My Green 400

green400

Rookie
16 apr 2008
15
0
Azewijn
Hoi mensen, ik ben jeroen en heb voor een week of 3 terug een uitglijder gemaakt met mijn kawa 400. Ging niet al te hard gelukkig dus de schade was nog wel te doen (nog steeds te duur). De motor is weggeweest voor reperatie en is nu op de uitlaat na klaar. Of toch niet...................? Toen ik ben gevallen was m'n voorwiel naar de tering en m'n rechter remschijf krom. ook de kuipen hebben een lekkere tik gehad en de uitlaat bochten ook (waardoor m'n carbonnen laser nu een dikke schuer bevat). Dit alles lijkt niet veel todat je hoort dat een voorwiel €600 kost en een remschijf zo'n €250 en de kuip kappen ook nog eens €279 per stuk (aangezien ik ze beide stuk heb) dan moet er nog weer een nieuwe carbonnen uitlaat onder van de laser plus 't nodige uurloon van de werkplaats en dan word 't in 1 keer toch nog een beste val. Nu heb ik nog 't 1 en ander hier en daar op de kop weten te tikken. neem nu 2 kuipdelen voor samen €50 en een gebruikt voorwiel voor €200 en een gebruikte schijf voor €125 en een prachtige laser oval sport (carbon natuulijk) voor €150. Dat was dus "geluk bij een ongeluk" laten we maar zeggen. Nu moeten de kuipen overnieuw gespoten worden dus ik dacht na 't lezen van een aantal topics hier (voordat ik mezelf had aangemeld), laat ik deze kans een grijpen om de motor eens iets mooier te maken (niet zo ingrijpen asl sommige hier op mf, maar even goed toch een beetje plakken, knippen en spuiten). En welke kleur beter voor een kawa dan zwart.....................................................................................................................................................
Kawa groen natuurlijk ;)






Dit was de kawa:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan