N.O.S. CB500Four benzine tank

edverh

Die hard MF'er
20 nov 2003
552
0
Amersfoort
GEZOCHT!

New Old Stock benzine tank in Candy Jade Green voor Honda CB500Four K0/K1.

full


Ben nu al jaren op zoek naar een NOS tank voor mijn CB500 en na vele onderdelen uit verre landen gehaald te hebben dacht ik het eens wat dichter bij huis te proberen... :)

Dus als iemand er eentje heeft liggen of misschien iemand kent die er een kan hebben liggen dan hoor ik het heel graag!
 
Helaas... Ik kan je ook niet verder helpen...Mócht je een blauwe nos 500k2 tank aangeboden krijgen, dan heb ik wel interesse ;)
 
ik weet een adresje waar je je tank kunt laten spuiten met de originele lak, candy jade green, ga mijn tank er binnenkort heenbrengen voor eenzelfde behandeling. heb gezien hoe hij zijn werk aflevert en dat ziet er goed uit. Volgens mij zijn NOS tanken in jade green erg slecht te vinden...

het adresje is in amsterdam, mocht je meer info willen, kan je me mailen..
 
Thanx, ik weet dat er goede adressen zijn om je tank te laten spuiten, maar ik ben misschien een beetje 'n freak ;) want spuiten is voor mij voorlopig nog een laatste optie...ik heb de zijkappen al nieuw in de doos (ééntje uit Australie en ééntje uit Nederland (jawel het kan nog...)), net als de logo's, benzinekraan en de originele tanktrim!
 
Kwijl, kwijl, kwijl....

Tsjonge, die glimt wel heel erg mooi hè!

Ik hou mijn ogen/oren open voor je...
 
Kwijl, kwijl, kwijl....

Tsjonge, die glimt wel heel erg mooi hè!

Ik hou mijn ogen/oren open voor je...
 
Terug
Bovenaan Onderaan