Nürburgring, het was wéér fantástisch!!!

Op maandag 19 augustus 2002 16:22 schreef Mar1tin het volgende:Kweet alleen zeker dak sneller ben als Gerco, die hobbelt gewoon achter me aan :P
Rechte stuk probeert die dan nog ff erlangs te komen ;( .. ;)
Hij mot maar eens voorop rije :P

En dat proberen op het rechte stuk lukt wel hoor :9 :9 :9 moet alleen ff weten na welke bocht dat rechte stuk komt. En dat weet ik nu, vraag maar aan Rene }) }) }) }) })
Ik wil niet voorop rijden |( |( vindt ik nie fijn op Ring.
 
Ik ben het er mee eens :} :} :} Over dat appeltje hebben we het nog wel eens Fabian :? :? :? :?

Ik denk zelf dat Rene Blade10 de snelste is. Tering wat rijdt ie hard zeg :} :} :} alleen jammer dat ie mij niet voorbij kwam op het rechte stuk :z :z :z }) }) }) }) }) }) maar voor een Blade rijdt ie wel hard
Genoeg rondjes rijden Gerco dan kom je er wel...maar dat is nu juist ons probleem,
Anders rijd ook jij en Ferry makkelijk onder de 9.00 minuutje(ver er onder zelf)...maar don't push the limiet ...up the ring please :) ..schrijf ik dit goed zo *D
 
Nou, daar komt ie dan, in navolging van “De Grote Muis”….

Ik hou het wel wat korter, maar goed….. *D

Smorgens om kwart voor 6 gaat de telefoon. :( Fabian, met de mededeling dat ie bijna aan de Mac staat. Dus de auto in en de video en fotocamera naar de Mac gebracht waar Fabian en Joost al staan te wachten. :} Even gebabbeld, de spullen in de auto gelegd en weer naar huis. Terug naar bed???? :j Nee, dan de pc maar aan. Tot mijn verwondering lees ik dat Gerco en Ferry al onderweg zijn. :}

Om 9 uur kom ik bij de Mac aan waar al een hele groep ongeduldig staat te wachten. Even gebabbeld, en om 9.20 uur rijden we aan richting Ring. :]

Vooraan in de Eifel heb ik mij maar naar achter laten afzakken. Bang dat ik anders een paar mensen zou kwijt raken. Lekker sturend en genietend van de natuur rijden we richting Ring. Net voor de Ring stoppen we nog even om te tanken. Tank vol, vizier schoon, we willen net wegrijden komt Duncan (dacht ik) aanrijden…… |( Dacht toch echt dat ie voor ons zat…… Sorry vriend……. Maar goed, het laatste stuk toch weer samen gereden. :]

Op de Ring aangekomen zitten Fabian, Joost en Rene (helemaal bezweet) bij de auto. Even iedereen begroet, en blij de “maten” weer eens te zien. :)

Net als ik de baan op wil gaan wordt er omgeroepen: “Die Strecke ist absofort geschlossen” Weer iemand op zijn bek gegaan….. ;(

Als de baan weer open gaat besluit ik om mijn eerste rondje te gaan rijden. Nog een beetje suf van de rit heen???? Ik weet het niet, maar in de Fuchrohre kom ik met een snelheid van 230-250, of nog harder??? tot de ontdekking dat ik mijn kop er niet bij heb. :j In de knik naar links waar de weg weer naar boven gaat zie ik op het laatste moment dat ik een verkeerde lijn heb. Met deze lijn zal ik vol over de curbs gaan. En dat gaat dus nooit goed…… :( Dus corrigeren, met zo’n 230 drift ie naar buiten. :( :( Bovenaan is de snelheid nog veel te hoog. :( :( :( Vol in de remmen, en daarna met rond de 200 door de linker knik richting Adenauer Forst. :] Pfffff ging maar net goed….. De rest van de ronde gaat leuk. *D

In een andere ronde wil ik een BMW motorfiets voorbij steken, en net als ik voorbij kom stuurt die lul naar binnen. :j Gaat net goed. Spiegels kijken manneke……Tijdens een andere ronde zit ik vlak achter Ferry, die door voorganders iets moet remmen in Breidscheid. Op het voorwiel vlieg ik over de brug, achterwiel een cm of 30 boven het wegdek….. Zal voor de toeschouwers wel leuk geweest zijn, maar……. :P

De derde ronde vertrekken we met zijn allen, maar even na de Hatzenbach als ik het gas er op zet ben ik iedereen kwijt. Tot het einde van de Hatzenbach doe ik de eerste ronde altijd rustig aan om de banden op te warmen. De laatste ronde van de dag rij ik samen met Ferry. Die jongen gaat goed!!!!!! :} Ik heb op de video gekeken, 9.10 BTG, en das heel goed voor het aantal rondjes wat jij gereden hebt. Ik kan nog wel sneller, maar zin in een uitremactie heb ik niet, en dus besluit ik hem te volgen. Ik rij dit rondje in ieder geval heel ontspannen, dus ik heb over….In ieder geval begint aan het einde van de dag het tempo terug te komen. Het gaat eindelijk de goede kant op. Komen nog op het niveau van afgelopen jaar? Volgende keer toch eens kijken om op de een of andere manier te klokken. Video van Fabian of Joost?

Onze vrienden uit het westen gaan heel goed (slijmslijm) Gerco en Ferry. ;)

Ik heb nog een wens over, ik wil een Nordschleife in mijn tuin….

Jongens, en meisje, ik heb een fantastische dag gehad, hartelijk dank allemaal, en tot de volgende keer….


020818-1.jpg


020818-2.jpg


020818-3.jpg


020818-4.jpg


020818-5.jpg
 
Nou, daar komt ie dan, in navolging van “De Grote Muis”….

Ik hou het wel wat korter, maar goed….. *D

Ik heb nog een wens over, ik wil een Nordschleife in mijn tuin….

Ik denk dat je moet verhuizen :} :} :} :} :} Zorg dan wel voor voldoende kamers kunnen we lekker ontbijten bij Karin :z :z :z ;z
 
Ik ben het er mee eens :} :} :} Over dat appeltje hebben we het nog wel eens Fabian :? :? :? :?

Ik denk zelf dat Rene Blade10 de snelste is. Tering wat rijdt ie hard zeg :} :} :} alleen jammer dat ie mij niet voorbij kwam op het rechte stuk :z :z :z }) }) }) }) }) }) maar voor een Blade rijdt ie wel hard

Ja, denk je dat Rene sneller is?? :j Dat gaan we de volgende keer proberen....

Push to the limit. :P
 
Mooi verslag Paul :} t duurt altijd ffkes, maar dan hedde wa toch :P

Komt deze ook op je website btw? Ik zag dat die van de vorige keer er igg wel op stond :}

Weet je waar ik nou van baal? Nou heb ik een foto van mezelf, maar nog niet in actie, en dan ook nog es met die originele stront pijp eronder :+ haha

020818-3.jpg

nee geintje, mooie pic, ben er blij mee, en ik kan me nog verdomd goed herinneren hoe ***** warm ik het toen had *D
 
btw Paul, van je mooie stoppie in Breidscheid had ik nog nix gehoord :? toffe actie :} Daar waar volk staat moet je altijd wat leuks uithalen, das het mooiste als je staat te kijken toch :9
 
Mooi verslag Paul :} t duurt altijd ffkes, maar dan hedde wa toch :P

Komt deze ook op je website btw? Ik zag dat die van de vorige keer er igg wel op stond :}

Weet je waar ik nou van baal? Nou heb ik een foto van mezelf, maar nog niet in actie, en dan ook nog es met die originele stront pijp eronder :+ haha

020818-3.jpg

nee geintje, mooie pic, ben er blij mee, en ik kan me nog verdomd goed herinneren hoe ***** warm ik het toen had *D
Ik heb 1 actieshot van mij op de ring...ff zoeken hij kom zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan