mv geluid?

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Dit is al ff ergens terzijde gevraagd maar het schijnt dat een mv agusta met 9000 tpm erg speciaal klinkt. Ik ben er ooit een met mijn koekblik tegengekomen maar die trok het gas niet open...
Nou weet ik dat Sigma er eentje heeft. Heb jij toevallig ook de mogenlijkheid dat geluidje op te nemen en te posten ofzo?
 
Er reed ook een aantal MV's mee tijdens de Ducati Clubraces, maar ik kan je verzekeren dat een Duc toch echt veel beter klinkt (harder).

Maarja dat is ook geen 4 in lijn....
En ja voor een 4 in lijn klinkt ie heus niet verkeerd :+
 
Op woensdag 19 juni 2002 20:54 schreef Nick-RS het volgende:
Er reed ook een aantal MV's mee tijdens de Ducati Clubraces, maar ik kan je verzekeren dat een Duc toch echt veel beter klinkt (harder).

het is een doorontwikkelde ducati met een lafjes klinkende motor :p
 
Op de Isle of Man TT reed er dit jaar ook een amerikaans team mee met 2 MV's. slechts 1 wist zich te kwalificeren, en deze hebben we dan ook gezien en gehoord. Kan nou niet zeggen dat er een apart geluid in zat. Wel anders dan een gewone 4-cilinder, maar zeker niet apart ala een Triumph of zo.
 
Op woensdag 19 juni 2002 20:54 schreef Nick-RS het volgende:
Er reed ook een aantal MV's mee tijdens de Ducati Clubraces, maar ik kan je verzekeren dat een Duc toch echt veel beter klinkt (harder).

het is een doorontwikkelde ducati met een lafjes klinkende motor :p
Motor is in een Ducatichassis proefgereden. Was nog smaller dan het originele Ducati 916-blok, ondanks de 4 cilinders op rij... })
 
Een Duc heeft het vetste geluid dat er is maar ik weet al hoe dat klinkt. Ik ben gewoon benieuwd naar dat MV geluid. Tijdens de Le mans hoorde je hem waarschijnlijk niet omdat daar strenge geluidsnormen gelden dus moet je hem verkrachten.

He sigma hebbie geen microfoon op je PC. Anders zet je hem ff bij de PC in de kamer en sjor ff aan het gas :P
 
Begrijp me niet verkeerd hoor....

Een MV is mooooooooiiiii en ITALIAANS :}

Zegt genoeg :)
 
Een Duc heeft het vetste geluid dat er is maar ik weet al hoe dat klinkt. Ik ben gewoon benieuwd naar dat MV geluid. Tijdens de Le mans hoorde je hem waarschijnlijk niet omdat daar strenge geluidsnormen gelden dus moet je hem verkrachten.

He sigma hebbie geen microfoon op je PC. Anders zet je hem ff bij de PC in de kamer en sjor ff aan het gas :P

Het effect zal dan niet lijken op de werkelijkheid. Als ik luister naar het geluid van een duc via mijn computer met stevige versterker en boxen voelt dat echt erg anders dan wanneer ik er live naast sta.
 
Terug
Bovenaan Onderaan