Nürburgring weekend, hoe was het ???

René_R1

MF veteraan
30 jul 2002
3.224
1
Hallo scheurneuzen :) !!!

Hoe was jullie weekend op de Nordschleife???

Ik zie net op de diverse weersites dat jullie geluk hebben gehad met het Eifelwetter, rond de 18 graden en bewolkt, ideaal om een stukje te gaan knallen op de Ring :9~ BETER!!!

Hopelijk zijn jullie niet te laat vertrokken, de kans op buien wordt groter zo tegen de avond... :r BAAL :(

Kom maar op met de anektotes en sterke (reis)verhalen, wij zijn héél benieuwd :9 !!!

Jullie hebben je toch wel gedragen op de B258 hoop ik :j ??? ... flits *D , flits :? , flits ;( ...

René :]
 
Laatst bewerkt:
Het was perfect, ook het weer, de rest volgt later.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We zijn terug, weer was PERFECT, baan was helaas een keer of 5 dicht vanwege ongevallen.

Kheb alleen 2 mensen gemist die mee zouden gaan.
Iemand was niet bij 'de Lucht' zoals afgesproken en iemand was niet bij de Mac in Nederweert.

Onderstaande verklaard er iig 1tje..

Op zondag 04 augustus 2002 09:30 schreef jackass het volgende:Wil ik lekker gaan ringen.. alles klaar gezet zet ik me motor buiten merk ik dat me voorband zacht is.. '(
Ik de band controleren. Zit er een schroef in :( ;(
Heel me dag verpest want zit nu gewoon thuis ;(
met dit mooie weer '(


sorry dat ik niet bij het tankstation was.
 
Laatst bewerkt:
Mwah, was wel aardig ja :P
Weer is ook goed geweest. :} :} :} en het gezelschap viel óók niet tegen ;)

Meer uitgebreide info zal nog wel volgen denk ik :? . 'k ga eerst ff lekker onder de douche

8-)
 
T was fun! Zoals verwacht, helaas was het op de B258 drukker dan anders door DTM toestanden...

Volgende week weer :9~

enneuh.. met een wat grotere groep rijden is toch wel anders, was wel even wennen :)
 
Foto's staan in 2 mappen op:

http://community.webshots.com/user/pnagels3/1

Foto's zijn nog aan het uploaden, dus het duurt nog even voor alles er op staat.

Ik heb gewoon alles geupload, ongeacht of de foto's scherp zijn enz.

Nog geen tijd gehad ze uit te zoeken, doe ik later wel.
mischien ff een woordje uitleg???

45845408gsmNUP_ph.jpg
 
Op zondag 04 augustus 2002 20:59 schreef Mar1tin het volgende:
Mijn verslag! :}

'S morgens om 10,00 uur naar de Mac in N'Weert gereden, lichte regen, weg is nat! :(
Als ik aankom is alleen Joris nog maar ter plaatse, even later gevolgd door Paul (2FAST4you!)
Mario en Ferry bellen even later dat ze inmiddels zeiknat geregend op 50 km afstand zijn! Waren bijna omgedraaid :P
Om 10.40 uur zijn we compleet en wordt Gerco (Redgixx) gebeld dat we eraan komen! We ontmoeten hem bij tankstation Tienbaan. Het is inmiddels droog en we knallen Duitsland in. Na een gemoedelijk ritje (ÉCHT WAAR!!!) over de B258 waar we nog een paar druppels hebben gehad rijden we eerst naar het hotel van Stefan waar we onze zooi dumpen. Na een bak pleur met Strammer Max naar binnen gewerkt te hebben rijden we met een waterig zonnetje naar de Ring alwaar Fabian al op ons wacht! :} ("Sukkel" is met de auto gekomen! omdat het een beetje nat was :P )
Vervolg volgt!

Opgepast met die woorden he *D k heb je niet horen klagen dat je zonder bagage naar huis kon rijden, ooit al es een veegwagen gehad die zo lekker volgde? 8-)

En tsja, die foto....das balen, was anders een HELE strakke geweest :)
 
Zitten toch wel een paar aardige fotootjes tussen.....k ben geen fotoheld, maar k heb toch wel een paar aardige geschoten moet ik zeggen....veel ook niet echt scherp helaas....maar heb ik daar tenminste niet de hele middag voor niks gestaan })

En erg vond ik t niet dat ik met de auto was, ja ik heb niet kunnen rijden met de motor....maar ik heb me toch gruwelijk vermaakt weer....de passengerlaps waren weer super, veel gezelligheid.....en t was toch wel zeer gemakkelijk om een bezemwagen (of zoals jullie zeggen: een hoeresloep :j ) bij te hebben
 
ff 2 mooie pics, Paul en Gerco *D

En een complimentje voor de fotograaf in dit geval he :}

;)

4921


4922


EDIT: hehe, ze doen t *D
 
Laatst bewerkt:
Mijn verslag! :}

'S morgens om 10,00 uur naar de Mac in N'Weert gereden, lichte regen, weg is nat! :(
Als ik aankom is alleen Joris nog maar ter plaatse, even later gevolgd door Paul (2FAST4YOU!)
Mario (R1 Diertje!) en Ferry bellen even later dat ze inmiddels zeiknat geregend op 50 km afstand zijn! Waren bijna omgedraaid :P
Om 10.40 uur zijn we compleet en wordt Gerco (Redgixx) gebeld dat we eraan komen! We ontmoeten hem bij tankstation Tienbaan. Het is inmiddels droog en we knallen Duitsland in. Na een gemoedelijk ritje (ÉCHT WAAR!!!) over de B258 waar we nog een paar druppels hebben gehad rijden we eerst naar het hotel van Stefan waar we onze zooi dumpen. Na een bak pleur met Strammer Max naar binnen gewerkt te hebben rijden we met een waterig zonnetje naar de Ring alwaar Fabian al op ons wacht! :} ("Sukkel" is met de auto gekomen! omdat het een beetje nat was :P )

We arriveren welgemust/gehelmd bij de Ring en maken voor zover nodig kennis met de bestuurder van onze volg/bezemwagen: Fabian dus! })
Na lekker bijgeklest te hebben is het tijd voor een eerste rondje, voor Joris iig zijn maidenronde :} (Moet zeggen dattie het op de heenweg al aardig bijhield dus voor hem géén probleem!) Na een "rustig" begin steeds iets sneller gereden in de veronderstelling dat Joris nog netjes achter me bleef :} , nog iets sneller dan maar :] :] :] ..Kijk ik nog eens goed...........géén Joris maar Gerco! |(
Joris dus al kwijtgeraakt dus, maar ook niet zo raar natuurlijk, Gerco bedankt, en sorry dat ik je brommer voor een Kawa aanzag :P
Iets later op de dag dit nog goedgemaakt met Joris door hem een echte privesessie te geven die in dank aanvaard is! Joris dus óók ontknaapt! *D

Het is inmiddels stralend weer en er volgen nog meerdere, in tempo toenemende ronden, e.e.a. onderbroken door de nodige "Strekke gesperrt" momenten! :(
Hééél veel mooie auto's en motoren gezien en lekker zonder schade bij ons rondgegast :] :] :]

Om half 8 's avonds terug naar het Hotel voor een welverdiende pot bier, cola, water of whatever en een uitgebreide warme maaltijd waarbij ik het verschil niet zie tussen een rumpfsteak en een sweinemedallion :z en met veel smaak al aan Ferry's bestelling begin in de veronderstelling dat ik een steak op mijn bord heb! Foutje!!!!! Maar wel lekker hoor, Ferry, nogmaals excuus en ik hoop echt dat de steak je wel gesmaakt heeft :}
Na nog de nodige sterke verhalen, bier/wijntjes en het communiceren met een groep Nederlandse Limbo's + een delegatie Belgen om 01.40 uur maar eens naar bed gegaan en lekker geslapen tot 06.10!
Wakker door een verdwenen dekbed en niet echt meer geslapen in mijn riante Suite!!
Deze "gekregen" van Herr Stefan, de nichterige eigenaar, i.v.m. één bed te weinig gereserveerd/foutief geannuleerd :}

Schitterend weer bij wakker worden, ten tijde van "frühstuck" echter helaas weer iets bewolkt '(
Echter al bij naar de Ring rijden is het duidelijk dat het mooi weer wordt *D
Meteen bij aankomst is er al de eerste 'Sperrung" van de dag, zullen er iig nog 4 volgen!
Weer lekker gereden en iets voor 12 uur arriveren Frank en Joeri(Helldesker!) als voorlopers van de ééndagsgroep!
Ff later gevolgd door de rest waarvan ik er een aantal wel al kende/ooit gezien had en kennis heb gemaakt met een aantal anderen! :}

Tot eenieders stomme verbazing (Joeri niet het minst! :P ) kwam ff later Helldeskers -wife; Wendy dus ook ff kijken wat manlief zoal uitspookt op zo'n dagje met M-F mafkezen!
Na nog een aantal lekker gereden rondjes ook nog ff bij de hoffotograaf annex bezemwagenchauffeur gaan kijken in Brünchen hoe andere Ringers het zoal doen en me/ons verbaast over de idiote stunts die vooral auto's soms uithalen als ze achter een iets minder snelle motorrijder zitten te duwen :( :( :(
Ff later weer terug voor nog een laatste rondje en dan de gezamelijke toerrit terug over de B258, hartsikke druk int begin i.v.m. het afgelopen zijn van het DTM!
Al snel in NL aangekomen en ..............het gaat regenen |( |( |( , zal ook eens niet zo zijn, en dat terwijl ieders bagage/regenkleding veilig en droog achterin de bezemwagen ligt die al via een kortere route op weg is naar de Mac in N'Weert :(
Daar toch nog redelijk droog aangekomen en afscheid van de meesten genomen! :}
Meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en "lekker" gedineerd bij de Mac! :r :P

Samengevat: voor herhaling vatbaar iig en een goeie les voor de miepers over het weer de hele tijd! 'T was perfect! :}
Tot de volgende keer!
:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ojawel dit nog :

:9~ :9~ :9~ :9~

;)


HAHA, nee hoor, dat valt wel mee, heb me super vermaakt dit weekend, heb de laatste paar weken al genoeg rondjes gedraaid auf Der Strecke....kan geen kwaad om gewoon es een weekendje lekker te kijken (en nee dit is geen goedpratertje, heb me echt vermaakt! *D ) En ik ben blij dat we nu ook een paar gave foto´s hebben :)
 
HH Coureurs,

Ik mag wel zeggen dat ik een uitermate geslaagd weekend achter de rug heb :} .

Ik was wel het meest content met die kruiwagen met eten :9 . Lekker met R1Beest in 1 bed geslapen :P Ik vondt het wel jammer dat R1 Beest zijn gebit niet uit wilde doen ;( khad graag ff gevoeld hoe dat was, *ij**** zonder gebit *D (sorry dames)

Heerrlijkontbijtje en lekker over de Ring getuft.
Nu lekker thuis bij het vrouwtje die ook weer blij was dat ik er weer was :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan