MVM motoren

Crash Test Dummie

Die hard MF'er
1 dec 2001
300
0
Alphen aan den Rijn
Ik ben op zoek naar een motor, en nou heb ik er 1 gezien op internet een rode suzuki gsx 600 f, bij mvm motoren in vleuten (bij utrecht) http://www.mvm.nl
Nou vroeg ik me af, of iemand deze zaak kent, en of het een beetje betrouwbaar is...
Op hun website staat, dan je nu een afspraak moet maken om te kunnen kijken, omdat het seizoen voorbij is... is dit normaal of gebeurd dit wel vaker?
Ik ga zaterdag kijken...

Bij Voorbaat dank..
 
Vet man! Je kan er zelfs een Ducati 748 huren voor 195 piek per dag. :9~

Dan heb jij een probleempje ;)

Voor het huren van een zgn. Sportmotor geldt dat de huurder minimaal TWEE jaar in het bezit dient te zijn van het rijbewijs voor deze catagorie.Voor de motoren vallend in de Eigen Risico categorie D geldt: NIET telefonisch te reserveren en aantoonbare motorervaring vereist!
 
Jazeker ken ik ze.
Ik heb er ook een motor vandaan.

Klopt dat je even moet bellen, het is een bedrijf aan een woonhuis.
En het is oorspronkelijk een verhuurbedrijf, en die is nu gesloten.

Het zijn vriendelijke, eerlijke en betrouwbare mensen.
(zeker een verademing als je safe kent!)

Je bent altijd welkom (ook achteraf), en ze helpen je graag.
Dat verkopen is een hobby van ze, en ze doen dat met plezier.

Ze doen veel samen met Goedhart motoren in Bodegraven.
Deze staan ook zeer goed aangeschreven.

Ik ben daar een zeer tevreden klant. :)

hoi
 
hehe, kijk is meneer hier is mijn motorervaring:\"vrrraaaooppp....ROOOKKKen met die bandjes...\"

na een laag rubber, vol in 1 op zijn achterwiel door naar 2....neerkomend draai je om, rijd terug, VEtte rolling stoppie van een meter of 30,

\"zo is dit voldoende rijervaring meneer?\"

:)

Dan heb jij een probleempje ;)

Voor het huren van een zgn. Sportmotor geldt dat de huurder minimaal TWEE jaar in het bezit dient te zijn van het rijbewijs voor deze catagorie.Voor de motoren vallend in de Eigen Risico categorie D geldt: NIET telefonisch te reserveren en aantoonbare motorervaring vereist!
 
Dan heb jij een probleempje ;)

Voor het huren van een zgn. Sportmotor geldt dat de huurder minimaal TWEE jaar in het bezit dient te zijn van het rijbewijs voor deze catagorie.Voor de motoren vallend in de Eigen Risico categorie D geldt: NIET telefonisch te reserveren en aantoonbare motorervaring vereist!

Dat is gemeen \ '(
 
Het is wel een eerlijk bedrijf. M\'n broer huurde er voorheen 2 of 3 motoren enzo, zijn vriendelijke mensen, en inderdaad zoals al gezegd was, bij een woonhuis enz. dus geen showroom zoals je van een groot bedrijf gewend bent.
Qua verkoop zijn ze dan hopelijk ook hetzelfde zoals ze zijn bij het verhuren :)
 
mm hartelijk bedankt hiervoor...
maar ik ga waarschijnlijk toch ergens anders een motor kopen... bij een particulier een suzuki gsx 600 f uit \'91 met 29.300 km op de teller.. en dan :] :] :] heb veel te lang stil gestaan nadat ik mijn rijbewijs 4 weken geleden heb gehaald...
 
schop hoe zijn de laatste ervaringen ?
staat een motor te koop waar ik wel interesse in heb
 
schop hoe zijn de laatste ervaringen ?
staat een motor te koop waar ik wel interesse in heb
Nette zaak imo, Suzuki dealer als ik me niet vergis. Vriendin heeft er een motor gekocht en in onderhoud: geen klachten. Worden incidenteel vast wel foutjes gemaakt, zoals bij iedere motorzaak, maar die worden dan wel netjes opgelost. Ben er zelf een paar keer geweest: aardige lui, nette motoren, eerlijk spul. Ze zijn imo niet de allergoedkoopste, maar daar staat keurige service achteraf tegenover.

Welke motor heb je op het oog?
 
Paar keer binnen geweest, ligt een leuke herdershond in de winkel!
Maar nette en aardige mensen. Maar niets naar gading kunnen vinden noch voor service geweest.
Maar dat heeft te maken met het merk dat ze voeren (Suz, Kaw) enz.
Zover ik het kan beoordelen prima zaak.
 
Twee motoren daar gekocht. Nette service, zijn misschien niet de goedkoopste maar wel erg vriendelijk, staan je netjes te woord.
Proefrit gemaakt op een motor, daar ik bij mijn vorige motor na zo'n uur a 5 kwartier last kreeg van de polsen, gevraagd of ik deze toch minstens 1,5u mee mocht krijgen ivm mijn lichamelijke problemen "Geen probleem, we zien je vanzelf wel weer verschijnen".
 
Terug
Bovenaan Onderaan