MZ 660 XT blok

Is het blok wat Yamaha gebruikt in de nieuwere XT's, SZR, MuZ gebruikt het nu in de Baghira en de Black panther etc. Vroeger in de MuZ Skorpion Serie...

ijzersterk blok, onverandert overgenomen.

maar tis een eencilinder...

hier op het forum zitten wel wat Skorpion rijders en een baghira dacht ik ook.. die kunnen je er alles over vertellen.
 
Is het blok wat Yamaha gebruikt in de nieuwere XT's, SZR, MuZ gebruikt het nu in de Baghira en de Black panther etc. Vroeger in de MuZ Skorpion Serie...

ijzersterk blok, onverandert overgenomen.

maar tis een eencilinder...

hier op het forum zitten wel wat Skorpion rijders en een baghira dacht ik ook.. die kunnen je er alles over vertellen.

Nou èn :?
 
Goed blok; Ik heb er in 2 jaar tijd 80.000 km mee gebold voordat ie uit elkaar moest.
Kan alleen wat meer PK gebruiken, maar daar schijn je wel wat aan te kunnen doen.
 
ik ken iemand die zo'n ding in zijn muz heeft hangen, totaal geen respect heeft voor een koud blok en uiteindelijk hem vergroot heeft tot 750cc en het nog steeds net zo respectloos behandeld.... en hij blijft het doen... ;)
 
Op vrijdag 16 januari 2004 16:56 schreef evolver86 het volgende:
Is het blok wat Yamaha gebruikt in de nieuwere XT's, SZR, MuZ gebruikt het nu in de Baghira en de Black panther etc. Vroeger in de MuZ Skorpion Serie...

ijzersterk blok, onverandert overgenomen.

maar tis een eencilinder...

hier op het forum zitten wel wat Skorpion rijders en een baghira dacht ik ook.. die kunnen je er alles over vertellen.



Het is inderdaad het blok wat te vinden is in de XTZ660 SZR en de MuZ. Alleen niet in de xt's naar mijn weten. De xt serie gaat tot 600cc en dit zijn luchtgekoelde blokken, met uitzondering van de allernieuwste :}

59700
 
Op vrijdag 16 januari 2004 16:56 schreef evolver86 het volgende:
Is het blok wat Yamaha gebruikt in de nieuwere XT's, SZR, MuZ gebruikt het nu in de Baghira en de Black panther etc. Vroeger in de MuZ Skorpion Serie...

ijzersterk blok, onverandert overgenomen.

maar tis een eencilinder...

hier op het forum zitten wel wat Skorpion rijders en een baghira dacht ik ook.. die kunnen je er alles over vertellen.



Het is inderdaad het blok wat te vinden is in de XTZ660 SZR en de MuZ. Alleen niet in de xt's naar mijn weten. De xt serie gaat tot 600cc en dit zijn luchtgekoelde blokken, met uitzondering van de allernieuwste :}

(Afbeelding)

ja,. ik ahd het over de allernieuwste.. volgens mij is dat ook dat blok.


en wat is er erg aan een eencilinder? ik vind dat er niets ergs aan is.. integendeel :9~ :9~ :9~

maar veel mensen vinden dat erg, omdat je dan relatief weinig PK's hebt, maar het koppel maakt dat weer helemaal goed :D:D:D:D

als ik het geld heb, en het met de papperassen KAN :( dan koopt ik een SZR.. die vind ik echt MEGA!
 
Het allernieuwste xt660 blok is niet hetzelfde als het blok dat in de szr660 en xtz660 hangt.

Ben het helemaal met je eens. Vind het geluid van een 1 cilinder mooier dan van een twin ;) Wat betreft het vermogen en koppel is er genoeg aan te doen. Ik heb zelf ook een szr en die ben ik helemaal aan het ombouwen. Mocht je een szr zoeken dan zou ik eens in Duitsland gaan kijken, scheelt echt heel veel geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan