MVD SM-curusus Bilstain (Belgie) - 18aug

GiePilaar

Die hard MF'er
10 jun 2005
648
90
Denderhoutem
Facebook
Hallo,

Ik heb enkele weken geleden een SM-cususus georganiseerd met Marcel Van Drunen op Bilstain. Omdat het toch een vrij groot succes was, heeft Marcel besloten om nog een cursus te organiseren op 18 augustus.

Ik had het al op het belgische forum vermeld, er zijn er al enkelen die meegaan, maar ik dacht dat er hier mss ook geintresseerden konden zijn.


De prijs bedraagt 90€ per persoon, en het is met eigen motor. Er moet min 14 personen deelnemen, en max 30.
De groep wordt in 2 verdeeld, en elk half uur gewisseld.
Ik heb er vorige keer enorm veel bijgeleerd, dus de cursusu is echt de moeite waard.

Lijstje van de personen die al meegaan:

- PSolutions (BE) :+
- wchristiaens (BE)
- spikes (BE)
- deling (BE)
- willlem (BE)
- Husaberg-Mich (BE)
- stef 57 (BE)
- langen (BE)
- Elis (BE)
- jimpiec (???) (BE)
- KLX-Junky (BE)
- Steph (BE)
- Krisse13 (BE)
- CRFken (BE)
- JeroenM (BE)
- mir (BE)
- Jerre (BE)
- atox (BE) :+
- Julez1000 (NL) :+
-Viske (BE)
Omtrent de betaling:

De 90€ kan worden overgeschreven met vermelding van de nickname en MVD-cursus.
Men gegevens worden doorgestuurd via PB.

Diegenen die meewillen vermelden het hiergewoon even, en ik zet jullie dan bij op de lijst.


Grtz Bram
 
Laatst bewerkt:
Er kan idd nog maar 9 man mee, maar er kunnen er altijd op de reservelijst staan (er vallen er toch altijd af als er moet betaald worden), dus liefst enkel bevestigen als je zeekr bent dat je meekan.

Moesten er personen uit de boot vallen, en er is genoeg interesse kan er nog altijd een volgende cursus georganiseerd worden hoor :+

@Julez1000: Als je interesse hebt zet ik je bij op de lijst, als het geld voor 10 juli op de rekening staat is het OK, het hoeft nu niet direct, maar mag wel ;)
 
@Julez1000: Als je interesse hebt zet ik je bij op de lijst, als het geld voor 10 juli op de rekening staat is het OK, het hoeft nu niet direct, maar mag wel

Ja zet me maar op de lijst, ik maak van de week `t geld over.
 
Mag ik je een tip geven?

Haal al je gegevens zoals bankrekening etc. weg en laat geïnteresseerden je berichten via PB of mail.
 
@ Harry: THX, ik heb men bericht gewijzigd ;)
@ Markl: Je staat erbij
@ Het is wel de bedoeling dat je al wat ervaring hebt, maar de vorige cursus waren er ook bij die nog maar net reden, en die hebben er ook heel wat van op gestoken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan