MV Agusta F4

mille108

MF veteraan
10 okt 2002
1.811
30
wegens te hoge verwachtingen en het maar niet meer aan een 4pitter te kunnen wennen te koop mijn MV F4 750 1+1

2001
19500km
Nog geen 1000km geleden de koppelings platen+veren en de olie+filter vervangen.
Nog geen 500km geleden een ultimap eprom laten istaleren +BMC race lucht filter en dit alles perfect af laten stellen.
inc orginele MV paddock stand

164811016.jpg


164811010.jpg


164810996.jpg


158945129.jpg


owja

9550 euri

In(ruil) bespreekbaar Aprilia RSV Factory of 2003 RSV mille R (met radiale remklauwen)
 
Laatst bewerkt:
Prachtig ding, succes met de verkoop, helaas 2 jaar te vroeg voor mij :P
 
Nu betalen....en over 2 jaar ophalen.. ik ben de beroerdste niet 8-) ;)
 
Nu betalen....en over 2 jaar ophalen.. ik ben de beroerdste niet 8-) ;)
Haha, financien zullen helaas ook over 2 jaar pas lukken. Maarja je prijs lijkt me toch zeker niet verkeerd dus hoop voor je dat ie snel de deur uit kan! :)
 
Inderdaad een mooie motor maar ik kan me er iets bij voorstellen. Zelff vind ik een MV ook erg mooi maar een RSV spreekt mij ook erg aan, alleen vind ik het wel erg veel goud op de factory uitvoering. Ik zou zeggen doe mij de witte maar met andere achtervering.
 
zonde dat je hem weg doet en jammer dat ik het geld niet heb. maar misschien is het ook makkelijk om er bij te zetten hoe veel cc het is. je hebt namelijk de 1000 en de 750 maar aan de uitdraai te zien is dit de 750 klopt dat?
 
Ja het is een 750.. de duizend was er nog niet in 2001 die kwam volgens mij pas in 2004.
 
Maar het geluid van een MV is ook :} , dus weet je het wel zeker?


Hhmm ja als je erop zit klinkt het wel leuk maar als je hem hoort wegrijden klinkt het volgens mij gewoon als elke andere 750 4 cillinder..

Het was en is mijn droom fiets..maar de rijeigenschappen en het blok liggen me totaal niet -O-
 
Wat is er zo verkeerd aan de rijeigenschappen dan? Zou hem graag van je overnemen maar dan moet ie wel lekker sturen. Ben jij de 1e eigenaar en is het een schade vrije fiets?


Greetz

8-)
 
Wat is er zo verkeerd aan de rijeigenschappen dan? Zou hem graag van je overnemen maar dan moet ie wel lekker sturen. Ben jij de 1e eigenaar en is het een schade vrije fiets?


Greetz

8-)


Mail of bel anders ff

mille108 krulding hotmail.com
0651326383
 
Wat is er zo verkeerd aan de rijeigenschappen dan? Zou hem graag van je overnemen maar dan moet ie wel lekker sturen. Ben jij de 1e eigenaar en is het een schade vrije fiets?


Greetz

8-)


:?

Nog niks van je gehoord..
 
kick.gif


Omdat ik een dempertje verloren ben en geen zin heb om er nog wat aan te doen.. 500 euro van de prijs af...


164811004.jpg
 
hahaha , je kent me toch, een maandje met die MV posen en dan weer snel een twin. Die MV raak ik wel weer kwijt aan iemand die net als TS , te hoge verwachtingen heeft. :]
 
i.p.v. een mille : Inruil TL-R (met radiaal gemonteerde remklauwen ;) ) ? *O*

heb je tenminste ook nog wat power onderin :X

Naahh.. :N 8-)
Het moet een RSV zijn omdat ik dan gelijk Xtra wielen en bling bling vering heb voor mijn race RSV :}

168842782.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan