Nürburgring weekend, hoe was het ???

mmm k wilde rene Quoten maar dat werkt dus niet met knippe & plakke

Dan moet je de quotes laten staan...

Ik weet niet of het boekje ergens staat, vul gewoon eens de titel in op Google of kijk op de Motorrad site...ik zal ook eens zoeken.

René :]

Ik heb op de Motorrad site enkel deze gevonden als je eens wilt meedoen aan de Motorrad Perfektionstraining, zéker de moeite waard, ik heb 3x meegedaan http://www.motorradonline.de/MRD/ACT/actionteam.asp?ID=160
En wat dacht je van deze http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3893655336/ref=ase_nurburgringde/302-2085472-5032845

Handig dat Google :}

René :]
 
Laatst bewerkt:
:? hoezo niet leuk voor sommigen? Heb nog niets negatiefs gehoord volgens mij :?

EDIT: check de Poll es, ziet er positief uit :)

wellicht doelt hij op de ringbezoekers zonder dit te beperken tot de MF'ers... en doelt hij dus onder andere op die gecrashte R1's en die Gele Gixxer...
 
wellicht doelt hij op de ringbezoekers zonder dit te beperken tot de MF'ers... en doelt hij dus onder andere op die gecrashte R1's en die Gele Gixxer...

|( ahhhh natuurlijk, stom van me! Maar ja, op de openbare weg gebeuren net zoveel ongelukken...misschien wel meer, hier valt t alleen zo erg op
 
|( ahhhh natuurlijk, stom van me! Maar ja, op de openbare weg gebeuren net zoveel ongelukken...misschien wel meer, hier valt t alleen zo erg op

mjah, t maakte anders wel indruk op me toen ik die twee R1's tegen de vangrail aangeplakt zag liggen...

k had al eerder crashes gezien als toeschouwer, als je rijdend op de motor zo'n plaats passeert word je toch wel even stil..

rustig mijn rondje afgemaakt..
 
mjah, t maakte anders wel indruk op me toen ik die twee R1's tegen de vangrail aangeplakt zag liggen...

k had al eerder crashes gezien als toeschouwer, als je rijdend op de motor zo'n plaats passeert word je toch wel even stil..

rustig mijn rondje afgemaakt..

Geen last van, rustig aan tot na het ongeval, en daarna volle bak door..... :]
 
mjah, jij komt er al wat langer :)

pas tien rondjes gereden daar en even daarvoor tijdens dit rondje moest ik zelf even door t gras... mijn eerste foutje op de ring... |(

Rustig aan beginnen, en je vooral niet laten opnaaien door snellere deelnemers, anders gaat het gegarandeerd een keertje fout. :(

De snelheid komt vanzelf, en je zult merken dat steeds minder mensen voorbij komen. :)

Op een gegeven moment komt er niemand meer voorbij => dan ben je snel.... :]
 
Rustig aan beginnen, en je vooral niet laten opnaaien door snellere deelnemers, anders gaat het gegarandeerd een keertje fout. :(

De snelheid komt vanzelf, en je zult merken dat steeds minder mensen voorbij komen. :)

Op een gegeven moment komt er niemand meer voorbij => dan ben je snel.... :]

ik weet dat ik nog een aardige weg te gaan heb hoor, en ik ga er alle tijd voor nemen ook, tis een prachtige baan :} alleen is er nauwelijks ruimte voor een fout(je)..
 
nou zo te horen is het MAX HAKKEN op de nurburgring dus ik denk dat de 1100 er binnenkort ook de voetsteuntjes iets korter gaat slijpen - leuke foto's by the way. en als er FORD GT40's rijden ben ik ZEKER van de partij. hee snelle boys (en girls) van NL de groetjes vanaf vliegbasis VOLKEL
(en JA een ZZR is sneller dan een F-16 de eerste kilometer!)
:]
 
nou zo te horen is het MAX HAKKEN op de nurburgring dus ik denk dat de 1100 er binnenkort ook de voetsteuntjes iets korter gaat slijpen - leuke foto's by the way. en als er FORD GT40's rijden ben ik ZEKER van de partij. hee snelle boys (en girls) van NL de groetjes vanaf vliegbasis VOLKEL
(en JA een ZZR is sneller dan een F-16 de eerste kilometer!)
:]

Ga met zo'n instelling naar de Ring en je vraagt om moeilijkheden. :z
 
mjah, jij komt er al wat langer :)

pas tien rondjes gereden daar en even daarvoor tijdens dit rondje moest ik zelf even door t gras... mijn eerste foutje op de ring... |(
Ik kon het vanaf de achterkant bekijken hoe jij ging grasbaanracen..op een akelig snel stuk...koppie erbij houden maar de volgende keer ;)
 
Geen last van, rustig aan tot na het ongeval, en daarna volle bak door..... :]
Zo is het,niet te veel naar kijken en doooooooooooorgaaaaaaaan....gas erop en genieten,het hoort erbij(helaas) en het zijn zeker niet de laatste die hun fiets totalieloss rijden op de ring.
 
nou zo te horen is het MAX HAKKEN op de nurburgring dus ik denk dat de 1100 er binnenkort ook de voetsteuntjes iets korter gaat slijpen - leuke foto's by the way. en als er FORD GT40's rijden ben ik ZEKER van de partij. hee snelle boys (en girls) van NL de groetjes vanaf vliegbasis VOLKEL
(en JA een ZZR is sneller dan een F-16 de eerste kilometer!)
:]

This is the way to go.......1 meter onder de grond |( De Nordschleife gunt je geen foutje, eerst maar es de baan leren kennen voordat je daar je voetsteunen aan de grond rijdt....pas als jij elk hobbeltje daar kent zou ik daar aan beginnen....voor je t weer zit je klem aan de grond en komt je achterwieleke je voorbij....

Niet de juiste instelling naar mijn mening :r
 
Zaterdaggangers,
Zodra ik de foto's bijgewerkt heb, mail ik ze. Moet nog ff een paar rode ogen wegwerken, had de camera niet goed ingesteld. |(

En helaas was die foto van mij in Brunnchen niet scherp '(
 
Zaterdaggangers,
Zodra ik de foto's bijgewerkt heb, mail ik ze. Moet nog ff een paar rode ogen wegwerken, had de camera niet goed ingesteld. |(

En helaas was die foto van mij in Brunnchen niet scherp '(

Die foto die ik gemaakt heb? Die was toch niet ZO verkeerd *D
 
Ik kon het vanaf de achterkant bekijken hoe jij ging grasbaanracen..op een akelig snel stuk...koppie erbij houden maar de volgende keer ;)


hehe, gelukkig heel wat jaartjes mountainbike ervaring ;)
gas los, stuur soepel in de handen, zo subtiel mogelijk corrigeren en gewoon laten rollen

maar toch hoop ik dat dit de laatste keer geweest is dat ik er gebruik van moest maken...

k wist dat er een blauwe R1 achter me zat, hield teveel rekening met je en kwam daardoor op de buitenste lijn van de bocht terecht, keuze was om op t vuile gedeelte hem megaplat te gooien of te kiezen voor rechtdoor uit laten rollen...
 
gas los, stuur soepel in de handen, zo subtiel mogelijk corrigeren en gewoon laten rollen


keuze was om op t vuile gedeelte hem megaplat te gooien of te kiezen voor rechtdoor uit laten rollen...

Goeie keuze, heb ik ook gedaan, heb t op video vastgelegd :} en was toch echt de beste weg om uit te wijken :)
 
hehe, gelukkig heel wat jaartjes mountainbike ervaring ;)
gas los, stuur soepel in de handen, zo subtiel mogelijk corrigeren en gewoon laten rollen

maar toch hoop ik dat dit de laatste keer geweest is dat ik er gebruik van moest maken...

k wist dat er een blauwe R1 achter me zat, hield teveel rekening met je en kwam daardoor op de buitenste lijn van de bocht terecht, keuze was om op t vuile gedeelte hem megaplat te gooien of te kiezen voor rechtdoor uit laten rollen...
Ik wilde je niet direct voorbij gaan,wilde ik alleen maar op een punt waar het echt op een veilige manier kan....maarja' je maakte het mij wel urrrrrgg makkelijk.Oja'ik zit ook nog in de ringleerschool *D ....
 
Ik wilde je niet direct voorbij gaan,wilde ik alleen maar op een punt waar het echt op een veilige manier kan....maarja' je maakte het mij wel urrrrrgg makkelijk.Oja'ik zit ook nog in de ringleerschool *D ....

hehe, je zat er al een tijdje achter en ik had t gevoel je op te houden, dacht de buitenste lijn aan te houden voor eventjes maar je kwam niet direkt en ik had dus moeten besluiten terug naar binnen te sturen

leermomentje voor de volgende keer... :)
 
hehe, je zat er al een tijdje achter en ik had t gevoel je op te houden, dacht de buitenste lijn aan te houden voor eventjes maar je kwam niet direkt en ik had dus moeten besluiten terug naar binnen te sturen

leermomentje voor de volgende keer... :)
Zo hebben we allemaal wel eens een momentje op de ring :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan