My first Harlie

Je bent al lekker aan het voorbereiden he?
Ach, dat noemen ze toch voorpret en eht leidt je af van het feit dat het nog 2 weken duurt voor je hem op kan halen (F*ck, nou slinger ik toch weer aan)
Ik heb vandaag in ieder geval weer lekker gereden, 130 km ipv de geplande 20, helaas viel die niet uit en verloor ik geen onderdelen en zit alle bouten voor zover de nacontrole nog vast
Je hebt alles met Loctite vastgezet?

(heb ik met de Norton wel gedaan hoor, anders valt ie uit elkaar)
 
Hahaha, de enige die mij op de kast kan krijgen ben jij toch? Maar dan letterlijk hè? Ik had trouwens teleurgesteld geweest wanneer niet al op pagina één het “disse of disse is beterder als dan de keuze dieje moaken“ was begonnen. Dit forum en zijn leden stellen nooit teleur. Er is altijd wel iemand die het beter weet, een leukere opmerking maakt of dommer is. Dikke prima toch? Zodra ik echt boos word om wat iemand schrijft dan kom ik hier gewoon uithuilen.

On topic,

Bekijk bijlage 1438821
ledlamp erin geprop, past makkelijk.

Neeee! Geen LED! Minder licht, niet meer. Je moet een oog dichtknijpen als je in het donker rijdt, anders zie je niets wanneer het weer licht wordt.

Of zoiets.
 
Je bent al lekker aan het voorbereiden he?
Ach, dat noemen ze toch voorpret en eht leidt je af van het feit dat het nog 2 weken duurt voor je hem op kan halen (F*ck, nou slinger ik toch weer aan)
Ik heb vandaag in ieder geval weer lekker gereden, 130 km ipv de geplande 20, helaas viel die niet uit en verloor ik geen onderdelen en zit alle bouten voor zover de nacontrole nog vast
Ik ben zo blij dat ik nog zo enthousiast ben als een kind van 4 en met de zelfde spanning naar een dag kan toeleven zoals je vijfde verjaardag, sinterklaasfeest of kerst. Gewapend met een iPad vol foto’s van deze motor ga ik op weg en val ik mensen ongevraagd lastig. Mocht iemand me vragen hoe laat het is dan is steevast “nog geen negen november” en dan sla ik ze met foto’s om de oren elk gesprek wend ik zo om dat het over mijn aanschaf gaat.
En vanaf het moment dat ik hem heb verander ik mijn profielfoto op faceboek en ook hier in het merk logo van de motor. En ik ga heel vervelend doen tegen iedereen die op een ander merk rijd. En táátoooows....overal en met skuls en dood en verderf en stoer met een duitse helm en alles en ook met de ellebogen naar buiten lopen. Elke zin word afgesloten
Neeee! Geen LED! Minder licht, niet meer. Je moet een oog dichtknijpen als je in het donker rijdt, anders zie je niets wanneer het weer licht wordt.

Of zoiets.
Ik rij met m’n ogen dicht dus dat maakt verder niks uit.
 
Neeee! Geen LED! Minder licht, niet meer. Je moet een oog dichtknijpen als je in het donker rijdt, anders zie je niets wanneer het weer licht wordt.

Of zoiets.
Wat bedoel je ?
Ik heb xenon vervangen voor LED en zie veel meer , ook dan hallogeen .
 
Heel grappig vindt ik dit wel... :+ ( joh` laat je niet op de kast jagen ..)

Die zit wel op de kast ja met mij te volgen tot in een gsxf topic hahaha 😂
Screenshot_20191027-084200_Samsung Internet.jpg
 
@Willem hele mooie fiets man, Harley is niet mijn merk want ik zit meer in het jappenkamp alleen vind ik ze wel mooi. Het is jammer dat die project in te koop zo duur is anders kocht ik die voor af te maken in de komende koude periode. Hij staat ook nog eens lekker vlakbij.
 
Heb die ivan nou achtervolgingswaancapsones?
Wat droevig wat droevig.
Ik heb geen idee, hij reageert zonder citaat dus ik zal er verder geen aandacht aan schenken. Ik geniet van de aanloop naar een hele mooie motorfiets dus waar zou ik me druk om moeten maken. Ik opende dit onderwerp om vragen te stellen en daarmee niet het HD onderwerp onnodig te bestoken met mijn onnozelheid en dat is voor sommige een aanleiding, ik kan even niet op het juiste woord voor “trigger” komen, om te trollen.
Het is jammer maar ik zit hier al vanaf 2007 en heb me werkelijk nog nooit druk gemaakt om zulke gastjes al zal elke reaktie zo uitgelegd worden, erectiestoornissen zullen er ook wel ten aan grondslag liggen dat ze zo zijn geworden. 🤷🏽‍♀️Geen idee, ik doe er ook maar een gooi naar. Het zijn wel vaak dezelfde gastjes die dat doen, het went wel.
 
Ik zal je niet verder plagen omdat je daar slecht mee overweg kan, veel plezier met je harley :)
 
Ik zal je niet verder plagen omdat je daar slecht mee overweg kan, veel plezier met je harley :)
Gewoon doorgaan hoor, ik verwacht toch niks zinnigs meer in dit onderwerp en vragen heb ik niet meer, de aanschaf is gedaan en het blije wachten is begonnen. Je was er ook bij met de verbouwing van mijn R1 naar koffievechter dus je weet dat je me niet zomaar van m’n stuk brengt. Daar zat ook een of ander gastje te mekkeren dat ik een zonde beging dat ik een oer R1 zo mishandelde. Ik ben alias hier vergeten maar toen ik zag waar hij zelf mee bezig was begreep ik het ook wel, wat een droeftoeter was dat zeg. Ik zou bijna mijn oude geplaatste onderwerp weer willen opgraven om te kijken hoe die paljas ook alweer heette. Het is zondag dus veel beter heb ik ook niet te doen. En dan heel zijn topic verramponeren met vuiligheid.
 
Ik ben zo blij dat ik nog zo enthousiast ben als een kind van 4 en met de zelfde spanning naar een dag kan toeleven zoals je vijfde verjaardag, sinterklaasfeest of kerst. Gewapend met een iPad vol foto’s van deze motor ga ik op weg en val ik mensen ongevraagd lastig. Mocht iemand me vragen hoe laat het is dan is steevast “nog geen negen november” en dan sla ik ze met foto’s om de oren elk gesprek wend ik zo om dat het over mijn aanschaf gaat.
En vanaf het moment dat ik hem heb verander ik mijn profielfoto op faceboek en ook hier in het merk logo van de motor. En ik ga heel vervelend doen tegen iedereen die op een ander merk rijd. En táátoooows....overal en met skuls en dood en verderf en stoer met een duitse helm en alles en ook met de ellebogen naar buiten lopen. Elke zin word afgesloten

Ik rij met m’n ogen dicht dus dat maakt verder niks uit.
Vandaar dat je met die R1 in een auto beukte ..:+
 
Gewoon doorgaan hoor, ik verwacht toch niks zinnigs meer in dit onderwerp en vragen heb ik niet meer, de aanschaf is gedaan en het blije wachten is begonnen. Je was er ook bij met de verbouwing van mijn R1 naar koffievechter dus je weet dat je me niet zomaar van m’n stuk brengt. Daar zat ook een of ander gastje te mekkeren dat ik een zonde beging dat ik een oer R1 zo mishandelde. Ik ben alias hier vergeten maar toen ik zag waar hij zelf mee bezig was begreep ik het ook wel, wat een droeftoeter was dat zeg. Ik zou bijna mijn oude geplaatste onderwerp weer willen opgraven om te kijken hoe die paljas ook alweer heette. Het is zondag dus veel beter heb ik ook niet te doen. En dan heel zijn topic verramponeren met vuiligheid.

Ik kan me dat r1 topic niet heugen. De reden dat ik het plaatje poste was dat ik m grappig vond binnen een kansloze discussie tussen voor- en tegenstanders van Harleys. Niets meer of minder.

Ik heb geen geld voor een Harley anders er zelf misschien wel 1 gehad ;)
 
Willem. Kan mij t gevoel in je onderbuik goed voorstellen. Toch een aparte fiets een Harley en wel mooi om te rijden. Dikke klappen en veel koppel. En als je nog zo enthousiast kan zijn om die fiets nog je eigen touch te geven. Dat kan ik alleen maar toejuichen. Ik heb bij elke andere motor die ik kocht vlinders in de buik gehad. Teken dat je de juiste keus hebt gemaakt. Maak em lekker naar je zin. En geniet straks lekker op die fiets gaat je zeker bevallen. En nee ik rij zelf geen Harley. Maar heb er wel een paar gereden.
 
Willem. Kan mij t gevoel in je onderbuik goed voorstellen. Toch een aparte fiets een Harley en wel mooi om te rijden. Dikke klappen en veel koppel. En als je nog zo enthousiast kan zijn om die fiets nog je eigen touch te geven. Dat kan ik alleen maar toejuichen. Ik heb bij elke andere motor die ik kocht vlinders in de buik gehad. Teken dat je de juiste keus hebt gemaakt. Maak em lekker naar je zin. En geniet straks lekker op die fiets gaat je zeker bevallen. En nee ik rij zelf geen Harley. Maar heb er wel een paar gereden.
Ik zou graag ook een 16inch wiel/velg vooraan willen hebben om dan ook een wat dikkere voorband te hebben. Ik heb een velg zien staan, is wel het juiste merk maar niet het juiste type dus ik weet niet of dat kan en of dat past. past de as en of de schijf niet dan heb ik er niks aan.
 
Ik zou graag ook een 16inch wiel/velg vooraan willen hebben om dan ook een wat dikkere voorband te hebben. Ik heb een velg zien staan, is wel het juiste merk maar niet het juiste type dus ik weet niet of dat kan en of dat past. past de as en of de schijf niet dan heb ik er niks aan.

Is daar nog keuze in qua banden dan?

Ik heb o.a. een suzuki gsx1100f die standaard op 16 inch staat. Heb hier sinds kort 17 inch in vanwege de bandenkeuze vandaar.
 
Is daar nog keuze in qua banden dan?

Ik heb o.a. een suzuki gsx1100f die standaard op 16 inch staat. Heb hier sinds kort 17 inch in vanwege de bandenkeuze vandaar.
Niet veel, ik dacht een paar bt45 eronder te gooien, is meer dan genoeg voor deze motor. Twee 17inch velgen geven een veel ruimere keuze al denk ik dat het voor een motor als deze dat niet hoeft. Er word een 16inch Heritage voorvelgwieldinges met spaken aangebodenen die zou zo tussen die iets verbrede voorvork moeten passen.
Tot nu toe is het ook allemaal fantaseren dus concrete plannen heb ik ook niet. Alleen dat lampje....foeilelijk en het stuur ook.
 
Wat bedoel je ?
Ik heb xenon vervangen voor LED en zie veel meer , ook dan hallogeen .

Oh, volgens mij kwam in het topic Meer licht dat naar voren, of anders het grote onderweg topic. Er is een techniek die je jezelf aan kunt leren om 1 oog dicht te knijpen wanneer je verblind dreigt te worden door een tegenligger met Xenon of LED, danwel slecht afgestelde halogeen. Op het moment dat je andere oog dan verblind is, doe je je dichtgeknepen oog weer open en heb je volledig zicht. Ik doe dat niet, omdat ik vooral in het donker gelijk mijn ruimtelijk beeld kwijt ben met een oog dicht. Dan in ogenschouw nemend dat ik vooral op smallere en onverlichte 60/80-km wegen rijd en ik er niet snel last van heb dat ik verblind word, is het veiliger om niet in de bundel proberen te kijken, maar de bermverharding waar ik niet al te ver overheen wil rijden want prut en ongelukken enzo.
 
Niet veel, ik dacht een paar bt45 eronder te gooien, is meer dan genoeg voor deze motor. Twee 17inch velgen geven een veel ruimere keuze al denk ik dat het voor een motor als deze dat niet hoeft. Er word een 16inch Heritage voorvelgwieldinges met spaken aangebodenen die zou zo tussen die iets verbrede voorvork moeten passen.
Tot nu toe is het ook allemaal fantaseren dus concrete plannen heb ik ook niet. Alleen dat lampje....foeilelijk en het stuur ook.

Mooie dikke whitewall`s er onder pleuren ..
2002-harley-davidson-road-king-flhr.jpg
2002-harley-davidson-road-king-flhr.jpg
2002-harley-davidson-road-king-flhr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan