Naafbesturing EZS in aanbouw

full


:?
 
Die hydraulische besturing hoeft van mij niet. Dat lijkt me een moeilijke oplossing voor een niet bestaand probleem.
Die voorvork heb ik al eens eerder geroepen, is prachtig. Het geweldige concept van de Hossack vork doorgezet voor zijspannen. :}
Hij had van mij alleen lomper gemogen, gewoon voor het porum, lekker lomp. *D
 
Die hydraulische besturing hoeft van mij niet. Dat lijkt me een moeilijke oplossing voor een niet bestaand probleem.
*D

Bij Ezs zien ze het als een fraai weg te werken systeem, spelingsvrij en zonder stangen, tuimelaars etc........

Kortom zoals bij elk zijspan: ieder het zijne.....
 
Die voorvork heb ik al eens eerder geroepen, is prachtig. Het geweldige concept van de Hossack vork doorgezet voor zijspannen. :}
Hij had van mij alleen lomper gemogen, gewoon voor het porum, lekker lomp. *D

Hmm, en ik dacht wel eens ergens van je gelezen te hebben dat je vind dat ze alles bij EZS oplossen met een homp staal :?
Nu is het weer niet lomp genoeg?


Hoewel ik het wel met je eens ben, mooie oplossing, maar komt ietwat fragiel over.
Het is denk ik wel (wat ze ook schrijven) vooral een goedkopere oplossing.
 
Nee, EML zijn boeren. Niet nadenken maar hetzelfde als in 1973 maken, maar dan lomper. De subframes om per se een wiegframe te maken vind ik ook niets, EZS doet dat ook al slimmer als EML, alleen niet slim genoeg naar mijn smaak.

K1600 moet volgens mij een fantastische trekker zijn, jammer dat het een plastic toerbak is.
 
Nee, EML zijn boeren. Niet nadenken maar hetzelfde als in 1973 maken, maar dan lomper. De subframes om per se een wiegframe te maken vind ik ook niets, EZS doet dat ook al slimmer als EML, alleen niet slim genoeg naar mijn smaak.

Maj, daar heb ik te weinig voor gezien.
Maar je kan niet zeggen dat EZS niet probeert, als je nu die nieuwe ontwikkelingen hier ziet.

K1600 moet volgens mij een fantastische trekker zijn, jammer dat het een plastic toerbak is.

Is ook niet helemaal mijn ding :N
 
EML zijn boeren. Niet nadenken maar hetzelfde als in 1973 maken, maar dan lomper.

Da's dan weer jammer.
Ik vind dat een rare, ongenuanceerde opmerking. Ben het eens met de opmerking dat EML niet veel verandert, maar vanwaar de vergelijking met boeren? Denkt een boer niet na? :?
 
Laatst bewerkt:
Da's dan weer jammer.
Ik vind dat een rare, ongenuanceerde opmerking. Ben het eens met de opmerking dat EML niet veel verandert, maar vanwaar de vergelijking met boeren? Denkt een boer niet na? :?

Een koe blef een koe ;) Snap jou beweegreden wel, maar halflive woont an de andere kant van de Iesel ;) Die beoefent rocket science in A'dam ;)
 
Nee, EML zijn boeren. Niet nadenken maar hetzelfde als in 1973 maken, maar dan lomper. De subframes om per se een wiegframe te maken vind ik ook niets, EZS doet dat ook al slimmer als EML, alleen niet slim genoeg naar mijn smaak.

K1600 moet volgens mij een fantastische trekker zijn, jammer dat het een plastic toerbak is.

tog geen ruzie thuis he.. ;)
 
jij maakt wel goed reklame kwastert. ik denk dat ze jou er haast wel een gratis bak aan mogen schroeven.[ ik ben benieuwd wat er aan jou fiets komt te hangen]

en heb je als echte kwastert al weer een mooie kleur voor jou combie in gedachten?

waarom denk je dat er een proto aan komt -O_
 
Nee, EML zijn boeren. Niet nadenken maar hetzelfde als in 1973 maken, maar dan lomper. De subframes om per se een wiegframe te maken vind ik ook niets, EZS doet dat ook al slimmer als EML, alleen niet slim genoeg naar mijn smaak.

K1600 moet volgens mij een fantastische trekker zijn, jammer dat het een plastic toerbak is.

echt weer ee ...... opmerking
full
 
en heb je als echte kwastert al weer een mooie kleur voor jou combie in gedachten?

Nee hoor ik maak geen reklame. Ik zag alleen dat de foto's geplaatst waren, wat al veel eerder de bedoeling was.

Kleur: houd rekening met wederom een haaiebek........
 
Terug
Bovenaan Onderaan