na 35 lange weken.........

SuzukiLady

Die hard MF'er
11 dec 2003
685
0
het hoge Noorden
Na 35 hele lange weken wachten, ga ik zaterdag voor het eerst weer motor rijden!! Van de zomer een zware crash gemaakt...dus eerst verplicht alle botjes weer op zn plek laten zetten...en nu is het dan bijna zo ver!!! Kan niet wachten!!(hahah en als het zaterdag allemaal goed gaat dan moet er zeker weer een nieuwe motor komen!) :]
 
TOP Lady !!!!! Ik wens je veel succes en natuurlijk veel rijplezier, hoop dat alles goed gaat voor je. En dat je weer veel veilige uurtjes kan gaan :] !!!
 
klasse en suc6,



mijn vrouw heeft na haar ongelijk (tijdens het lessen) niet meer gelest ,
gelukkig durft ze wel weer achterop hopenlijk zet de volgende stap ook weer .




[me]ik zal haar dit topicc ff laten lezen :) [/me]
 
klasse en suc6,



mijn vrouw heeft na haar ongelijk (tijdens het lessen) niet meer gelest ,
gelukkig durft ze wel weer achterop hopenlijk zet de volgende stap ook weer .




[me]ik zal haar dit topicc ff laten lezen :) [/me]
Na dat ik mijn beide armen weer uit het gips had, en weer enigzins mobiel was, ben ik twee keer bij mijn vriend achter op geweest.... :Z ontzettend leuk weer hoor, maar kan echt niet wachten tot ik zelf weer het gas open kan draaien....helaas nog drie nachtjes slapen(ben nu al zo blij als een klein kind!)
 
Hopelijk word het een beetje weer, dan kun je tenminste met een mooi zonnetje :]
veel plezier iig, maar dat gaat helemaal goed komen :+
 
Zaterdag wordt het nog wel aardig weer geloof ik, zondag helaas bagger :(

[me]BreadFan had zondag de motor weer uit de stalling willen halen, vrees dat 't een weekje later wordt...[/me]

/edit
Owja, suc6 en doe voorzichtig ;) :]
 
das idd best hardcore...

knap dat je weer durft...

heel veel plezier en doe lekker rustig aan en geniet...

(maar dat zal wel goedkomen denk)?? :]
 
Nou, lekker rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren, pijn = pauze nemen.
Veel succes! En geniet ervan zo lang het goed gaat! :]
 
ja wel droog maar wel weer vorst en dat betekend natuurlijk weer.................. die klote pekel dus ik wacht nog maar ff om haar wakker te maken uit dr winterslaap
 
Terug
Bovenaan Onderaan