Naam op pak

K_kregel

MF'er
15 apr 2003
98
0
Peize
Ik wil graag voor mijn verjaardag mijn naam op mijn pak laten zetten. Nu heb ik geen id wat dit grapje mijn ouders }) gaat kosten. Ik ben van plan zelf een stukje wit leer te halen en hier mooie letters uit te knippen en deze vervolgens op mijn Lookwell Steelmax te laten stikken.
Weet iemand waar ik mooie voorbeelden kan vinden? Dat gekloot met Word is ook een gekloot van niks!
Mijn naam is Klaas dus als iemand een goed id heeft, posten! Trouwens ook als je een ander goed id hebt voor een kreet in plaats van mijn naam. Haga heeft bijvoorbeeld: I'm Gone....
 
Letters...op je pak... :( zonde joh, zou ik persoonlijk niet doen. enfin je moet het zelf weten, als tip ga nar een prof toe die leerreparaties ed doet. Kost je dan hooguit 4 a 5 euro per letter. (inclusief leer en erop zetten)
Bedenk net als je een keer gesnapt wordt door de Gendarmerie, kunnen ze wel makkelijker zien met wie ze te maken hebben :)

greetz Ozz.
 
Zit er ook over te denken om zoiets op mijn pak te maken. Maar als ik dan aangehouden wordt met iets in de trend van "CasGaaaas!" op mijn pak kom je er denk ik niet zo makkelijk vanaf :) Vooral dat Gas zal ze niet echt aanstaan denk ik :)
 
Waarom denkt iedereen dat ik aangehouden word? O-)
Jij komt toch wel eens op circuit zutpen CasGas?
 
Ga naar een echt bedrijf zoals Topskin of Sander van Duren.
Je kan niet zomaar effe wat letters op je pak stikken. Want je zit altijd nog met je voering e.d.
Ik heb de "Senna S" (mijn dochter heet Senna) op mijn pak laten zetten in reflecterend materiaal. Laten doen bij Topskin in Breda. Wat het kostte weet ik niet meer, maar het is wel klasse gedaan.

En zie ook dit topic:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/22188/

pak1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ga naar een echt bedrijf zoals Topskin of Sander van Duren.
Je kan niet zomaar effe wat letters op je pak stikken. Want je zit altijd nog met je voering e.d.
:^

Zilveren Naald in Veenendaal is ook een optie.

Ik zou niet naar de plaatselijke schoenmaker gaan. Zo'n leren pak is toch net ff andere koek.
 
Waarom denkt iedereen dat ik aangehouden word? O-)
Jij komt toch wel eens op circuit zutpen CasGas?

Hoe kom je daar nou bij joh? Ben er nog nooit geweest :) *kuch*kuch*

Ik heb praktisch mijn hele zomer daar op het viaduct, en de bochtjes, doorgebracht :] :]
 
mijn neef heet toevallig spyke, zit nog te twijfelen, want hij heeft een rev'it jas en 2 merknamen, da ga nie !! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan