N278 limburgers waar zijn jullie

Sash

MF'er
26 jun 2013
64
3
Lemiers
Hallo allemaal,

Nah ik heb mijn motor gelukkig weer terug, binnenkort versnellingsbak laten nakijken op vreemde geluid maar goed.

Tis weer kouder en het regent, waar zijn alle n278 rijders heen? Ik vind het maar saai worden als bijna enige motor rijder, af en toe zie ik er eentje in een week tijd.

Pak je lekker in en laat die auto staan, ik heb niemand om naar te zwaaien ;( :]

Groetjes Sash
 
Ik rij vrijwel nooit over de N278. Als ik al moet verplaatsen tussen Maastricht en Vaals pak ik een andere route. Bijvoorbeeld zo, hoewel variaties daarop heel goed mogelijk zijn.

En trouwens, ik zwaai altijd. En wat mij daarbij opvalt is, dat er bijna niemand terugzwaait. Misschien zijn sportrijders niet gewend van een BMW'er dat die zwaait.
 
Tja, op de N271 begint 't ook steeds rustiger te worden..
Al moet ik wel toegeven dat ik 't ook erg koud vond de laatste dagen..
 
er woont toch ook niemand in dat reserve Belgie? niet voor niets wordt er reclame gemaakt omdat er een leegloop is :)
 
Naja klopt, er zijn leukere routes, maar die doe ik meestal in de zomer, beutenaken, mesch etc. Klopt inderdaad dat sommige niet zwaaien, lijkt bijna alsof het stuur niet durven los te laten :o
 
Verkapt met slecht weer rijdende limburger n278 topic met mensen die niet zwaaien :P

Alle topics in een klap hahaha
 
Verkapt met slecht weer rijdende limburger n278 topic met mensen die niet zwaaien :P

Alle topics in een klap hahaha, wel een imba muppet in je profiel, die twee op het balkon en Chef zijn zoooo baas lol
 
Ik rij vrijwel nooit over de N278. Als ik al moet verplaatsen tussen Maastricht en Vaals pak ik een andere route. Bijvoorbeeld zo, hoewel variaties daarop heel goed mogelijk zijn.

En trouwens, ik zwaai altijd. En wat mij daarbij opvalt is, dat er bijna niemand terugzwaait. Misschien zijn sportrijders niet gewend van een BMW'er dat die zwaait.

Ik zwaai niet naar bmw rijders en alles wat eruit ziet als een harley. Allemaal azijn zeiksnorren die rechtdoor blijven kijken, dan ben jij wel echt een uitzondering. Laatst dacht ik dat er een bmw aankwam, toen het te laat was zag ik dat het een honda was en kon ik niet terugzwaaien ;( :+
 
Ja lijkt me wel geinig, heb het ooit een gedaan met 90 km/h maar dan wel met iemand die ik goed kon, doet best pijn :D
 
Met dit weer blijf ik binnen met de brommert.
Je wilt niet weten hoe je eruit ziet zonder voorspatbord en ingekort achterspatbord op de hardtail.

Daarintegen wel 3 stickers van www.motor-forum.nl op het koekblik.
Laatste tijd veel ritjes richting maastricht gehad ermee.

Maar een pootje opsteken vanuit de auto is ook weer zoiets.
 
de N280 was vanochted zelfs afgeraden voor doorgaand verkeer. dus daar rijden waarsch ook niet veel limburgers (ik moest naar Mstricht, dus geen Nnnn gehad).

op A2 paar tegemoetkomende rijders, niet heel druk.
nb: over snelweg zwaai ik meestal niet naar de andere kant. alleen voetjes of handen naar inhalers/inhalenden in zelfde richting.

beemers en hd's.. tja. meestal weinig reactie.
daar rechtdoorkijken zit er blijkbaar diep in.
Het schijnt dat ze wel eens met de rechterhand zwaaien: om te showen dat ze CruiseControl hebben.. ?
(ik beloof dat wanneer ik ooit een beemer ga rijden, dat ik BLIJF zwaaien, highfiven etc..)


Trouwens: waar blijven mn stickertjes ?
betaling is nu paar weken weg ?
komende twee weken op reis (eh: met eerst met blik en dan met trein en vliegtuig, ja sorry) Maar in Nov wil ik toch minstens 1x spotten/gespot worden alvorens ik m opstal.


(zo, lekkere meander in dit topic)
 
Denk maar zo, de motorrijders die niet zwaaien kijken niet ver genoeg vooruit.. De motorrijders die 's zomers op teletekst ziet staan..
 
Denk maar zo, de motorrijders die niet zwaaien kijken niet ver genoeg vooruit.. De motorrijders die 's zomers op teletekst ziet staan..

Bmw rijders voelen zich te verheven om naar het gepeupel te zwaaien, dus doen ze net alsof ze het niet zien.

Harley rijders vinden zichzelf veel te cool met hun plakplaatjes dus zullen wel niks zien met hun zonnebril op in het donker.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan