My first Harlie

Lekker bezig Willem,who cares dat men het er niet uit vind zien,als je maar lekker zit,ik had zo,n stuur ook precies het zelfde
gemonteerd op mijn GT750,niet moeders mooiste maar geen last van zere polsen meer *O*
Het scheelt dat ik niet “men” en voor mezelf bezig ben.:+
En ik heb deze omdat ik hem mooi vind, ketterij!!

Je hebt zg. ballast nodig. Zijn dit zelf uitschakelende knipperlichten? Indien ja dan zijn er ook aftermarket turnsignal units die LED's aankunnen. Bereid je wel voor op prijsschok.
Alles is duur te kopen en dan zijn ze prachti, kijk bijvoorbeeld de Kellermann mini bullets, 55euro per stuk en wil je er vier hebben dan is dan nogal een uitgave. met alleen het argument mooi kom je er niet qua originaliteit vind ik.

Wat ik al wel gedaan heb is de bedrading door het stuur getrokken, ruimt mooi op aangezien je hier geen kuip of kappen hebt waarachter alles te verstoppen valt.
 
Paar illustratie plaatjes is beter dan alleen praatjes.
B3F71152-D083-41CA-9047-EBDDA09271B1.jpeg
4A92B4A4-AB36-44AA-BA24-7ACBA4CA964B.jpeg
042EAD31-479A-484B-A32C-00499D0B933D.jpeg
DA1E3B4C-5DBA-492B-91F4-C0E345CBF451.jpeg
1C6DC681-130E-4C85-971C-F21727F705E1.jpeg
141269A5-E3CB-4C20-A1C0-266CB85E7565.jpeg
 
Ik vind die harley knipperlichten op het stuur altijd erg leuk.
ken ik niet maar ik wil ze aan de vork hebben.

Ziet er mooi uit, zo met die bedrading door het stuur. Lekker clean! :t
Daar was het me om te doen, geen shit in het zicht.
De bestelde leiding is helaas door een foutje aan mijn kant een beetje verkeerd.
Dat is nou zo kut omdat ik geen idee heb hoe dat zit met dat unf..
 
ken ik niet maar ik wil ze aan de vork hebben.


Daar was het me om te doen, geen shit in het zicht.
De bestelde leiding is helaas door een foutje aan mijn kant een beetje verkeerd.
Dat is nou zo kut omdat ik geen idee heb hoe dat zit met dat unf..
had je nou niet ff een paar alu hoekjes op je bankschroefbek kunnen zetten of was dat al op t stuur ?
 
had je nou niet ff een paar alu hoekjes op je bankschroefbek kunnen zetten of was dat al op t stuur ?
Zat een doekje tussen maar het komt niet in het zicht. Ik heb wel van die alu hoek profiel maar dan moet je het of te hard aandraaien of het schiet er tussenuit. Meer schade en bloedende vingers.
 
ken ik niet maar ik wil ze aan de vork hebben.


Daar was het me om te doen, geen shit in het zicht.
De bestelde leiding is helaas door een foutje aan mijn kant een beetje verkeerd.
Dat is nou zo kut omdat ik geen idee heb hoe dat zit met dat unf..

9.jpg
 
@Willem : Vandaag even gekeken in Kraggenburg, maar ik had me vergist: Is HB parts and Wings, ik dacht HD _O-
 
En, bevalt het stuurtje ook in de praktijk?
Het stuur is een verbetering, de zithouding is heel ontspannen en voelt natuurlijk aan.
Geen gezeur van de onderrug of kont zoals bij het andere stuur. Het ontbreken van de teller stoort ook niet en de navigatie zit daar perfect.
 
Willem` die koplamp staat gewoon kut , en stuur is ook geen vooruitgang ...my point of view.....
 
Dat koplamp-ding moet ik beamen; het is jouw fiets en dus jouw ding, maar wat een lomp onding is die lamp..niet in verhouding tot de rest van de fiets.
Maar goed...wie ben ik?!
 
Willem` die koplamp staat gewoon kut , en stuur is ook geen vooruitgang ...my point of view.....
Dat koplamp-ding moet ik beamen; het is jouw fiets en dus jouw ding, maar wat een lomp onding is die lamp..niet in verhouding tot de rest van de fiets.
Maar goed...wie ben ik?!
_O-

maar ik zit wel lekker uit de wind.
 
Die koplamp vind ik ook nogal afbreuk doen aan het geheel. Hij is te groot en de vork komt er niet meer mooi uit. Het stuurtje vind ik hem nog best wel goed staan.
 
Het enige wat ik nog zou veranderen aan de koplamp is de ring aan de voorkant, die mag wat minder diep, verder helemaal top.
Het is net als met voedsel, niet iedereen lust het zelfde.
 
... de vork komt er niet meer mooi uit.
Dat vind ik van 90% van de choppers en cruisers met een normale vork zonder "ombouw". Dan kun je er wel een waxinelichtje aan hangen, of een onmeunige koplamp, het blijven sateprikkers.
 
Dat vind ik van 90% van de choppers en cruisers met een normale vork zonder "ombouw". Dan kun je er wel een waxinelichtje aan hangen, of een onmeunige koplamp, het blijven sateprikkers.

Nee, dat vind ik te modieus/trendy. Het gaat meer om de verhoudingen. Alles moet sinds een tijdje laag, dik, pompeus en opgeblazen. Geef mij maar zo'n dyna achtige hd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan