na anderhalf jaar weer proberen

~~no name~~

Die hard MF'er
20 okt 2004
300
0
Duimen jullie aub voor me, dat het woensdagmiddag mooi of tenminste droog weer
is, ga proefrijden :] waarschijnlijk naar het postkantoor :)
ben benieuwd en kijk er echt naar uit :]
 
Duimen jullie aub voor me, dat het woensdagmiddag mooi of tenminste droog weer
is, ga proefrijden :] waarschijnlijk naar het postkantoor :)
ben benieuwd en kijk er echt naar uit :]
Heb een stukkie gemist denk ik O-)
Je gaat proefrijden op een...

uhmmm, waarom in nieuwe gebruikers?
 
Yamaha Diversion 600 *D
full
 
enne .... de woensdag is voorbij... hoeveel km's heb je er al op zitten met dat beestje van je?

Cheers, Marc

PS. Caroline, waarom was je anderhalf jaar geleden gestopt? :?
 
enne .... de woensdag is voorbij... hoeveel km's heb je er al op zitten met dat beestje van je?

Cheers, Marc

PS. Caroline, waarom was je anderhalf jaar geleden gestopt? :?

Ja jammer dat het voorbij is, maar heb alleen proef gereden vandaag denk een km of 40 bij elkaar, vrijdag brengen ze hem en dan maar hopen op een paar mooie dagen nog

is eigenlijk gebeurd door omstandigheden, dochter eigen paard maar moest dus ook
een paarden trailer komen, allebei de intruders te koop gezet, de mijne een 700 en van m'n ex de 1400, de 700 was dus eerder verkocht :? en ik had toen ook niet zoveel tijd om te rijden maar het blijft kriebelen hè, dus nu had ik de mogelijkheid om er weer één aan te schaffen :P
 
Aha.. dus je had even een 1PK beestje ;) ... er schijnen hier koeien (goldwing met zijspan in koe patroon geschilderd/beplakt) rond te rijden die paardentrailers kunnen trekken... was misschien ook iets voor je geweest.

Wat betreft kilometers.....
geef je op voor de Newbie Toer nummero 4 (3 1/2 was alleen kroepoek eten, dacht ik) in Limburg (Mergelland route). Topic staat in "wat is waar te doen". Het is eind november. Alles wijst erop dat het op Zondag 21 Nov gaat gebeuren.

Jij, als een re-instated newbie, kan dan weer kilometers maken en ik weet zeker dat het een mooie dag gaat worden (de bikkels en bikkeliens hebben altijd een mooie motor dag, ook al regend het dat het z**kt) :+

Cheers, Marc
 
Door ~~no name~~ op 27-10-2004 22:04
Quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 22:02 schreef the_bladerunner het volgende:
Mooie fiets, ff bij Appie de R. geshopt?






Ja klopt, kom ik al jaren fijne vent, is zelfs met me meegeweest achterop
nogwel, hij durft wel haha had al twee jaar niet meer gereden


Zo, en weer verder in dit topic:

Caro, veel plezier met je fiets en we komen elkaar vast wel een keertje tegen...
't blijft een klein dorp
 
Aha.. dus je had even een 1PK beestje ;) ... er schijnen hier koeien (goldwing met zijspan in koe patroon geschilderd/beplakt) rond te rijden die paardentrailers kunnen trekken... was misschien ook iets voor je geweest.

Wat betreft kilometers.....
geef je op voor de Newbie Toer nummero 4 (3 1/2 was alleen kroepoek eten, dacht ik) in Limburg (Mergelland route). Topic staat in "wat is waar te doen". Het is eind november. Alles wijst erop dat het op Zondag 21 Nov gaat gebeuren.

Jij, als een re-instated newbie, kan dan weer kilometers maken en ik weet zeker dat het een mooie dag gaat worden (de bikkels en bikkeliens hebben altijd een mooie motor dag, ook al regend het dat het z**kt) :+

Cheers, Marc

Haha zie me al rijden, valt wel op dan

maar die Newbie Tour lijkt me wel wat als het inderdaad 21 nov. is, 28 nov. kan ik in ieder geval niet, mag ik met die ene pk achter de auto naar St.Oedenrode


thnx anyway :]
 
:? 21 nov. zwembroek :? ik weet het niet
maar denk dat het thuis wel lukt, kids zijn groot genoeg

Wat weet jij niet?
Denk je dat een zwembroek niet past op 21 Nov?
Denk je dat een zwembroek niet aan wil op 21 Nov?
Denk je dat een zwembroek kapot gaat op 21 Nov?
Denk je dat ik het over anderhalf jaar maar eens moet proberen (om ontopic te komen) ;)
Wat weet jij niet?

denken dat het thuis wel lukt..... hmmmm je denkt teveel... doe gek.. zeg ja and commit yourself.

Cheers, Marc

PS. kijken of dit lukt... klik hier?
 
Laatst bewerkt:
Wat weet jij niet?
Denk je dat een zwembroek niet past op 21 Nov?
Denk je dat een zwembroek niet aan wil op 21 Nov?
Denk je dat een zwembroek kapot gaat op 21 Nov?
Denk je dat ik het over anderhalf jaar maar eens moet proberen (om ontopic te komen) ;)
Wat weet jij niet?

denken dat het thuis wel lukt..... hmmmm je denkt teveel... doe gek.. zeg ja and commit yourself.

Cheers, Marc

PS. kijken of dit lukt... klik hier?

Passen wel ja... O-) .nou ja laat maar

dat denken is een vervelende eigenschap van me, zal wel een vrouweneigenschap zijn |(

maar weet je wel hoe ver dat voor mij is, kom uit 't midden van het land
 
Terug
Bovenaan Onderaan