewerkt:
dsc2256em9.jpg


dsc2255cl9.jpg


dsc2254sy1.jpg


dsc2253wn2.jpg


dsc2252jo0.jpg


dsc2251rt1.jpg


Op de mono zitten lichte krasjes . Zit een scheur in die van binnen uit is gepolyestherd.
Vorm is 100% intact, de schade is waarschijnlijk ontstaan door een keer omvallen. Zwarte ducktape zit erop omdat dit een achterkant was voor op reis, dus tegen het krassen.

Zadels zitten erbij. Doe een goed bod.

Groeten,

Nick
 
Die zadeltjes (nieuw €150) zitten er ook bij he, dus wat er tot nu toe wordt geboden vind ik iets te laag, sorry jongens!
 
Als ik nu te horen krijg dat het toepassen van deze kontjes niet origineel :r is hoef ik het niet meer *D .

Zonder dolheid _O- . Ik ben meer op zoek naar een kontje om beetje te passen hoe ik mijn subframe moet aanpassen. Het originele subframe heb je er toevallig niet bijzitten?

Jeroen.
 
Als ik nu te horen krijg dat het toepassen van deze kontjes niet origineel :r is hoef ik het niet meer *D .

Zonder dolheid _O- . Ik ben meer op zoek naar een kontje om beetje te passen hoe ik mijn subframe moet aanpassen. Het originele subframe heb je er toevallig niet bijzitten?

Jeroen.

Nee daar zit de goede achterkant weer op nu, zat niet zo lekker zonder ;)

En een f4 achterkant is écht wel origineel! Gewoon roze spuiten, ben je UNIEK!
 
En een rotschop voor dit prachtige kontje. De eerste die € 150,- biedt mag hem komen halen. Ik wil best verzenden maar dan komen de verzendkosten bij die €150,-

Prachtige aanbieding mensen, voor dat geld heb je normaal alleen de zadeltjes!!

Mocht je geïnteresseerd zijn laat een berichtje achter, ik bel je zo spoedig mogelijk terug.
 
SOLD! Bedankt voor de interesse gixxerfox, maar 1st gear was eerder!

(slot?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan