MZ ETZ 250 spullen te koop

Doudou

MF veteraan
23 apr 2007
2.606
1
Maastricht
Hoikes.
Ik heb te veel liggen, en moet wat ruimte maken.
Ik heb te koop:
1 frame, meer dan 25 jaar oud, (al is dat minder interessant nu) met voorvork (lekt langs de doppen), achtervork, achterschokbrekers, tellers, contactslot, zadel, beetje versleten natuurlijk, nog een niet nieuw zadeldekje, en tank met kraan en afsluitbare dop, diodeplaat en electronische regelaar, bobine, en koplamp (compleet met reflector). Achterspatbord met lamp en knipperlichten.
Verder een motorblok, mengsmering, dus zonder oliepomp, er zit een nieuwe krukas in, maar ik weet niet of de koppeling goed is.
Cylinder, zuiger en kop 250 cc, met nog een nieuwe koppakking.
Dit spul heeft tot een paar maand geleden goed gedraaid, op het blok waarmee Klickstart problemen kreeg met de versnelling. Het is dus niet dat blok, wel die cylinder en zuiger.
De cylinder zat wel vreselijk vastgebakken op het blok, er is schade gekomen bij het demonteren langs het rechter achterste oog, tegen de voet, een scheurtje.
Je krijgt er een dynamo bij, rotor en stator, grondplaat voor de ontsteking, en een mechanische regelaar.
Verder wat klein spul, uitlaat moer, uitlaatbevestigingsbeugels, enzo.
Zijspanlichten: De 2 lampen voorop, en het spel dat achterop de kuip zit, met wel een slecht glas achter.
Een 18" voorwiel met een hobbeltje, zal moeten worden nagekeken.
Een 16" wiel voor achter of zijspan, met slechte lagers.
Voor het geheel vraag ik 300 euro bij mij af te halen.
Het frame wil ik graag binnen 2 weken weg, anders moet ik bijbetalen voor de verzekering, als er voor die tijd geen liefhebbers zijn gaat het frame naar het oud ijzer, en is de rest voor 250 euro af te halen.
Als je goede argumenten hebt valt er over de prijs misschien nog wat te doen, maar niet veel.
En het is afhalen, ik heb geen zin om alles te moeten versturen.
Groeten,
Doudou
 
Terug
Bovenaan Onderaan