Naaktfoto\'s

Yigal

MF veteraan
25 mei 2001
1.736
3
Voorburg
Plaats hier allen uw naakt foto\'s!

Zal ik maar beginnen? Het plaatje is wel wat groot...
CB350F.jpg
 
als m\'n site morgen weer online is staat daar nog een iets kleinere versie hoor frits :)
 
hahahaha, das een goeie, staat er een duofoto bij
en de prijs is : een lichte hartverzakking achterop een Vmax ?
 
He Fritz, ik zal mijn CB hier ook maar eens plaatsen (hoop dat het lukt):

misc.php


niet mooi, maar voor mij tot nu toe wel leuk want het heeft iets meer power dan mijn 50cc Honda MB :}

ik heb nog wel meer foto\'s maar die moet ik even opzoeken want mijn HD is nog rommeligger dan mijn kamer |(
 
Laatst bewerkt:
ik ben de 3de van rechts! }) \')

studio brussel rules
misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/48/464a44ec6e46544289c37d81c8f175d6 (13groot.jpg)​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
effe serieus nu jongens, ik ben het dus NIET op de foto voor mensen die mijn grappen niet doorhebben

ik zou ook niet zo\'n grote sticker nodig hebben of het zou wel een erg bloedmooie fotografe moeten zijn
dan volstaat enkel een grote poster ;)

wie mij naakt wil zien moet v zijn, verstandig, goeie smaak hebben (als je voor mij valt is dat al bewezen) , bruine haren en ook een schoon kontje
maar ik heb al alles wat ik maar kan dromen op dat vlak dus aan de fotomodellen op dit forum:
Doe geen moeite, ik ben te hoog gegrepen :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het zal wel weer net niet kunnen...
maarja dan hoor ik het wel...

739DTL2001aug30.jpg

dit is pas naked... :)
 
ik snap echt niet wat men tegenwoordig met die vette zulu lippen, afgrijzelijk vind ik dat.. opensnijden en die silicones eruit verdomme :(
 
idd pooh, kan u alleen gelijkgeven

hou meer van natuurlijke schoonheid, niet zo van die opgepompte airbags

zo\'n vrouwen moeten waarschijnlijk op die manier compenseren voor hun slechte prestaties in bed :?
 
als je een beetje een kenner bent, moet je toch hopelijk wel toegeven dat dit volgens mij geen siliconen zijn....

dan zouden die b*rsten een beetje anders eruit zien....gewoon bezig houden met motoren en vrouwen aan mij overlaten.. :) hehehe...geintje guys! })
 
het zal wel weer net niet kunnen...
maarja dan hoor ik het wel...

739DTL2001aug30.jpg

dit is pas naked... :)

Fastnappie,

In het vervolg wil ik dat je eerst toestemming vraagt voor het plaatsen van dit soort foto\'s !!!

J.W



P.s: Maar je moet me toch eens uitleggen hoe je aan die foto van mijn vriendin bent gekomen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan