Myroute app naar Navigator 5

Hendrikusje

Rookie
24 mei 2021
1
0
Heb een vraag over my route app naar navigator 5 van bmw. Ik pak een route uit mra deze zet ik in mijn navigator 5. wanneer ik dan ga rijden wijst mijn navigator op sommige stukken toch andere wegen aan om te rijden. ik snap er helemaal niets van???? wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe/
 
Route of track? Een route bestaat uit heel weinig punten, alleen degenen die je zelf neergezet hebt. Daarmee is het niet raar dat de Nav V daar iets anders van maakt. Een track daarentegen bevat heel veel punten, die laten de Nav V weinig (of geen) keuze over de te volgen wegen. De track moet je dus hebben, de routes uit MRA kun je het beste negeren.
 
@JaVaWa : Leuke verzameling GPS-units. Een aantal herken ik ook nog wel ..... zo'n oude Streetpilot 2610 met die extra module met 4 knopjes voor het zoomen bv.
Was toen al heel wat, behalve als de zon op die rode ontvangen scheen, dan wist ie het niet meer......

En dan natuurlijk de zumo serie vanaf de 500 :-)

@Hendrikusje : mijn ervaring is dat je beter de route in Basecamp kan maken. Of vanuit MRA in Basecamp inlezen en 'overtekenen'.
Zelf gebruik ik een route + track, waar Javawa het over heeft.
Die zelfgemaakte route heeft minder punten dan een track (snelheid) en meer (betere punten) dan de route afkomstig van MRA.
Of je kunt ook de Garmin (Here kaarten) controle uitvoeren onder Tools. Dan zie je al de verschillen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan