mv agusta stradale

Chr-Re-ie

MF veteraan
10 jul 2005
1.724
285
heb gisteren de stradale met duo test gereden..
zeer positief verschoten van deze fiets, al heeft hij maar 115pk is nu bij mijn R1 180, had het gevoel dat ik nergens wat te kort kwam, twas natuurlijk in nederland, dat is wel zo plat als een vijg en de testrit was van korte duur.
heeft er nog iemand ervaring met de stradale??
betrouwbaarheid van de blokken die gebruikt worden voor de stradale, kosten onderhoud etc etc enfin alle info betreffende mv agusta en dan vooral de stradale is welkom..
ook info over Joppen motoren in Leende is welkom, heb daar test gereden zou dus daar eventueel een stradale kopen.
sterk aant overwegen om mijne racer in te ruilen.
 
Laatst bewerkt:
vreemd dat er niemand iets weet te vertellen of info heeft over de stradale, of is dit een weinig gegeerd model in Nederland?
mij lijkt het anders toch een leuke speelfiets..
 
vreemd dat er niemand iets weet te vertellen of info heeft over de stradale, of is dit een weinig gegeerd model in Nederland?
mij lijkt het anders toch een leuke speelfiets..

Heb je in de tussentijd de Stradale aangeschaft? Ik vind het ook een hele gave motor. Het motorblok is terug getuned. Dat komt doorgaands de betrouwbaarheid ten goede. En verlengd de onderhoudsintervallen. Ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn.
 
maxresdefault.jpg
 
Heb je in de tussentijd de Stradale aangeschaft? Ik vind het ook een hele gave motor. Het motorblok is terug getuned. Dat komt doorgaands de betrouwbaarheid ten goede. En verlengd de onderhoudsintervallen. Ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn.

denk niet dat ie er een gekocht heeft
Van iemand die een topic start en na 1 dag al opmerkt dat er weinig interesse is mag je verwachten dat als ie er 1 koopt dat als eerste hier had gemeld 8-)



Heb dit tijdje geleden in het Veloce draadje gepost....wist niet dat er een Stradale topic was :z

Heb zelf ook bij Joppen Motoren proefgereden op de Stradale 800.
Wat een vreselijk gaaf ding :9~
De zitpositie is wel effe wennen, zo'n beetje met je ballen op het stuur. Blok is echt heerlijk, zeker de quickshifter met blipper functie (laatste alleen in de Sport mode) en het geluid :Y
Ik was er al bang voor.....een proefrit op een MV is een heel slecht idee. De Stradale 800 vond ik al een geweldig mooi ding om te zien maar zoals ik gevreesd had hij rijdt ook nog eens geweldig. :}

bikepics-2752933-full.jpg


Hoge hebfactor :Y
 
Laatst bewerkt:
Zo de knetter. Ik ben jaloers. Wat een plaatje. Ik ben erg onder de indruk van de Looks en de Specs. En ik ben blij dat er iemands is die hem wel al heeft :)
 
Zo de knetter. Ik ben jaloers. Wat een plaatje. Ik ben erg onder de indruk van de Looks en de Specs. En ik ben blij dat er iemands is die hem wel al heeft :)

hoeft niet hoor, alleen proefrit gemaakt, nog niet aangeschaft ;)
 
Laatst bewerkt:

Hallo,
Was de eerste motor waarmee ik test heb gereden, nadien nog met de S1000XR gaan testrijden.
Na de testrit met de BMW heb ik deze direct gekocht werden gens alles veel beter en meer dan de stradale.
Als je van de stradale op de BMW stapt is de eerste een mak poesje tov de laatste.
Morgen komt er een eerste lange en uitgebreide rit met duo.
 
Makke poesjes zijn vaak het lekkerst 8-)

die XR ziet er uit alsof zo'n vette bratworstvreter te lang naar een Multistrada heeft gegluurd en toen ook dacht dat ie een motor kon ontwerpen, net zoals ze bij Dr Oetker denken dat ze lekkere pizza's maken :')
zal verder best een goeie fiets zijn hoor...
 
Makke poesjes zijn vaak het lekkerst 8-)

die XR ziet er uit alsof zo'n vette bratworstvreter te lang naar een Multistrada heeft gegluurd en toen ook dacht dat ie een motor kon ontwerpen, net zoals ze bij Dr Oetker denken dat ze lekkere pizza's maken :')
zal verder best een goeie fiets zijn hoor...

Dan blijft het nog een mak poesje tov de S1000XR.
Als jij de XR lelijk vind koop je toch een stradale jonge, ;)
 
Hallo,
Was de eerste motor waarmee ik test heb gereden, nadien nog met de S1000XR gaan testrijden.
Na de testrit met de BMW heb ik deze direct gekocht werden gens alles veel beter en meer dan de stradale.
Als je van de stradale op de BMW stapt is de eerste een mak poesje tov de laatste.
Morgen komt er een eerste lange en uitgebreide rit met duo.

Mooi dat je geslaagd bent. Gefeliciteerd! Maar erug jammer dat het geen MV Agusta is geworden. De Turismo is dacht ik weer een stapje 'meer van alles' dan de Stradale. Was dat geen optie of uitproberen waard?
 
Terug
Bovenaan Onderaan