Na hoeveel kilometer jack wassen?

Km van die jas dus.

  • 500 Km

    Stemmen: 2 7,1%
  • 1000 Km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2000 Km

    Stemmen: 1 3,6%
  • 4000 Km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10000Km

    Stemmen: 4 14,3%
  • Jack verdient een ban

    Stemmen: 21 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
Nou, dat is dus eigenlijk de probleem in een notenshell.
Inmiddels 2063 km op de teller en dat leek me eigenlijk een heel eind.
FYI: in de verleden deed ik steeds 1 maal per 2000 km en het is een rode met grijze jack, maar dat was meer een gewoonte. Hoe gaan jullie daar mee om, en kom je daar altijd mee weg? Zelf lukt me dat boven de 6000 niet meer.
Let op mijn volgende topic over laarzen poetsen!
 
Laatst bewerkt:
Dude, als ie ranzig is was je je jas. Als ie dat niet is was je hem niet.
Is je jas ranzig en geef je daar niks om, was je hem niet.

Wat een vraag..
 
Refererend naar de topictitel: "Na hoeveel kilometer Jack wassen" (door Jack)
Jack, ik weet niet na hoeveel km je jezelf moet wassen :P. Zelf wordt ik niet zo vies van een paar kilometer ;) .
 
Dat was vroeger makkelijk met waxjassen, gewoon een vers laagje wax erop ;-) Wel zorgen voor een afzonderlijke kapstok.



Klopt! Maar vroeger is dood...Ik weet nog als je je waxjas net had ingevet en je ging een overvolle tram in dan gleed je er gewoon tussendoor! Flup flup en dan voelde je je net een paling.
Maar goed.
 
Ik zou er een onderhoudsschema in excel van maken. Kleine beurt om de 3000 (doekje er overheen) en grote beurt om de 10000 (in de was en daarna weer impregneren) lijkt mij een mooie interval…..



't Is niet eens vrijdag…...
 
Nou, dat is dus eigenlijk de probleem in een notenshell.
Inmiddels 2063 km op de teller en dat leek me eigenlijk een heel eind.
FYI: in de verleden deed ik steeds 1 maal per 2000 km en het is een rode met grijze jack, maar dat was meer een gewoonte. Hoe gaan jullie daar mee om, en kom je daar altijd mee weg?
Let op mijn volgende topic over laarzen poetsen!


Elke 3000 km bij korte stukje veel rijden met koude jas.
Rij je veel met warme jas lange afstanden dan red je de 4000 km wel.
Opletten dat je jas niet gaat verbruiken en bij rare geluidjes uit je jas effe langs de dealer.
O-)
 
Ik heb denk ik inmiddels 100.000 km met mijn jas gereden en heb hem nog nooit gewassen. Spoelt vanzelf wel weer schoon in de regen en hij ruikt nog steeds lekker fris (dit in tegenstelling tot mijn laarzen, die ruiken naar natte hond).
 
Elke 3000 km bij korte stukje veel rijden met koude jas.
Rij je veel met warme jas lange afstanden dan red je de 4000 km wel.
Opletten dat je jas niet gaat verbruiken en bij rare geluidjes uit je jas effe langs de dealer.
O-)



Ik zal i.i.g. de rare geluidjes uit mijn broek in de gaten houden.
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik ben even een was draaien jongens. Zo terug……Heb Robijn Intensief gekocht en een nieuwe wasmachine aangeschaft geschikt voor motorkleding. Duimen jullie voor mij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan