Naam van dit stekkertje?

Guzzi-Tim

MF veteraan
3 sep 2016
1.743
514
Ik moet mijn nieuwe led knipperlichtjes monteren. Nu dacht ik dat ik de standaard 3.5mm Japanse stekkertjes nodig zou hebben dus die heb ik besteld, helaas zijn de stekkertjes op de leds net een slagje kleiner (denk 2.5mm?) dus het past niet.

googlen op 2.5mm japanse stekker levert niets op. Hebben deze stekkertjes een andere naam?
577232DC-AB30-49F8-8811-E6F348087569.jpeg
 
Dat wist ik niet dat we dat al wisten maar dat komt hoofdzakelijk omdat die topiques zo'n teringbende worden... dan mis je wel eens wat
 
Dat jij dat niet kan betekent niet dat het niet mogelijk is

Niet redelijkerwijs mogelijk dan als je over details wil zeuren. Het is niet een kwestie van simpelweg een relay omwisselen, en ik denk niet dat er iemand is die gaat argumenteren dat ipv weerstandjes monteren het een goed idee is bijvoorbeeld het hele instrumentenpaneel te vervangen door een ander type met alle mogelijke problemen vandien alleen zodat je dan een belastingonafhankelijke relay kan plaatsen.|(
 
Niet redelijkerwijs mogelijk dan als je over details wil zeuren. Het is niet een kwestie van simpelweg een relay omwisselen, en ik denk niet dat er iemand is die gaat argumenteren dat ipv weerstandjes monteren het een goed idee is bijvoorbeeld het hele instrumentenpaneel te vervangen door een ander type met alle mogelijke problemen vandien alleen zodat je dan een belastingonafhankelijke relay kan plaatsen.|(
Ik ben vóór het weerstandje
 
Terug
Bovenaan Onderaan