Naam op je leren pak laten maken! (Kleine update)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Zo HEEL af en toe heb ik ook wel eens een goed idee...
forum over motoren enzo maken... :)

Maar nu heb ik weer zoiets leuks! (Denk ik)

Ik had het er al over met Unstable op de beurs...je naam op je pak laten stikken! Leek me ERG gaaf, al die jongens van fastbikes/performance bikes hebben het ook allemaal...

Ik heb het als cadeau gevraagd aan mijn vriendin, en die vond het ook wel een origineel idee.

Nou zei ik al tegen Unstable dat ik een goede vriendin heb die al een hele tijd in het \'leer zit\'. Ze maakt al een aantal jaren cabrio-hoods en bouwt interieurs van auto\'s om naar leer.

Ik heb haar vanavond even gebeld, en zag het ook zitten! :) :}

En het kan dus nog beter...voor andere leden van het forum kan het dus ook!

Voordat iederen morgen zijn pak al gaat opsturen...eerst willen we kijken hoeveel animo er voor is.

Details zijn nog niet bekend (levertijd, prijs, etc.), maar wel dat in principe ALLES mogelijk is.
Kleur, design van de letters, you name it!
Waarschijnlijk betaal je per letter.
Je pak (Jas waarschijnlijk, maar broek kan ook) moet wel gebracht worden, want opsturen zal wel erg duur zijn.
De letters zijn in ieder geval van dik leer, dus zelf erop stikken zit er ECHT niet in...

Ik ga het ZEKER doen, en ik denk dat er wel meer mensen het interessant vinden.

Vul daarom de poll in, en als er genoeg animo voor is, dan gaan we kijken wat het allemaal gaat kosten, en hoe lang het gaat duren voordat we kunnen beginnen.

Nog wat info:
Ik laat het als test op mijn jas maken, en post hier een foto!
Kunnen jullie beoordelen!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat we eerst wat foto\'s van jouw pak willen zien ruud :)
Hoe zou \"pooh\" achterop mijn leder staan? ghehe.
 
Johnv...mafkees, is er al hoor!
Je moet niet zo snel lezen ook! :)

Maaruh, Pooh, zie die vids, het kan net zo gemaakt worden als je zelf wil!
 
Laatst bewerkt:
Nee, dank je wel.

Eventueel zit er ook in Den Haag een zaak die dit soort dingen kan doen, vermaken ook bestaande pakken en maken ook pakken op maat.

Eventueel interresant voor mensen aan deze kant van Nederland.
 
en waar zitten die pics van de achterkant van je pak als je ze nodig hebt he :(
Dalijk moet\'k gvd nog naar de kast wandelen :(
 
Pooh pooh, wat een moeite :P
1001 pics online en eens zoveel op me HD maar gvd toch naar de kast moeten lopen.

Op me rug zit daar zo\'n mooi dainese teken.. heb je maar centimeter of 5 meer voor een naam in te proppen.. geen goed idee denk\'k


edit: eindelijk piccie gevonden

suz-gsxr600-99-bikepics-02328.jpg


niet echt plaats voor naam dus ;(
 
Laatst bewerkt:
\'k heb geen leren jas :(
Eerst sparen voor een nieuwe motor.. Denk volgend jaar op \"de\" beurs een nieuwe combi kopen...
 
Zo HEEL af en toe heb ik ook wel eens een goed idee...
forum over motoren enzo maken... :)

Maar nu heb ik weer zoiets leuks! (Denk ik)

Ik had het er al over met Unstable op de beurs...je naam op je pak laten stikken! Leek me ERG gaaf, al die jongens van fastbikes/performance bikes hebben het ook allemaal...

Ik heb het als cadeau gevraagd aan mijn vriendin, en die vond het ook wel een origineel idee.

Nou zei ik al tegen Unstable dat ik een goede vriendin heb die al een hele tijd in het \'leer zit\'. Ze maakt al een aantal jaren cabrio-hoods en bouwt interieurs van auto\'s om naar leer.

Ik heb haar vanavond even gebeld, en zag het ook zitten! :) :}

En het kan dus nog beter...voor andere leden van het forum kan het dus ook!

Voordat iederen morgen zijn pak al gaat opsturen...eerst willen we kijken hoeveel animo er voor is.

Details zijn nog niet bekend (levertijd, prijs, etc.), maar wel dat in principe ALLES mogelijk is.
Kleur, design van de letters, you name it!
Waarschijnlijk betaal je per letter.
Je pak (Jas waarschijnlijk, maar broek kan ook) moet wel gebracht worden, want opsturen zal wel erg duur zijn.
De letters zijn in ieder geval van dik leer, dus zelf erop stikken zit er ECHT niet in...

Ik ga het ZEKER doen, en ik denk dat er wel meer mensen het interessant vinden.

Vul daarom de poll in, en als er genoeg animo voor is, dan gaan we kijken wat het allemaal gaat kosten, en hoe lang het gaat duren voordat we kunnen beginnen.
ha ruud ik was vandaag op de stand geweest samen met toine en patrick en je had het denk ik wel gehoord maar toine had een red bull jas gekocht (hij moet ook alles van red bull hebben) en daar stond in plaats van red bull real bull :r dat kan natuurlijk weer niet dus dat zou wel mooi zijn ja als dat verandert kan worden, en ik wil straks ook nog een aantal teksten op m\'n pak als ik die heb :} maar ja moet ik eerst maar eens gaan kopen he ruud HALEE :} :} :} :} :} :}
 
Zouden er aub leestekens in bovenstaand bericht kunnen??? En misschien wat meer de \"Enter\"-toets gebruiken???
Dank.

Over die naam; STEL!
Wat nu als ik mijn R6 verkoop en een Duc weer wil hebben (ik noem maar een voorbeeld, maar wel een leuke!) dan lijkt dat pak natuurlijk nix meer. Dan kan ik die met motor en al verkopen, maar dan zitten die letters erop.

Is het misschien een beter idee om de letters op een stuk klitteband te laten maken en een stuk klitteband op het pak?

Kun je je letters altijd zelf houden en een strip klitteband op je nieuwe motorpak maken en het is weer bruikbaar!!! (of is dit nu weer iets van een zûnige Drent??? :) )

Overigens lijkt het me ook wel duur, maar goed dat horen we nog wel naar ik aanneem.
 
Nee... dat was ook niet de bedoeling... kheb nog niet echt wat bedacht maar ik zou er natuurlijk zo: Raging Duc van kunnen maken of zoiets.
 
Of simpelweg Ragin\' of iets wat wel bij je past voor de eerstevolgende oohh.. 10 jaar?
 
Zo HEEL af en toe heb ik ook wel eens een goed idee...
forum over motoren enzo maken... :)

LOL


Op maandag 25 februari 2002 00:33 schreef Raging R6 het volgende:
Is het misschien een beter idee om de letters op een stuk klitteband te laten maken en een stuk klitteband op het pak?

:^ !!

Maar aan de andere kant, duderuud zegt al dat alles mogelijk is dus dit moet ook kunnen denk ik.... :) :?
 
Laatst bewerkt:
Jups, leuk idee :)
Ik heb hier 2 pakken liggen waar een naam op kan.
Zit dan alleen te twijfelen tussen met nick of me echte voornaam :?

nick is goedkoper.. :9
 
Jups, leuk idee :)
Ik heb hier 2 pakken liggen waar een naam op kan.
Zit dan alleen te twijfelen tussen met nick of me echte voornaam :?

nick is goedkoper.. :9
echte naam is een beetje suf om achterop mijn jas te zetten. Maar aan de andere kant, heb ik waarschijnlijk geen plaats om m\'n Nick te gebruiken.

Tenzij in fontgrote van 12 punts ofzo, alleen dan weer beetje onleesbaar.
 
Mooi!

Dat idee had ik nl ook al opgedaan afgelopen week.

Als het betaalbaar is wil ik wel een paar mooie
\"Twisted\" logo\'s op mijn pak.. :9 :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan