Nóg meer handjes heffen. Hallo, MF'ers

Hoomy

Die hard MF'er
1 jun 2004
466
3
Hoesnbroek
Hallo MF'ers,

Ben sinds twee maanden in het bezit van een motorfiets en kunnen jullie mij regelmatig in de driehoek Aken, Luik, Maastricht tegen komen.

Naam : Frank alias Hoomy
Leeftijd : 38 jr
Rijbewijs sinds : feb. 2004
Motorfiets : Honda Seven Fifty / '93 / 57000km / rood metalic / geheel
orgineel

Een foto heb ik niet voor jullie. Toch nieuwsgierig? Kijkt eens naar de bike van P.K. vóórdat hij deze begon te customizen. Zelf ben ik van plan de fiets zo orgineel mogelijk te houden. Ik denk wel een RVS remleidingen en andere veren in de voorvork.

Dit is reeds mijn tweede motorfiets. Had in eerste instantie een Yamaha XJ600 ('89) pekelfiets gekocht. Deze heeft in korte tijd twee keer dienst geweigerd. Heb Rekers (Heerlen)gevraagd deze fiets terug te nemen en voor mij naar een alternatief om te zien. Dat was OK. Korte tijd daarop belden ze mij met de vraag om te komen kijken naar ... (min of meer) mijn jeugdliefde. Een Honda CB750 zonder toeters of bellen. Tja, ze vroegen schappelijke bedrag maar was natuurlijk wel aanzienlijk duurder dan de Yamaha (eigenlijk te duur want ik had net een auto moeten aanschaffen {wat was dat toch lekker een lease auto }) . Maar ik moet zeggen dat ik er in het geheel geen spijt van heb.
Voldoende vermogen. Voldoende trekkracht bij lagere toeren. Prettige zithouding. :)
Alleen dat geluid. Nou ja geluid. Klinkt meer als KIT in silent mode. ;)
Maar ik heb gelezen dat een boormachine hier wonderen kan verrichten.

See you in ons mooie Heuvelland.

89417

Terug
Bovenaan Onderaan