Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet hoe en waar hij gezocht heeft, niet altijd zo eenvoudig en zeker anders als bij een 4-tactDe TP starter heeft geen valse lucht ontdekt,is bij een MZ trouwens wel eens een probleem.
De laatste tijd soms wel eens opgevallen dat hij niet direct uitging of wat langzamer terug ging in toeren, onregelmatig hoog/laag stationair toerental ?
Ik weet niet hoe en waar hij gezocht heeft, niet altijd zo eenvoudig en zeker anders als bij een 4-tact
.
Ik heb in mijn jeugd veel mee gereden op de Trophy bij mijn oom en neef in de DDR
Bougie kun je met de huidige benzine weinig mee..
Doe eerst verse bobine en meld je dan weer..
Jawel dat gaat nog steeds,je moet dat dan wel op de juiste manier doen.Is de bougie helemaal niet meer af te lezen? (Ik tank shell v-power)
Jawel dat gaat nog steeds,je moet dat dan wel op de juiste manier doen.
Linker keerring achter de dynamo, rechter in de bak ( langzaam meer roken ), cilindervoet pakking pas vlakken carter.gecontroleerd met de remmenreiniger methode
Linker keerring achter de dynamo, rechter in de bak ( langzaam meer roken ), cilindervoet pakking pas vlakken carter.
Al die dingen die ik in mijn vorige post benoemde zijn meestal tekenen dat het er aan zit te komen.
Ik heb dezelfde ervaring maar kan niet zeggen dat NGK's duidelijk slechter waren of zo..Ik kan voor oostblok 2 takten Brisk bougies aanraden.
Deze doen het echt zeer goed in mijn Jawa.
(type Brisk N14c of NR14S)
Hij lijkt arm te lopen als ik de bougie zie... ik heb hem liever wat bruiner...
Groet
Sebas