MV Agusta Veloce (lusso) 800

Zo te zien idd een mooie fiets maar ik hoor ik er nog weinig over tot nu toe.

we hebben het hier over MV ;)

bij de Dragster zat er volgens mij ook ruim een jaar tussen de intro op een beurs en de levering.
Verwacht deze Turismo Veloce volgend voorjaar.
 
Yep....ben benieuwd of MV ook volgende week de prijs in NL bekend gaat maken... Ben zo benieuwd....
 
de ene fiets is nog niet eens leverbaar....komen ze met de volgende 8-)

mv-agusta-stradale-800-leak.jpg
 
Mmmmhhh vreemd inderdaad. Doe mij die veloce maar....deze is een beetje vreemd afhankelijk van de prijs uiteraard....
 
Foto vertekent misschien wat maar de bagage mogelijkheid is nihil zo te zien.
Lusso wslijk ook dus niet echt voor duo gebruik geschikt ben ik bang voor.
 
Ik schrap em maar van de cadeau lijst voor Kerst dit jaar :+

20K voor zo'n fiets :N
Het blijven mooie fietsen die MV's, maar 20K voor reisfiets die toch eigenlijk ook wel tegen een stootje moet kunnen is teveel van het goede.

Als ik nog eens in de spending mood ben dan wellicht een Brutale 800 voor erbij ;)
 
Laatst bewerkt:
We wachten eerst maar even af, want ik kan me die prijs van 20k niet voorstellen als je hem vergelijkt met een Multistrada, 1290 Adventure, 1200GS, etc. Willen ze hem verkopen zal hij qua prijs denk ik ver onder deze genoemde motoren moeten gaan zitten. Dus eerst maar even afwachten wat MV Benelux qua prijs gaat doen... ik hou nog een beetje hoop
 
We wachten eerst maar even af, want ik kan me die prijs van 20k niet voorstellen als je hem vergelijkt met een Multistrada, 1290 Adventure, 1200GS, etc. Willen ze hem verkopen zal hij qua prijs denk ik ver onder deze genoemde motoren moeten gaan zitten. Dus eerst maar even afwachten wat MV Benelux qua prijs gaat doen... ik hou nog een beetje hoop
Die prijs is al bekend toch dus dat kunnen ze hier wel vergeten lijkt me die koopt niemand denk ik maar we gaan het vanzelf zien ....
 
Nog meer MV: de Stradale 800

Tja, als die piepkleine koffertjes ook vervangen kunnen worden door koffers van 30 liter....zou het een kandidaat kunnen zijn....ben benieuwd hoe hij het gaat tegenover de nieuwe TDM...

Een MV met een topkoffer het moet niet gekker worden :P

De nieuwe TDM, de MT-09 Tracer, is natuurlijk niet zo mooi, maar ik vind em technisch wel heel geslaagd. Tijdje geleden op een normale MT-09 gereden dat 850cc Triple blok is wel super. :}
Prijs daarvan nog niet bekend maar zal zo rond de 12.000 Euro liggen.
 
Hoe moet dit een allroad voorstellen? Behalve de carterbeschermer kan ik niks ontdekken wat zelfs maar een hint geeft dat dit ding van de weg af wil.

Leuke motor om te zien, maar volgens mij hoort hij niet helemaal in dit subforum thuis :P
 
Hoe moet dit een allroad voorstellen? Behalve de carterbeschermer kan ik niks ontdekken wat zelfs maar een hint geeft dat dit ding van de weg af wil.

Leuke motor om te zien, maar volgens mij hoort hij niet helemaal in dit subforum thuis :P

nou ik zou zeggen ga ook effe lekker bijdehand doen in het:
S1000XR topic
TDM topic
Ducati Multistrada topic
enz enz
 
nou ik zou zeggen ga ook effe lekker bijdehand doen in het:
S1000XR topic
TDM topic
Ducati Multistrada topic
enz enz

Daar heb je helemaal gelijk in, maar valt deze MV (samen met bovengenoemden) niet meer onder de toermotoren? Geen idee waarom dit alles onder de noemer "allroad" staat.
 
ehhh who cares :? behalve jij dan ;)

Back on topic....de Brutale RR is 'slechts' 15k, dus Icul8r er is idd nog hoop _O-
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar valt deze MV (samen met bovengenoemden) niet meer onder de toermotoren? Geen idee waarom dit alles onder de noemer "allroad" staat.
Ho,ho...met mijn Multistrada ben ik al minstens 2 keer door het zand gereden he ! en ik vindt het wel op een Alroad lijken en niet op een toermotor .

gr driver
 
Terug
Bovenaan Onderaan