Na de val weer een mooie fiets!

BomB

MF'er
17 jun 2004
104
2
Beverwijk
Ik had een Ermax ruitje en een carbon hotcam, maar die zijn allemaal in de val kapot gegaan. (ben met ongeveer 80km/h op de weg beland)

Na de aankoop van het F.Fabbri dark smoke dubble bubble ruitje en de Laser Hotcam titanium van CBR600-Dreamer *D is mijn cbr600fs weer erg mooi! :9~

Het resultaat mag er zijn:

PICT0002_small.JPG


PICT0003_small.JPG


PICT0004_small.JPG


Bedankt voor de mooie spullen CBR600-Dreamer!
 
Hele strakke motor. Gaarne had ik er ook zo een gehad. Maar die europeanen kom ik tekort...

Vraagje. Zit in die fiets het zelfde blok als in een CBR600F ? En wat zijn de verschillen (buiten de motor) dan wel?
 
Het zijn bijna dezelfde fietsen (technisch zo-en-zo).
De cbr-600f en de fs zijn hier in Nederland bijna hetzelfde, alleen heeft de f een middenbok en een doorlopend zadel. Verder is de fs er dus in winning-red en de f niet.

Alex
 
Het zijn bijna dezelfde fietsen (technisch zo-en-zo).
De cbr-600f en de fs zijn hier in Nederland bijna hetzelfde, alleen heeft de f een middenbok en een doorlopend zadel. Verder is de fs er dus in winning-red en de f niet.

Alex

Ok bedankt en nog veel rijplezier :]
 
is die cbr 600 f S wat deze blijbaar is dan ook in nederland te koop en wat kosten ze ?
ik ben verliefd geloof ik
 
is die cbr 600 f S wat deze blijbaar is dan ook in nederland te koop en wat kosten ze ?
ik ben verliefd geloof ik

Bij jullie in NL mag je toch rekenen(in goede staat,en nie teveel km's)op een dikke 8000 á 8500 euries

Grtz

Heb zelf gister een Akrapovic titanium demper besteld voor m'n RR :} tegen eind van de week wordt ie gemonteerd
 
Laatst bewerkt:
Was dus gisteren bij ten kate voor een nieuw stappie, kreeg er een mee voor 10 EUR. Aardige mensen daar en heel mooie spullen.

Er stond ook een cbr1000rr ten kate edition. Kost 30 k euro maar is dan wel bijna de sbk versie die Chris Vermeulen rijdt!

cbr600-dreamer: ben benieuwd naar de Akra.

Ik was gisteren ook bij kalsbeek in Zwolle, zag daar een spidi viper pak. :9~

Maar mijn huidige pak is niet eens ZO erg beschadigd. Weer iemand of je de kleur van een pak nog een beetje kan bijwerken?
 
ik denk altijd:

Waarom zit die pijp niet gelijkwaardig aan de achterkant van je motor?
Dus zadel loopt 35% en je pijp iets van 40%.
Maar verder: ziet er lekker uit~!!
 
Dat heeft Laser met de Hotcam uitlaat altijd. Dit is juist erg mooi want dan blijft de uitlaat mooi dicht langs de motor. Dit in tegenstelling tot de standaard kachelpijpen die ver naast de motor uitsteken. :(

Om het nog mooier te maken zou de beugel waar de uitlaat nu aanhangt nog korter moeten zijn (= overigens gewoon te koop!). Dan komt het einde van de uitlaat net onder de knipperlicht. Da's pas mooi *D

Mooie fiets trouwens ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan