- Onderwerp starter
- #426
Is ook met een sensor, een boormachine haalt hier niks uit.Volgens mij is die teller digitaal, maar als de aandrijving nog analoog is, boormachine erop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is ook met een sensor, een boormachine haalt hier niks uit.Volgens mij is die teller digitaal, maar als de aandrijving nog analoog is, boormachine erop
Het is altijd “even” maar nooit even snel.
Kan ik beter de originele teller aan een deurbel zetten en dan zo die bijhouden.
Ik ga de handleiding even bestuderen maar uit ervaring met een acewel teller denk ik dat deze dat ook niet heeft. Heel interessant is het niet, lekker rijden met dat ding en bij verkoop de originele teller er op want een dergelijke km stand is plausibel.
Ik bedoelde natuurlijk: hebben ze daar geen oplossing voor? Om de huidige stand 'even' in 't ding te kloppen voordat je ermee gaat rijden?
Maargoed, het zal wel niet anders had je dat waarschijnlijk al gedaan.
Ja ik dacht het wel, ik moet de stand nog aflezen en dan noteren.Alles is al eens eerder gedaan, dus 57.000???
Tja het is bij motoren nu eenmaal makkelijker om te sjoemelen met de teller,blijft overigens wel een frauduleuze handelingIk ga de handleiding even bestuderen maar uit ervaring met een acewel teller denk ik dat deze dat ook niet heeft. Heel interessant is het niet, lekker rijden met dat ding en bij verkoop de originele teller er op want een dergelijke km stand is plausibel.
Ik ga me er niet druk om maken. Wie weet heeft de ‘originele’ ook een tijd in de la gelegen, wie zal het zeggen?
Ja ik dacht het wel, ik moet de stand nog aflezen en dan noteren.
Het is kinderlijk eenvoudig, denk dat het meer gebeurd dan je zou vermoeden.Tja het is bij motoren nu eenmaal makkelijker om te sjoemelen met de teller,blijft overigens wel een frauduleuze handeling
als je een motor verkoopt met een niet kloppende tellerstand,maar dat is het pas als men er achter komt.
dus ik flink aan de gang.Willem. Kan mij t gevoel in je onderbuik goed voorstellen. Toch een aparte fiets een Harley en wel mooi om te rijden. Dikke klappen en veel koppel. En als je nog zo enthousiast kan zijn om die fiets nog je eigen touch te geven. Dat kan ik alleen maar toejuichen. Ik heb bij elke andere motor die ik kocht vlinders in de buik gehad. Teken dat je de juiste keus hebt gemaakt. Maak em lekker naar je zin. En geniet straks lekker op die fiets gaat je zeker bevallen. En nee ik rij zelf geen Harley. Maar heb er wel een paar gereden.
Willem. Die kistjes serieus ??
Willem. Die kistjes serieus ??
Praktisch zeker maar mooi wil ik ze niet noemen. Ik houd niet zo van aanbouwsels aan motoren. En dan zijn dit nog maar hele kleine kistjes.Die zijn vet mooi!
Één aan elke kant, kan er ook een blik snert en een worst mee..50? Past een liter olie, doek, tang en klein doppensetje in. Handig, maar bij mij zaten ze op een ratachtige motor
Het is nu volgend jaar en ik heb net even een kort stukje, km of 10 gereden en de afstelling lijkt goed 20:20 30:30 en zo door tot 70kmu wat dan ook 70kmu op de teller is. Ik heb de TTrider 450 als controle apparaat gebruikt.
De teller zit er op en bij benadering de juiste instelling erin geklopt. Het Aantal pulsen instellen, die moest ik dus eerst tellen en ik denk dat dat er 100 zijn.
Je neemt 1000meter en die deel je door de omtrek van je achterband dus 1000/201 is 497,5 omwentelingen. En die vermenigvuldi je weer met 10 en die uitkomst 4975 voer je in de teller.
Ik kan het pas volgend jaar controleren.
Het aansluiten van de teller is geen plug en speel. Er gaan drie kabeltjes rood, zwart en wit naar de sensor in de bak, die heeft de zelfde kleuren. De zwarte moeten beide naar de massa en aan de twee roden moeten aan een geschakelde fase, het contact is prima. De witte aan de witte en dat is dat.