Naam gereedschap webwinkel

Do-it

Die hard MF'er
14 nov 2009
534
17
Ik wil weer wat gereedschap kopen.
Nu was er zo'n duitse site, iets van www.ludwig.de , maar dan anders.

Iemand?
Of wellicht andere goede suggesties?
 
alleen is het wel een hele subtiele manier van verwijzen naar sacco _O-

tenminste als je erop klikt



maar je hebt groot gelijk natuurlijk.
zelf ook laatst een hoop besteld, is een goed bedrijf qua service. gewoonweg uitstekend
 
Laatst bewerkt:
Ja bedoelde louis idd.
Zn sortering gereedschap valt bij nader inzien wel wat tegen..

Overigens, tav de carb tune:
heb zelf voor mn driepittertje een vacuum meter gemaakt met slangen.
Makkelijk te maken, kost minder dan 20E en werkt zeer nauwkeurig.
Volg dan wel de beschrijving van ranssom
carburateurs synchroniseren met vloeistof gevulde slang
goeie green line koffer kopen (mammut), kun je geen bui aan vallen.
 
Poe, zo'n zelfbouwmeter is natuurlijk wel leuk én ligt binnen mijn "als je het zelf kan maken voor weinig moet je dat doen" spirit.
Maar aangezien ik de laatste tijd toch wel wat vaker met ( oude ) motorfietsjes in de weer ben, lijkt het me toch verstandiger ( niet leuker, want de portemonnee trekken kan iedereen ) om een set aan te schaffen die wat "degelijker" is.

Ik vond die set die Sacco heeft wel wat hebben omdat die mooi aan de muur opgehangen kan worden, maar zo'n carb-tune is ook wel weer makkelijk op te bergen/mee te nemen.. keuzes keuzes!
 
Poe, zo'n zelfbouwmeter is natuurlijk wel leuk én ligt binnen mijn "als je het zelf kan maken voor weinig moet je dat doen" spirit.
Maar aangezien ik de laatste tijd toch wel wat vaker met ( oude ) motorfietsjes in de weer ben, lijkt het me toch verstandiger ( niet leuker, want de portemonnee trekken kan iedereen ) om een set aan te schaffen die wat "degelijker" is.

Ik vond die set die Sacco heeft wel wat hebben omdat die mooi aan de muur opgehangen kan worden, maar zo'n carb-tune is ook wel weer makkelijk op te bergen/mee te nemen.. keuzes keuzes!

Doe nou die carbtune :)

En verloopnippeltjes en colortune er bij :Y

Your Shopping Cart
Carbtune Pro, Professional Colortune, Toolpouch.
Combination Selected: 4-col Carbtune, Toolpouch, Colortune Pro 4 plug
Size. Only if correct Colortune ordered above.: 3 plug pro kit [1 x 10mm, 1 x 12mm, 1 x 14mm]
Other Details:


Remove
Qty

Cost
£155.00
Delivery Method

Sub Total: £155.00
Delivery: £1.00
Total: £156.00
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan