Fabian
MF veteraan
Ik zie dat het voor velen leuk was.
Maar voor sommigen niet......
hoezo niet leuk voor sommigen? Heb nog niets negatiefs gehoord volgens mij
EDIT: check de Poll es, ziet er positief uit
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie dat het voor velen leuk was.
Maar voor sommigen niet......
Gerco, dat is toch die sticker die je aan de binnenkant van je vizier hebt geplakt om te weten welke bocht er aan zit te komen
mmm k wilde rene Quoten maar dat werkt dus niet met knippe & plakke
Gerco, dat is toch die sticker die je aan de binnenkant van je vizier hebt geplakt om te weten welke bocht er aan zit te komen
hoezo niet leuk voor sommigen? Heb nog niets negatiefs gehoord volgens mij
EDIT: check de Poll es, ziet er positief uit
wellicht doelt hij op de ringbezoekers zonder dit te beperken tot de MF'ers... en doelt hij dus onder andere op die gecrashte R1's en die Gele Gixxer...
ahhhh natuurlijk, stom van me! Maar ja, op de openbare weg gebeuren net zoveel ongelukken...misschien wel meer, hier valt t alleen zo erg op
mjah, t maakte anders wel indruk op me toen ik die twee R1's tegen de vangrail aangeplakt zag liggen...
k had al eerder crashes gezien als toeschouwer, als je rijdend op de motor zo'n plaats passeert word je toch wel even stil..
rustig mijn rondje afgemaakt..
Geen last van, rustig aan tot na het ongeval, en daarna volle bak door.....
mjah, jij komt er al wat langer
pas tien rondjes gereden daar en even daarvoor tijdens dit rondje moest ik zelf even door t gras... mijn eerste foutje op de ring...
Rustig aan beginnen, en je vooral niet laten opnaaien door snellere deelnemers, anders gaat het gegarandeerd een keertje fout.
De snelheid komt vanzelf, en je zult merken dat steeds minder mensen voorbij komen.
Op een gegeven moment komt er niemand meer voorbij => dan ben je snel....
nou zo te horen is het MAX HAKKEN op de nurburgring dus ik denk dat de 1100 er binnenkort ook de voetsteuntjes iets korter gaat slijpen - leuke foto's by the way. en als er FORD GT40's rijden ben ik ZEKER van de partij. hee snelle boys (en girls) van NL de groetjes vanaf vliegbasis VOLKEL
(en JA een ZZR is sneller dan een F-16 de eerste kilometer!)
Ga met zo'n instelling naar de Ring en je vraagt om moeilijkheden.
Ik kon het vanaf de achterkant bekijken hoe jij ging grasbaanracen..op een akelig snel stuk...koppie erbij houden maar de volgende keermjah, jij komt er al wat langer
pas tien rondjes gereden daar en even daarvoor tijdens dit rondje moest ik zelf even door t gras... mijn eerste foutje op de ring...
Zo is het,niet te veel naar kijken en doooooooooooorgaaaaaaaan....gas erop en genieten,het hoort erbij(helaas) en het zijn zeker niet de laatste die hun fiets totalieloss rijden op de ring.Geen last van, rustig aan tot na het ongeval, en daarna volle bak door.....
nou zo te horen is het MAX HAKKEN op de nurburgring dus ik denk dat de 1100 er binnenkort ook de voetsteuntjes iets korter gaat slijpen - leuke foto's by the way. en als er FORD GT40's rijden ben ik ZEKER van de partij. hee snelle boys (en girls) van NL de groetjes vanaf vliegbasis VOLKEL
(en JA een ZZR is sneller dan een F-16 de eerste kilometer!)
Zaterdaggangers,
Zodra ik de foto's bijgewerkt heb, mail ik ze. Moet nog ff een paar rode ogen wegwerken, had de camera niet goed ingesteld.
En helaas was die foto van mij in Brunnchen niet scherp
Ik kon het vanaf de achterkant bekijken hoe jij ging grasbaanracen..op een akelig snel stuk...koppie erbij houden maar de volgende keer
gas los, stuur soepel in de handen, zo subtiel mogelijk corrigeren en gewoon laten rollen
keuze was om op t vuile gedeelte hem megaplat te gooien of te kiezen voor rechtdoor uit laten rollen...
Ik wilde je niet direct voorbij gaan,wilde ik alleen maar op een punt waar het echt op een veilige manier kan....maarja' je maakte het mij wel urrrrrgg makkelijk.Oja'ik zit ook nog in de ringleerschool ....hehe, gelukkig heel wat jaartjes mountainbike ervaring
gas los, stuur soepel in de handen, zo subtiel mogelijk corrigeren en gewoon laten rollen
maar toch hoop ik dat dit de laatste keer geweest is dat ik er gebruik van moest maken...
k wist dat er een blauwe R1 achter me zat, hield teveel rekening met je en kwam daardoor op de buitenste lijn van de bocht terecht, keuze was om op t vuile gedeelte hem megaplat te gooien of te kiezen voor rechtdoor uit laten rollen...
Ik wilde je niet direct voorbij gaan,wilde ik alleen maar op een punt waar het echt op een veilige manier kan....maarja' je maakte het mij wel urrrrrgg makkelijk.Oja'ik zit ook nog in de ringleerschool ....
Zo hebben we allemaal wel eens een momentje op de ringhehe, je zat er al een tijdje achter en ik had t gevoel je op te houden, dacht de buitenste lijn aan te houden voor eventjes maar je kwam niet direkt en ik had dus moeten besluiten terug naar binnen te sturen
leermomentje voor de volgende keer...