Nürburgring weekend, hoe was het ???

4944



Hier het rijdende museumstuk, respect dat ze hem nog steeds gebruiken waar ie voor bedoeld was. :} :}

Helaas kwam ie niet door de geluidskeuring. ;(
Ziet er wel echt uit, maar is toch een kit-car.
Rijdt ook niet echt denderend (slechte afstelling, moeilijk bestuur/berijdbare auto)
Heb er al eens samen mee in Zolder gereden en kon best aardig volgen met mijn Mini, denk dat ik in Croix sneller ben.
 
Op maandag 05 augustus 2002 22:25 schreef Fabian het volgende:staat natuurlijk 1 ding tegenover he:

IK MOET OOK EEN FOTO VAN MEZELF HEBBEN!!!! :9
Deze dan :} :9 |( |(
full

Lijkt net alsof je op de brommer bent :+
Beetje regen en dan met je motorpak en helm in een H****nsloep de baan op |( |( |( |( |( |( |( |( |(
 
Kan je volgens mij zelf kopen daaro in Germany :)

Blade, Gooi ff het ISBN nummertje hiero :}
Kunnen we zelluf ff kijke ergens')

Helaas kan ik je geen ISBN-nummertje geven, het was een boekje dat door Motorrad werd gegeven tijdens mijn eerste Motorrad Perfektionstraining in 1989 :} :} :}

Zoals je hier kunt zien wordt de Nordschleife in 22 gedeeltes geknipt en bocht voor bocht uitgelegd of zoals je wilt voorgekauwd hóe en vooral wáár je er moet rijden en vooral níet moet rijden!

full


Mogelijk is er tegenwoordig wel een soortgelijk boekje te koop, deze is 40 bladzijden A5 formaat...

René :]
 
Is goed hoor, vond het helemaal niet erg om daar te staan, ben blij dat we wat gave foto´s hebben *D

staat natuurlijk 1 ding tegenover he:

IK MOET OOK EEN FOTO VAN MEZELF HEBBEN!!!! :9

Volgende keer maak ik een foto van jou, en nog wel een scherpe foto ook. ;)
 
Helaas kan ik je geen ISBN-nummertje geven, het was een boekje dat door Motorrad werd gegeven tijdens mijn eerste Motorrad Perfektionstraining in 1989 :} :} :}

Zoals je hier kunt zien wordt de Nordschleife in 22 gedeeltes geknipt en bocht voor bocht uitgelegd of zoals je wilt voorgekauwd hóe en vooral wáár je er moet rijden en vooral níet moet rijden!

full


Mogelijk is er tegenwoordig wel een soortgelijk boekje te koop, deze is 40 bladzijden A5 formaat...

René :]
Gokje: voor iedere km 1 sectie?
Als dat overeenkomt met die bordjes, kan dat nuttig zijn... Kan je adhv de bordjes toch weer de route oppakken, als je de draad kwijt bent, maar wel wee wat er bijvoorbeeld na het 8 km bord komt... :)
 
Deze dan :} :9 |( |(
[img ]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/4968[/img]
Lijkt net alsof je op de brommer bent :+
Beetje regen en dan met je motorpak en helm in een H****nsloep de baan op |( |( |( |( |( |( |( |( |(


Enne H*****sloep, heet dat zo, fijn, dan weet ik ook weer wat ik rij .....
 
Laatst bewerkt:
Gokje: voor iedere km 1 sectie?
Als dat overeenkomt met die bordjes, kan dat nuttig zijn... Kan je adhv de bordjes toch weer de route oppakken, als je de draad kwijt bent, maar wel wee wat er bijvoorbeeld na het 8 km bord komt... :)

Filmpje kijken daar heb je meer aan. je ziet de zelfde lijnen als in het boekje, en alles onthouden is toch moeilijk.

Wel vaker dan 1 keer naar het filmpje kijken..... :z
 
Filmpje kijken daar heb je meer aan. je ziet de zelfde lijnen als in het boekje, en alles onthouden is toch moeilijk.

Wel vaker dan 1 keer naar het filmpje kijken..... :z

Het boekje moet je zien als naslagwerkje geschreven door een Ringkenner, wij rijden geen van allen de perfecte lijnen dus dan kun je wel tig keer naar de video kijken maar dan doe je het nog fout...

Elk stuk van ongeveer een kilometer wordt omschreven welke punten je moet mijden, waar je een curb moet raken en waar juist niet, het is dus niet simpelweg binnen-buiten-binnen etc.

Beter is natuurlijk zélf honderden ronden rijden maar dat is nogal prijzig, mede omdat je niet in de buurt woont ;(

René :]
 
Mogelijk is er tegenwoordig wel een soortgelijk boekje te koop, deze is 40 bladzijden A5 formaat...

René


Staat dit boekie misschien ergens online ??
ken k um voor t weekend nog ff downen

t is wel wat groot om um hier te posten '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan