mystery-onderdeel remklauw Transalp, wie herkent het?

wart

MF veteraan
17 nov 2006
2.248
0
Ziehier het fotootje van mijn remklauw achter, het onderdeeltje waar het om gaat is het plaatje met de boterhamvormige uitsparing... dat plaatje wordt hopelijk op zijn plek gehouden door de remcylinder die nu helemaal naar binnen geduwd is.
De remblokjes zijn links te zien; als je ze naar rechts klapt worden ze op hun plaats gehouden door de uitsparingen... hopen we.
Volgens het handboek bestaat het onderdeeltje niet...
Maar bij het demonteren kwam het dus wel uit de remklauw gevallen.
Dit lijkt een hele logische plek voor het dingetje.
Herkent iemand dit onderdeeltje en zit het zo goed?

album_pic.php
 
Ziehier het fotootje van mijn remklauw achter, het onderdeeltje waar het om gaat is het plaatje met de boterhamvormige uitsparing... dat plaatje wordt hopelijk op zijn plek gehouden door de remcylinder die nu helemaal naar binnen geduwd is.
De remblokjes zijn links te zien; als je ze naar rechts klapt worden ze op hun plaats gehouden door de uitsparingen... hopen we.
Volgens het handboek bestaat het onderdeeltje niet...
Maar bij het demonteren kwam het dus wel uit de remklauw gevallen.
Dit lijkt een hele logische plek voor het dingetje.
Herkent iemand dit onderdeeltje en zit het zo goed?

[http://forum.onemorething.nl/album_pic.php?pic_id=20424 (afbeelding)]
Als Als je handboek zegt dat het niet bestaat, dan bestaat het niet :N Je beeld je maar in dat dat onderdeeltje er is. Dus hoef je je helemaal nergens druk om te maken :N
:+
 
heb echt geen idee was onderlaats iets aan het zoeken voor mijn motor op die site
en ik Herinnerde me deze vandaar.
en mogelijk heb je een ander type motor dan het voorbeeld ff verder zoeken op die site
 
Laatst bewerkt:
Het zit niet alleen in elkaar; de rem functioneert ook nog prima!
Geen gerammel... en ik denk dat ik niks verloren ben onderweg :+
Dank voor jullie reacties :}
 
Jullie hadden gelijk; het zat niet goed.

Het onderdeeltje hebben we uiteindelijk in het wph gevonden.
Het moet tussen de remblokjes en het gietstuk aan de motor gefrummeld worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan