MV Agusta R 312

Status
Niet open voor verdere reacties.

Farzin

MF'er
14 jul 2007
194
4
Lieshout
Uit 2007 met alarm, nagenoeg nieuwe banden en in perfecte staat (een kleine steenslag op de topkuip) en links bij het zadel, 9500 km, gaat ruimte maken voor iets anders, nieuwe prijs 27500 (inclusief alarm) vraagprijs 16500.
full
 
H
O
T

Deze is al bijzonder. Ben toch zeer benieuwd wat voor bijzonders er dan voor terug gaat komen... ff een gokkie ---> rsv4?
 
Nog een foto dan. Inderdaad een flinke afschrijving, het is tegenwoordig eenmaal zo. Ik heb wel ontzettend van deze Personal jet genoten.
full
 
Hoe zit het nu met de onderhoudskosten van deze bike en betrouwbaarheid? Ik ben aan het kijken voor een italiaanse motor waarvan de MV absoluut in mijn top 3 voorkomt.
 
Hoe zit het nu met de onderhoudskosten van deze bike en betrouwbaarheid? Ik ben aan het kijken voor een italiaanse motor waarvan de MV absoluut in mijn top 3 voorkomt.


Bij een MV (gezien de prijzen) krijg je er een Italiaan bij, die het sleutelen doet :P
 
Hoe zit het nu met de onderhoudskosten van deze bike en betrouwbaarheid? Ik ben aan het kijken voor een italiaanse motor waarvan de MV absoluut in mijn top 3 voorkomt.

Deze staat bij mij ook wel in de top 3 wannahaves ja!

Superrr mooie fiets! Leuke foto, knietje aan de grond en handje omhoog *O*
 
Wat betrouwbaarheid betreft heb ik nog geen problemen met MV gehad. 1000 beurt was 120 euro en de 6000 beurt 200 euro. Ik denk dat het allemaal mee valt. Vergeet niet dat deze fiets 183 PK heeft. Dit betekent dat de motorblok op straat absoluut niet belast wordt en niets te lijden heeft. Het rijwielgedeelte is van een sublieme kwaliteit en gaat niet zomaar kapot. Al met al niet vergelijkbaar met andere gevoelige Italianen.
 
Het is een aparte motor die nog eens zeer snel is. de onderhoudskosten vallen mee en hij is betrouwbaar. Een motor waarmee je gezien wil worden. Daar hoef je trouwens niet veel voor te doen.
 
Trouwens, de motor is van een lerares geweest, Alleen naar school en terug!Ciruitfoto is geshopt.
 
Nee, niet de sloop, hij kan nog terug als iemand binnen drie dagen een acceptabele bod doet, dus hoger dan wat ik nu krijg, met andere woorden, voor 15000 haal ik hem terug.
 
Nee, niet de sloop, hij kan nog terug als iemand binnen drie dagen een acceptabele bod doet, dus hoger dan wat ik nu krijg, met andere woorden, voor 15000 haal ik hem terug.

Bijna 10k afgeschreven in 2 jaar tijd. Of je hebt geld teveel, of juist enorm tekort. :+

Mooi ding iig!
 
Meer dan dat. Nu is hij minder dan de helft waard. Ik heb mijn ogen op iets anders laten vallen en dat zit in mijn hoofd. Gelukkig is het geld niet de reden om iets wat met motoren te maken heeft (mijn passie) te doen of te laten. Deze luxe heb ik wel. Iedere motorrijder weet dat het kopen van een nieuwe motor puur een emotionele beslissing is en als het geld geen rol speelt, rijdt iederen ieder jaar op een andere motor. Toch?
 
Meer dan dat. Nu is hij minder dan de helft waard. Ik heb mijn ogen op iets anders laten vallen en dat zit in mijn hoofd. Gelukkig is het geld niet de reden om iets wat met motoren te maken heeft (mijn passie) te doen of te laten. Deze luxe heb ik wel. Iedere motorrijder weet dat het kopen van een nieuwe motor puur een emotionele beslissing is en als het geld geen rol speelt, rijdt iederen ieder jaar op een andere motor. Toch?
dus er zit nog wel enige ruimte in je vraagprijs :Y
 
omdat ik al een andere motor heb gekocht en wil deze z.s.m. weg doen. Ruimte, verzekering, etc.
 
Meer dan dat. Nu is hij minder dan de helft waard. Ik heb mijn ogen op iets anders laten vallen en dat zit in mijn hoofd. Gelukkig is het geld niet de reden om iets wat met motoren te maken heeft (mijn passie) te doen of te laten. Deze luxe heb ik wel. Iedere motorrijder weet dat het kopen van een nieuwe motor puur een emotionele beslissing is en als het geld geen rol speelt, rijdt iederen ieder jaar op een andere motor. Toch?

Inderdaad, ik zat fout.

Wat voor motor heb je gekocht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan