Mychron of transponder

mr. kawa

Die hard MF'er
14 apr 2007
606
240
haarlem
ik heb een vraag.

Ik rij met mn motor bij mac zandvoort en ik wil mn rondetijden weten.
Nou heb ik gekeken naar een laptimer en ben bij de Mychron uitgekomen dat is met een infrarood zender.
Ik zie ook van die transponders staan zonder baken. Dat lijkt me wel wat, dan hoef ik die zender niet mee te slepen

Maar nu mijn vraag:

Staat die tijdwaarneming ook aan met het vrijrijden bij de mac of alleen met officiele wedstrijden of trainingen
:? :?
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan of de mac de dag"aanmeld" mij mylaps. Lost ze niks ze moeten het alleen even doen.
Bij MSL rijden ze nu allemaal met transponder (verplicht) en hangen de tijden zelfs op na iedere sessie. Gewoon msl gaan rijden ;)

Of de mac even opbellen met je vraag ;)
 
laptimer is het handigst, dan kun je direct je tijden zien. Ik heb zelf een gps laptimer dus geen baken nodig. Met een transponder moet je op internet (My laps) om je tijden te kunnen zien.
 
Het circuit zorgt niet voor een baken waar jouw laptimer mee kan omgaan. Er is vaak wel iemand die een baken al langs de baan heeft staan, vooral van het merk AIM. Dit seizoen ook geen een keer mijn eigen baken hoeven plaatsen. Ik heb nog een Mychron 4 te koop overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan