MyTriumph-connectiviteitsmodule Tiger 900

petjan

Rookie
5 apr 2019
10
5
Heeft iemand hier toevallig de turn-by turn navigatie goed werkend via de MyTriumph-connectiviteitsmodule? Ik heb zowel de headset als de telefoon volgens het boekje gekoppeld via de motor. Muziek telefoon en dergelijke doet het ook allemaal prima.

Alleen de Turn - by- turn navigatie werkt niet echt optimaal. Zolang ik op maar op de 'vooraf bedachte route' blijf rijden gaat alles goed. Het motor display geeft de route weer en ik heb gesproken instructies. Maar zodra ik echter een andere afslag pakt valt het systeem stil. Hij leidt je dan niet meer terug naar de route (Er wordt ook geen nieuwe route berekend. 🤔) Als ik zelf weer terug ga naar de route, ook al is het 5 km verderop, dan pakt het systeem het gelijk weer op.
Dus 1 x een omleiding in het verkeer en je bent eigenlijk al de klos. Dit zou toch beter moeten kunnen zou je zeggen? Daarom was ik even benieuwd of er hier misschien ervaringsdeskundigen zijn met deze Triumph Bluetooth Module?
 
Die optie heb ik niet kunnen vinden, maar inmiddels werkt het gelukkig. Ik heb de App opnieuw geïnstalleerd en de de koppelingen met de motor ook opnieuw gedaan. ' t Werkt nu best fijn! 't Zou helemaal tof zijn als dit systeem nog een update krijgt waardoor je ook routes zou kunnen invoeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan