mxstream aansluiting??

vr6

MF'er
31 okt 2001
133
0
nijmegen
Ik heb het hier al meer gelezen,maar ik
heb problemen met de aansluiting.
Zou iemand mij hier please mee kunnen helpen :?
Het gaat over een usb modem op een amd 1gb.
er verschijnt geen inbelnetwerk en van de service
word je ook niet vrolijk van kastje muur,kastje muur |( help
 
Heb laatst (wwekend) ook MXstream aangesloten maar dan het ethernet-modem. Je moet om te beginnen als een mongool :) de handleiding stap voor stap volgen. Doe je het in een andere volgorde dan werkt het niet (bij ons dan)
Verder weet ik ook nieks van het usb modem , is toch anders dan het netwerkmodem. :?
Veel succes en plezier alvast want als het werkt werkt het goed!
 
sjezus jullie weten geloof ik ook alle site\'s
te vinden of niet :?
In ieder geval vast bedankt ben nu aan het zoeken.
 
sjezus jullie weten geloof ik ook alle site\'s
te vinden of niet :?
In ieder geval vast bedankt ben nu aan het zoeken.

als je geen inbelverbinding kan maken, heb je zeker een doe het zelf pakket? KPN heeft een groot aantal pakketten veelste vroeg opgestuurd. Hierbij zat een brief dat je meteen aan de slag kon... dat is dus niet zo, bij de provider moet vaak dan nog de adsl lijnbenaming worden gekoppeld aan je account. ZOu zo maar kunnen, maak ik vaak mee.
 
Men ik lees me eigen onder hand dood.
Ja ze hadden inderdaad dat ding te vroeg op gestuurd maar het zou nu in werking moeten
zijn,NOT.
Het schijnt dat ik in de bios het 1 en ander moet
veranderen.
Ze zeggen dat er wel meer problemen zijn met
de amd procesor en de usb modem,zegt men bij kpn.
Het vervelende is,ik zit nog op mijn werk,dus
kan het nog niet proberen,baalen :?
 
Men ik lees me eigen onder hand dood.
Ja ze hadden inderdaad dat ding te vroeg op gestuurd maar het zou nu in werking moeten
zijn,NOT.
Het schijnt dat ik in de bios het 1 en ander moet
veranderen.
Ze zeggen dat er wel meer problemen zijn met
de amd procesor en de usb modem,zegt men bij kpn.
Het vervelende is,ik zit nog op mijn werk,dus
kan het nog niet proberen,baalen :?

nie flashen he!!

:P
 
@Home :}

Weinig problemen mee gehad, wel wat maar met stom knooien ben ik er wel uitgekomen.

Maar suc6 ermee...

Zal wel leijk zijn als kpn dat pakket te vroeg heeft opgestuurd.
 
@Home :}

Zal wel leijk zijn als kpn dat pakket te vroeg heeft opgestuurd.

Is bij een collega pas geleden ook gebeurd, krijgt te horen dat pakket klaar ligt op postkantoor, vriendin dat ding ophalen, was vrijdag, dus kon die meteen van het weekend aan de slag, blijkt pakje op ander postkantoor te liggen, krijgt die ruzie met vriendin, en wij lachen natuurlijk. Hij de pest in dat die dat ding niet voor weekend heeft, gaat op gegeven moment zijn broer bellen, zegt dat die dat pakketje moet ophalen, krijgt ruzie met broer, wij lachen, gaat broer toch pakje halen, collega blij.
Dus wij maandag vragen hoe het was gegaan, haha, was pakje te vroeg verstuurd, blijkt die nog geen account te hebben.
Had hem graag gezien toen die dat te horen kreeg.
Maar wij hebben gelachen die maandag.
 
Is bij een collega pas geleden ook gebeurd, krijgt te horen dat pakket klaar ligt op postkantoor, vriendin dat ding ophalen, was vrijdag, dus kon die meteen van het weekend aan de slag, blijkt pakje op ander postkantoor te liggen, krijgt die ruzie met vriendin, en wij lachen natuurlijk. Hij de pest in dat die dat ding niet voor weekend heeft, gaat op gegeven moment zijn broer bellen, zegt dat die dat pakketje moet ophalen, krijgt ruzie met broer, wij lachen, gaat broer toch pakje halen, collega blij.
Dus wij maandag vragen hoe het was gegaan, haha, was pakje te vroeg verstuurd, blijkt die nog geen account te hebben.
Had hem graag gezien toen die dat te horen kreeg.
Maar wij hebben gelachen die maandag.
:} Geen mooier vermaak dan LEEDVERMAAK :}
 
Men ik lees me eigen onder hand dood.
Ja ze hadden inderdaad dat ding te vroeg op gestuurd maar het zou nu in werking moeten
zijn,NOT.
Het schijnt dat ik in de bios het 1 en ander moet
veranderen.
Ze zeggen dat er wel meer problemen zijn met
de amd procesor en de usb modem,zegt men bij kpn.
Het vervelende is,ik zit nog op mijn werk,dus
kan het nog niet proberen,baalen :?

AMD is het probleem niet, maar een USB modem in combinatie met een moederbord met een VIA chipset erop, dat geeft problemen. Dus dat kan ook met een Intel, Winchip of Cirix processor.
Maarja wie neemt er ook USB dan he... ethernet is veel stabieler.
 
Ja weet ik veel,ze zeggen dat usb toch altijd
sneller is :?
Gisteren bij iemand een pentium gejat,doet
de modem het goed,krijgje de drivers
niet goed geinstaleerd |( |(
En je zult het niet geloven maar nu waatschijnlijk
ook de hardeschijf naar z\'n moer,de tweede al
in nog jaar tijd :? |(
 
@Home :}

Weinig problemen mee gehad, wel wat maar met stom knooien ben ik er wel uitgekomen.

Chello!

Ethernetkaarje erin proppen. Ip-adres, subnet, gateway instellen en werken *D

Usb is af en toe toch niet zo handig als het lijkt. Mijn palm met serieel aansluiting werkte altijd prima. Nu ik een palm heb met usb raakt ie regelmatig verbinding kwijt :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan