Nürburgring voor de eerste keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

punica78

MF veteraan
22 aug 2004
1.052
0
Lier
@De Nürburgring-fanaten: ik wil samen met een vriend van mij op maandag 4/8 een paar rondjes gaan rijden op de Nürburgring. Surfend op het net heb ik al wel wat informatie gevonden maar ik heb toch nog wat vragen:

1. Klopt het dat je best in de week gaat rijden omdat het dan minder druk is?
2. Ik heb op de officiële website gezien dat je tickets kan kopen voor 4 rondjes. Kan je die gebruiken met 2 motards of is dit enkel voor 1 motard?
3. We zijn van plan op en neer te gaan in 1 dag. Is dit aan te raden?
4. Hoe gaat alles daar in zijn werk en vooral spreken ze ook andere talen? Mijn duits is nl onbestaande...



Mochten jullie hierop kunnen antwoorden of mss hebben jullie nog tips, dan zijn die van harte welkom!
 
op punt 3 kan ik je wel antwoord geven denk ik,

je woont bij antwerpen


antwerp - adenau = +- 250 snelweg km's

dat is dus goed te doen heen rijden paar rondjes rijden
en als het niet al te inspannende rondjes zijn geweest of je bent een ervaren rijder moet naar huis ook nog makkelijk vlot en veilig kunnen, anders niet zo heel vlot maar wel heel thuis komen en anders, savonds lekker hotelletje pakken bier drbij stoere verhalen vertellen tegen elkaar welk snel spul je allemaal hebt ingehaald en dan volgende dag ( nog rondje ring meepakken?) op het gemak naar huis :] veel plezier alvast!!!
 
@De Nürburgring-fanaten: ik wil samen met een vriend van mij op maandag 4/8 een paar rondjes gaan rijden op de Nürburgring. Surfend op het net heb ik al wel wat informatie gevonden maar ik heb toch nog wat vragen:

1. Klopt het dat je best in de week gaat rijden omdat het dan minder druk is?
2. Ik heb op de officiële website gezien dat je tickets kan kopen voor 4 rondjes. Kan je die gebruiken met 2 motards of is dit enkel voor 1 motard?
3. We zijn van plan op en neer te gaan in 1 dag. Is dit aan te raden?
4. Hoe gaat alles daar in zijn werk en vooral spreken ze ook andere talen? Mijn duits is nl onbestaande...



Mochten jullie hierop kunnen antwoorden of mss hebben jullie nog tips, dan zijn die van harte welkom!

1. :Y In het weekend zijn er ook wel rustige momenten, maar dan moet je of mazzel hebben, of vroeg aan de poort staan.

2. kaartje kan je gewoon doorgeven aan je maat achter je, maakt men absoluut geen enkel probleem van.

3. kan, mits je niet van te ver moet komen uiteraard

4. er staat een kaartmachine die werkt als een parkeerautomaat, taal spreken hoeft niet, je mag/moet alles zelf uitzoeken



5. Doe rustig aan op de baan, vooral niet gaan hypen of een snelle tijd proberen neer te zetten. kijk goed en vooral veel in je spiegels, en ga vooral voor de fun, niet om je grenzen te benaderen of op te zoeken.


Kijk ook even in het ringerstopic op 'waar is wat te doen'
 
En kijk uit voor oude mini coopers,want die zijn best snel :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan