MYDRIVE

Robse

MF veteraan
8 mei 2011
1.468
290
Hengelo (ov)
Hoi, ik zet mijn routes in de TomTom 550 middels MYdrive maar krijg altijd 2 keuzes om deze naar de TomTom als track te synchroniseren. De snelste en de geïmporteerde. Doe meestal de geïmporteerde lijkt mij dan de originele, toch? Waarom zijn dit eigenlijk 2 versies van 1 route?
 
Er zijn twee opties omdat in het GPX bestand twee versies van de route zitten.
De Route zelf die alleen uit de zelf gekozen stops bestaat. Deze wordt herberekend als snelste route. Hierdoor kan de route er heel anders uit gaan zien.

De tweede versie is de track dit is een zeer gedetailleerde versie van de route die de gekozen wegen exact volgt.

Beide worden uiteindelijk als track op de Rider gezet. Maar alleen de track dus zonder herberekenen. Dus altijd de track versie kiezen.
(Als blijkt dat b.v. een deel van de track niet over wegen gaan die toegankelijk zijn volgens de kaarten die op de TomTom staan zal hij deze stuken herberekenen over toegankelijke wegen op de kaart.)
 
Dank voor je reactie. Uiteraard kies ik altijd voor track. Dat kan zowel bij de benaming "snelste" als die met "geïmporteerde". Zoals jij al aangeeft is de snelste met stops (die zie ik ook op de route) en zal dus herberekend zijn. Dus kies ik voor de track van de geïmporteerde versie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan