my first post

Rich675

Rookie
9 jul 2011
2
0
westervoort
Hallo allemaal,

Ben sinds kort de trotse eigenaar van een Triumph 675 daytona, en gezien ik veel info en leesplezier voorafgaande aan mijn aankoop hiervandaan heb, werd het toch maar eens tijd om me aan te melden vond ik *D.
 
,
full


full


Welkom op het MF !!!!

Kijk hier voor je MF Sticker: MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

en wordt vanzelf hier gespot: [Centraal] MF-er gespot post het hier deel 43

full


7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99


full
 
Hey Richard *D ,

Welkom op het forum :W


In het najaar, zondag 9 oktober 2011, is er weer een echte goede, grote gezellige najaarsrit waarbij iedereen welkom is. Een dagje bedoeld om kennis te maken met anderen, ervaring op te doen met groepsrijden, maar vooral gezelligheid *O* . We gaan een mooie route rijden van ongeveer 150 kilometer door het rivierengebied :] . McDonalds Geldermalsen is het startpunt en De Lucht het eindpunt. Onderweg eten/drinken we nog wat bij Petit Restaurant 'Boulevard' te Gorinchem :) . We rijden met Follow Up systeem, waardoor iedereen op zijn of haar eigen tempo kan rijden :] . De rit is dan ook prima geschikt voor her-opstappers, beginnend bestuurders, kersverse rijbewijzen, nieuwe forumgebruik(ers/sters) of andere gezellige motorrijders die ervan houden om te genieten van de gezelligheid en omgeving *O* .


Voor meer gezelligheid, informatie en om je aan te melden, zie het topic:
Dé najaarsrit 2011, zoals gebruikelijk met mooi weer

Hopelijk tot zien bij de rit :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan