naafbesturing EZS

Hey Bert mag ik vragen hoeveel Km jij gemiddeld rijdt op een zijspan voordat je hem weer van de hand doet?
Of heb ik ergens iets gemist en ben je importeur/handelaar??
 
Een beetje nieuwe software in je motor kan helpen, wij gingen met onze fiat camper er heen en zomaar 30 pk er bij en flink wat Newton meters geen zwarte rook meer en meer power en hetzelfde verbruik.
Als je goed zoekt dan vind je het juiste adres die het vak begrijpt.

Indertijd ging met met Mn Guzzi 1100i met kleine wielen er in en een hand gemaakte kaart nog wel een paar keer terug geweest maar ook dat kwam goed.
 
Is een zeer goed adres, wellicht de best in NL.

Heeft mijn GSX1100 ook op de bank gehad.
Van een slecht te doseren piekerig karakter dat niet stationair wilde lopen binnen 2 uur naar een zeer krachtig blok dat op ieder toerental weg spuit.
 
Als Ruud je zelf helpt komt het altijd goed.
Voor mij deed hij een Moto guzzi 1100i beter laten lopen aan het zijspan en dat lukte goed.
Ook veel race teams komen daar voor de fine tuning van hun motor.
 
Kan daar ook een zijspan op de bank?

In de auto werkplaats daar past die van mij er gewoon op.
De cali 2 is toen zonder bak geweest das weer voordeel van mij ik zit er niet ver vandaan.
Het reed wat vreemd op platte banden en 15 inch wielen maar het gaat.
 
Meestal zon 40 euro per run. Vaak zijn er meer dan 10 nodig.
 
Meestal zon 40 euro per run. Vaak zijn er meer dan 10 nodig.
Als de monteur een beetje ervaring heeft hoeft dat niet. De CO meting geeft aan waar het mengsel bijgesteld moet worden. in principe zijn drie runs voldoende om voor 80% goed te zitten.Meestal begin je al met een dyno kitje, dan moet hij al in de buurt zitten.
 
Grappig, Bert111 heeft nog z'n span nog niet verkocht en er wordt al gesproken over het tunen van z'n volgende trekker ;)

Ruud is een behoorlijke wizard op het gebied van motor-tuning. Ik heb er zelf nooit wat laten doen, maar ik weet dat de mensen van heel ver komen om hem zijn kunsten te laten doen.
 
Grappig, Bert111 heeft nog z'n span nog niet verkocht en er wordt al gesproken over het tunen van z'n volgende trekker ;)

Ruud is een behoorlijke wizard op het gebied van motor-tuning. Ik heb er zelf nooit wat laten doen, maar ik weet dat de mensen van heel ver komen om hem zijn kunsten te laten doen.
Ruud heeft een enorme naam opgebouwd. Maar ik weet dat hij ook wel eens beneden de maat werkt. Ik vind het wel bijzonder dat iemand zo eigenwijs is om een eigen testbank te maken omdat de grote merken zoals Dyna kennelijk niet goed genoeg zijn.
Ik weet wel dat ik er niet helemaal voor naar Goes zou rijden. Ik weet er in Noord-Holland al twee die minstens even goed zijn en niet denken dat ze beter zijn.
 
Ruud heeft een enorme naam opgebouwd. Maar ik weet dat hij ook wel eens beneden de maat werkt. Ik vind het wel bijzonder dat iemand zo eigenwijs is om een eigen testbank te maken omdat de grote merken zoals Dyna kennelijk niet goed genoeg zijn.
Ik weet wel dat ik er niet helemaal voor naar Goes zou rijden. Ik weet er in Noord-Holland al twee die minstens even goed zijn en niet denken dat ze beter zijn.

Ruud is .... Ruud. Je moet er een beetje mee om kunnen gaan. Maar toen ik 6 jaar geleden met mijn (LPG) bus aankwam met de vraag of hij er eens naar wou kijken had ie er wel lol in om m'n bus af te stellen. Er was door de hoogte van mijn bus wel een foefje nodig, maar 't is gelukt. Na gedane arbeid (en 200 pleuro lichter) liep mijn bus op LPG nog beter dan voorheen op benzine.
 
Terug
Bovenaan Onderaan