mz bak aan bsa m20

hierbij de fotos,hoop dat het goed gelukt is.
Het zijspan aanbouwen in iedergeval wel,dacht ik.
in de wintermaanden het geheel mooi maken,de bsa is inwendig al 100%.

Bijlage: 00000002.JPG
 
full
 
schaam je! een m20 met en poly-bak!
het vloekt!
er zijn zat leuke klassieke bakken te koop, anders wel india-imi bakken
stoye- bakken worden ook nog nieuw gemaakt..
ik heb kort geleden mijn m21 verkocht dus doe me dit niet aan!
 
een MZ bak is volledig van metaal, er zit geen spatje poly aan :N
het is bovendien een erg praktische bak.
jammer dat hij niet de ronde vormen van de BSA heeft maar met zo'n echte jaren dertig bak ga je nu ook de weg niet meer op.
 
wat maakt het uit wat voor bak,niet iedereen heeft het zelfde buget.
ik heb deze bak voor een prikie,en heb er net zo veel of meer plezier van als bv een dure steib.
Heb ook zo mijn dromen...
Plezier hebben we nu zeker,vooral mijn 2 kids die er lekker in mee kunnen.en als de kids het naar de zin hebben dan heb ik het zo ie zo.
 
wat maakt het uit wat voor bak,niet iedereen heeft het zelfde buget.
ik heb deze bak voor een prikie,en heb er net zo veel of meer plezier van als bv een dure steib.
Heb ook zo mijn dromen...
Plezier hebben we nu zeker,vooral mijn 2 kids die er lekker in mee kunnen.en als de kids het naar de zin hebben dan heb ik het zo ie zo.
Motor is gaaf :} , bakkie is leuk en de combinatie vind ik gewaagd. Ziet er wel leuk uit 8-)
Owja, MZ bak is helemaal van metaal, zit geen plastic aan B|
 
En bedankt he 8-) Ben trouwens wel beniewd hoe die voorvork het gaat doen bij zijspangebruik. Vind het erg dunnetjes enzo.
En over het remmen, ik heb een hele tijd met een ETZ 251 met zelfde bak gereden, maar zonder zijspanrem. Wel met schijfrem voor. Dat ging ook goed, boel is namelijk niet zo zwaar :)
 
toen de BSA nog modern was reed ook gewoon iedereen zijspan met zo'n web vorkje, het zal dus wel gaan.
met de remmetjes net zo.
je gaat er toch de snelweg niet mee op.
 
De bsa rijd lekker met zijspan,stuurt goed.Geen overdreven correcties nodig onder het rijden,gaat lekker recht vooruit. zijspan rem heb ik niet in gebruik,maar het remt goed genoeg,harder als max 85 rijd ik er toch niet mee.De snelweg op al helemaal niet,ook al niet zonder zijspan.
Dan gebruik ik mijn goes :]

In de winter de bak is netjes maken,en dan zien we wel weer verder,heb er in ieder geval al veel plezier mee gehad,en hoop er nog veel plezier mee te hebben.
 
Nee niet echt,maat van mij heeft een panter 120 met span.Daar had ik wel eens op gereden meer niet.
Oke, wees dan extra voorzichtig met zijspanrijden. Het rijdt heel anders dan solo. Ga eerst eens oefenen op een parkeerplaats ofzo. Grenzen verkennen van je nieuwe combinatie enzo. Of een lesje van een ervaren rijder.
 
Heb al behoorlijk geoefend heb een 100 km ermee gereden.En het ging vrij aardig.
Woon aan een doodlopende straat die voorzien is van een vijver in het midden waar de weg omheen gaat.Heb in het begin hier veel rondjes over gereden,linksom en rechtsom.Maar goede raad sla ik nooit af.Mijn maat rijd 5 jaar met zijn span hij heeft me het een en ander uitgelegd.
Is inderdaad heel anders als solo rijden wat ik 18 jaar al met veel plezier doe.
Lange tochten met de goes en evt vmc ritten e.d met de bsa m20,of bsa b31 die in nieuwstaat is en mijn eerste motor is.
Maar nu de kinderen mee willen leek het me leuk om een zijspan te kopen,zodat heel de familie meekan ,ha ha.
 
blijven oefenen, dat doe ik ook :}
bedenk wel dat de tweede duizend kilometer het gevaarlijkst zijn.
dan denk je dat je het wel snapt en gaat teveel zelfververtrouwen krijgen.

er heeft hier vorig jaar nog iemand zijn combinatie op zijn dak gelegd O-)
 
blijven oefenen, dat doe ik ook :}
bedenk wel dat de tweede duizend kilometer het gevaarlijkst zijn.
dan denk je dat je het wel snapt en gaat teveel zelfververtrouwen krijgen.

er heeft hier vorig jaar nog iemand zijn combinatie op zijn dak gelegd O-)

en waarom noem je deze keer geen namen??? :?

heje het goedgemaakt met ralfie?? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan