My first (unwanted) wheely

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
98.214
243
Vlakbij Utrecht
Fastcruiser bracht zaterdag z'n FJR naar de dealer voor de 1000 km beurt en kreeg een gloednieuwe Fireblade uit 2002 opgedrongen (hoe vervelend toch weer ;) ) met maar 800 km op de teller! Komt thuis en roept "Wil je ook een stukje rijden?" Ikke: ja :9~ ja!

Dat ding hebben ze volgens mij 3 versnellingen te veel gegeven maar rijdt wel erg lekker! Wil ik op een gegeven moment een auto inhalen, geef een dot gas en denk 'wat doet m'n stuur raar :? ' AAARRGGLLL een wheely *D Bleek ik in in z'n 2e versnelling te zitten, ja dan wil dat ding wel omhoog natuurlijk!

Jammer dat de Blade wel weer snel terug moest, ik had er nog best een uurtje of wat op willen :]
 
Laatst bewerkt:
Ja maar op de lange stukken zit mijn Fazertje toch iets lekkerde dan die Blade. Misschien leuk voor erbij? ;)
 
Zeker weten, weet echter ook dat ik binnen drie weken in het ziekenhuis lig of dat mijn brievenbus vol zit als ik zo'n motor neem. "Need for speed" begin ik wel te snappen.

Bovendien is het leuk voor een weekend, maar ik zie me er niet het hele jaar op rijden, daarvoor is het toch te intensief.
 
Op maandag 08 april 2002 12:54 schreef The Saint het volgende:Meestal leer je hier heeeeel snel mee. Na twee klappertjes let je er wel op hoor
:P :P

Ik wist anders na ÉÉN keer al hoe laat het was hoor! :P
Iets met ezel en stenen ofzo! :?
 
Even weer on-topic
Geef maar toe dat je het stiekem wel lekker vond :9 ;)

Op maandag 08 april 2002 12:05 schreef Fastcruiser het volgende:
Zeker weten, weet echter ook dat ik binnen drie weken in het ziekenhuis lig of dat mijn brievenbus vol zit als ik zo'n motor neem. "Need for speed" begin ik wel te snappen.

Bovendien is het leuk voor een weekend, maar ik zie me er niet het hele jaar op rijden, daarvoor is het toch te intensief.

Klinkt wat afgezaagd maar ik moet toch :^ zeggen. Anders kan ik m'n gehele salaris naar het justitieel incasso bureau brengen ben ik bang :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan